Geen idee. De lol van een dock is dat je die op 1 plek gebruikt, mobiel kan je wel met multitouch af als je geen aap bentquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
en wat moet zo'n dock kosten?
lekker mobiel ook zo'n dock
en het is na 2,5 uur leeg, wordt kkheet en is veel groter dan nodig om even wat te lezen.quote:Ik heb een nieuwe concept. een scherm met het toetsenbord er aan vast!
Je klapt het open en je kunt zo aan de gang.
en het ondersteunt flash! geweldig of niet?
het heet een laptop
Neem dan de lenovo tablet ;Pquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef Ad_rem het volgende:
Weet je hoe relaxt dit is op de bank of de keukentafel of in bed. Verticaal houden ook.. Laptop altijd met kabel, toetsenbord onhandig. Maargoed hier gaat precies hetzelfde weer op, iPhone heeft ook totaal niet de beste specs maar werkt gewoon 10x fijner dan htc met double processor en verschrikkelijk onhandig besturingssysteem.
Ik wist niet dat ik applebasher heetquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geen idee. De lol van een dock is dat je die op 1 plek gebruikt, mobiel kan je wel met multitouch af als je geen aap bent
[..]
en het is na 2,5 uur leeg, wordt kkheet en is veel groter dan nodig om even wat te lezen.
Er is echt wel een markt voor dit apparaat. Feit dat je AppleBasher heet geeft al aan dat een gorilla je blind op scrabble verslaat.
Lelijk ding. Vind de iPad nu al mooier. Bovendien lijkt die lenovo touch screen functionality me brak.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Lelijk ding. Vind de iPad nu al mooier. Bovendien lijkt die lenovo touch screen functionality me brak.
Smaken verschillen qua designquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Lelijk ding. Vind de iPad nu al mooier. Bovendien lijkt die lenovo touch screen functionality me brak.
Wat heeft die voor functies tegenover de ipad? Hoeveel kost zo'n ding etc. Geef wat meer infoquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Smaken verschillen qua design. Qua functies zou ik die lenovo nemen
Sorry voor dubbel-postquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af hoelang zo'n batterij meegaat. Daarnaast lijkt het me maar kut om liggend op de bank iets te typen. Hoe wil je dat dan doen? Je moet hem schuin houden en dus heb je sowieso 1 hand nodig om heb beet te houden. Typen met 1 vinger schiet niet echt op.
Verder ziet het er wel leuk uit, maar niet meer dan dat. Leuke gadget.
Dat durf ik te betwijfelen als je intensief aan het browsen bent via WiFi en ook nog eens filmpjes bekijkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Sorry voor dubbel-post
De batterij gaat gemiddeld 10 uur mee
Ze hebben het over 10 uur video. Dat zou wat wezen. Typen lijkt me wel een ramp ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af hoelang zo'n batterij meegaat. Daarnaast lijkt het me maar kut om liggend op de bank iets te typen. Hoe wil je dat dan doen? Je moet hem schuin houden en dus heb je sowieso 1 hand nodig om heb beet te houden. Typen met 1 vinger schiet niet echt op.
Verder ziet het er wel leuk uit, maar niet meer dan dat. Leuke gadget.
Ik denk dat iPad toch qua prestaties best kan meevallen. Persoonlijk denk ik dat qua gaming (mocht je dat gaan doen) en video de iPad beter presteert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Wat heeft die voor functies tegenover de ipad? Hoeveel kost zo'n ding etc. Geef wat meer info
Ja inderdaad dat heeft me sowieso altijd al weerhouden om een iphone aan te schaffen als ik iets kut vindt is altijd dat laden.quote:
Alleen is het mooie aan een ereader dat hij e-ink gebruikt, lezen is gewoon niet zo tof van een LCDquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef klaasdj het volgende:
Als je het om de ebook functionaliteit gaat is het nog best interessant ook, die huidige pleurisdingen kosten ook 200¤, en voor 150¤ extra heb je een hoop extra functionaliteiten.
Niet echt de snelstequote:
Yeah, Responsiveness, wat loopt het weer smooth allemaal..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |