Ligt eraan hoe je het wil gebruiken. Het is geen mini-eee-pc/netbook. Het is meer een ding waar je dingen mee kan lezen/bekijken op A4 formaat. Webpagina's/boeken/mail/adreslijsten/agenda/presentaties/artikelen/films. Het scheelt heel veel scrollen en qua gebruiksgemak is het een stuk beter dan zo'n minilaptop. Waarbij je dus klein beeld hebt, veel moet scrollen en met zo'n Touchpad zit te pielen. Daarnaast kun je het nog gebruiken om muziek en spelletjes mee te spelen en nog gebruik maken van de 140.000 applicaties, die in de App-store staan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef Mylene het volgende:
Is een mini laptop niet makkelijker?
quote:
1996 belde.quote:
gast... ik heb een 13.3 laptop, plat en licht, wordt niet warm en gaat 8-10 uur mee bij normaal gebruikquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Catch22- het volgende:
en het is na 2,5 uur leeg, wordt kkheet en is veel groter dan nodig om even wat te lezen.
Ik denk dat dit de eerste fail gaat worden. Voor 500 euro heb je een apparaat met functies die je beter op de iPhone en netbook kunt doen. Ok, je kunt er boeken op lezen, beetje weinig voor die 500 euro (simpelste versie).quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef leukvoorlater het volgende:
Zal wel een enorme hit worden. Alles wat Apple maakt wordt een succes (ook al zijn de eerste berichten negatief).
Want je kunt niet scrollen met de cursortoetsen natuurlijk, alleen maar met de touchpad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het wil gebruiken. Het is geen mini-eee-pc/netbook. Het is meer een ding waar je dingen mee kan lezen/bekijken op A4 formaat. Webpagina's/boeken/mail/adreslijsten/agenda/presentaties/artikelen/films. Het scheelt heel veel scrollen en qua gebruiksgemak is het een stuk beter dan zo'n minilaptop. Waarbij je dus klein beeld hebt, veel moet scrollen en met zo'n Touchpad zit te pielen. Daarnaast kun je het nog gebruiken om muziek en spelletjes mee te spelen en nog gebruik maken van de 140.000 applicaties, die in de App-store staan.
Maar goed, bekijk het filmpje maar.. http://www.apple.com/ipad/#video
Ik moet mijn mening bijstellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:45 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de eerste fail gaat worden. Voor 500 euro heb je een apparaat met functies die je beter op de iPhone en netbook kunt doen. Ok, je kunt er boeken op lezen, beetje weinig voor die 500 euro (simpelste versie).
Wacht. Even QuickTime downloadenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het wil gebruiken. Het is geen mini-eee-pc/netbook. Het is meer een ding waar je dingen mee kan lezen/bekijken op A4 formaat. Webpagina's/boeken/mail/adreslijsten/agenda/presentaties/artikelen/films. Het scheelt heel veel scrollen en qua gebruiksgemak is het een stuk beter dan zo'n minilaptop. Waarbij je dus klein beeld hebt, veel moet scrollen en met zo'n Touchpad zit te pielen. Daarnaast kun je het nog gebruiken om muziek en spelletjes mee te spelen en nog gebruik maken van de 140.000 applicaties, die in de App-store staan.
Maar goed, bekijk het filmpje maar.. http://www.apple.com/ipad/#video
Was jij die fanboy bij DWDD?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef Ad_rem het volgende:
Het lijkt me meer zoiets wat je erbij hebt in je dagelijkse leven en rond het huis slingert. "s ochtends aan de keukentafel nieuws lezen. Laptop opstarten doe je dan niet zo snel. 'S avonds terwijl je op de bank ligt nog even je mail checken. Voorspel dat het wel een redelijk groot succes gaat worden eigenlijk.
Damn, die had ik nog niet gezien. Niet kunnen multitasken is wel de ergste fail.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:54 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Ik moet mijn mening bijstellen.Nu ik weet wat hij allemaal niet kan denk ik niet dat het een hit wordt.
Nee, met een laptop op je schoot kun je niet fijn schijten. Het meest belangrijke argument.quote:
Pakt iPhone van tafel, slide, start nu.nl app.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Nee, met een laptop op je schoot kun je niet fijn schijten. Het meest belangrijke argument.
Ik kan me voorstellen dat dit DE salontafel computer kan worden. Slide, klik en het laatste nieuws al bekijken, ipv eerst een laptop of een pc op te moeten starten en dat vanuit je luie stoel/bank.
Voor m'n pa zou het perfect zijn.
Mooi dingetje hoor, maar ik heb genoeg aan m'n MacBook en iPhone. En boeken lees ik toch het liefst gewoon op papier, stuk rustiger.
Ja, daarom zeg ik dat ik denk dat het bijv. voor m'n pa perfect zou zijn (die heeft geen iphone/laptop en ik zie hem die ook niet snel kopen), maar dat ik er zelf geen belang bij heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef GSP het volgende:
[..]
Pakt iPhone van tafel, slide, start nu.nl app.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |