Tenzij je kunt Tetheren met je iPhone ernaast, want zoiets was er toch laatst van T-Mobile gelekt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef Q. het volgende:
Geen 3G dus. Dus nutteloos buiten WiFi-range.
Onderweg is het product die niet echt nuttig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef Q. het volgende:
Geen 3G dus. Dus nutteloos buiten WiFi-range.
Multitouch Starcraft 2 aankondiging voor iPad. Geilquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef Q. het volgende:
Oeh! Er op gamen kan natuurlijk wel tof zjin.
Ah nee, gewoon geen Skype-app toelatenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Snijden ze zichzelf niet in hun vingers met microfoon?
iPhone enzo...
Wel logisch. Anders schaadt dat de verkoop van de iPhone.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderweg is het product die niet echt nuttig.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:31 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Iets als: "Je dacht toch niet echt dat we zoiets gingen verkopen, hè?"
Ja, dan heb je dus eigenlijk weer gewoon hetzelfde als een normale laptop, maar dan zonder toetsenbordquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Tenzij je kunt Tetheren met je iPhone ernaast, want zoiets was er toch laatst van T-Mobile gelekt?
Mwa.. Die AppStore is een enorm succes natuurlijk. Als ze niet met andere content komen vind ik het ook geen nuttig ding verder ten opzichte van een iPhone, maar de AppStore heeft zich wel bewezen lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:32 schreef Qunix het volgende:
Appstore.... Idd, je mag alles kopen en niet zelf bepalen wat je erop gooit
Deels logisch, als dat ding niet kan bellen dan blijft de iPhone nog altijd een behoefte voorzien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel logisch. Anders schaadt dat de verkoop van de iPhone.
En thuis heb je een PC of Mac.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderweg is het product die niet echt nuttig.
Psies. En dit zal ook weer tot nieuwe apps leiden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa.. Die AppStore is een enorm succes natuurlijk. Als ze niet met andere content komen vind ik het ook geen nuttig ding verder ten opzichte van een iPhone, maar de AppStore heeft zich wel bewezen lijkt me.
Goed uitgewerkt concept ja... Helaas jammer dat het streng is om erin te komen. Ook teveel hetzelfde (maar dan ietsjes anders)...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa.. Die AppStore is een enorm succes natuurlijk. Als ze niet met andere content komen vind ik het ook geen nuttig ding verder ten opzichte van een iPhone, maar de AppStore heeft zich wel bewezen lijkt me.
Inderdaad. Kijk hoeveel zwart, en dan zo'n mini-app in het midden van het scherm.quote:
Het borduurt voort op iPod Touch. Tenminste, dat gevoel heb ik.quote:
Dat zal wel veranderen. Dat developers een app kunnen maken die zich automatisch aanpast aan iPhone of iPad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:37 schreef De_Hertog het volgende:
Voor gewone apps ziet het er wel een beetje stom uit ja. Of zo'n mini-app, of belachelijk grote tekst.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://bits.blogs.nytimes(...)announcement/?emc=na
quote:However, the tablet might be the perfect breakfast table companion. You can control it with one hand and don’t have to fiddle with a keyboard.
Idd. Nu nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef vlam12 het volgende:
normaal gaat toch de apple store offline, of niet soms ?
Apple doet al jaren niks anders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ow yeah... One more thing.... Did you really think we are going to sell this crap
Het is allemaal in scene gezet, er is geen iPad. It's just a bad dream.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef vlam12 het volgende:
normaal gaat toch de apple store ofline, of niet soms ?
Fantastische laptopquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het een beetje als de MB Air
Echt. Dit MOET een vroege 1-april-grap zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef broer het volgende:
[..]
Bizar, dit is toch gewoon niet des Apples? Het is bijna niet te geloven.
jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef fyah het volgende:
ergens hoop ik dat halverwege de keynote deze slide verschijnt
[ afbeelding ]
en dat ze daarna de echte tablet voorstellen
Dat is een app op iPhone resolutie. Er zit een functie op (pixel double) om 'm fullscreen te maken. En er is nu een SDK zodat de ontwikkelaars hun apps kunnen aanpassen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef broer het volgende:
[..]
Bizar, dit is toch gewoon niet des Apples? Het is bijna niet te geloven.
Zonder 3G zijn die in mijn ogen ook nutteloos. Als krant wil je toch real-time nieuws aan kunnen bieden tegenwoordig. Op deze manier loont het zich niet echt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd naar abo's voor tijdschriften/kranten etc.
Hij gedraagt zich altijd alsof hij teveel gezopen heeft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef fyah het volgende:
Ballmer trekt alvast een fles champagne open
Ja, behalve dat hij heel duur is en het voordeel gering is. Voor ¤500 minder heb je een laptop die wat dikker is maar 10x zoveel kan.quote:
Al eens naar revenues uit de App Store gekeken? En de 30% die Apple daarvan opstrijkt zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
woepi. AUB Apple, laat handheldgaming over aan Nintendo.
Totdat je het voor je neus hebt en al de haartjes op je lijf omhoog gaan staan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef TwyLight het volgende:
lang geleden dat ik NIET enthousiast werd van iets van apple
Zelfs de Cube was nog tof.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef TwyLight het volgende:
lang geleden dat ik NIET enthousiast werd van iets van apple
Dat kan moeilijk heh, op een 1ghz A4 processorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder 3G zijn die in mijn ogen ook nutteloos. Als krant wil je toch real-time nieuws aan kunnen bieden tegenwoordig. Op deze manier loont het zich niet echt.
Hoe zit het eigenlijk met multitasking?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef fyah het volgende:
Ik leg alvast mijn telefoon terug op de haak.
Ik ben ook echt niet overtuigd waarom ik dit moet hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef nelisb het volgende:
Prijs? Niks voor mij. Heb een iMac, MacBook en iPhone is prima. Kantoor aan huis dus waarom een ipad gebruiken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, nu de MBA met i7, iLife en iWork 10 en Aperture X.
Je mist 3G, zonder internet ben je tegenwoordig nergens in mijn ogenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Wist je nog van vroeger, van voor de iPhone. "Nee, priegelen op een klein schermpje, dat is niets. Ik pak mijn laptop wel, dat gaat veel sneller".
Ik voorspel een groot succes voor de iPad.
Ze hadden het scherm ook gewoon 16:9 moeten maken, maargoed, dat zal wel lastig zijn icm backwards compatibility met de iPhone games.quote:
En dan het NRC niet kunnen lezen omdat die geen iPad-app hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik zie nu al allemaal van die elitaire sjieke mannetjes van rond de 30 in de trein zitten met een iPad en een bekertje koffie
Waarna ze merken dat ze niet op internet kunnen en alsnog hun iPhone pakkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik zie nu al allemaal van die elitaire sjieke mannetjes van rond de 30 in de trein zitten met een iPad en een bekertje koffie
En waar staat dat er geen 3G of tethering op kan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mist 3G, zonder internet ben je tegenwoordig nergens in mijn ogen
idd jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, volgende maand in de Starbucks, iedereen die een krantje zit te lezen met een iPad...
Wel een goede iPhone-app.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En dan het NRC niet kunnen lezen omdat die geen iPad-app hebben
In de aankondiging kwam 3G niet voorbij. Alleen WiFi en Bluetooth volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En waar staat dat er geen 3G of tethering op kan?
Ik zal een foto van ze maken als ik ze zie...quote:
Er zit geen 3G in, capishe?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En waar staat dat er geen 3G of tethering op kan?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Michonnet/status/8288958376
[..]
Dat sluit het niet uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de aankondiging kwam 3G niet voorbij. Alleen WiFi en Bluetooth volgens mij.
nicequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Qunix het volgende:
Video stream!!!!!
http://www.ustream.tv/leolaporte
VIDEO STREAM!
Ik hoop het, maar dat hebben ze nog niet aangegeven. Zonder internet onderweg gaat het toch problemen opleveren. Gelukkig werk ik in een stad waar ze overal WiFi aanbieden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat sluit het niet uit.
De Kindle heeft bijvoorbeeld ook een GSM module ingebouwd, zonder dat je er mee kunt bellen. Zal hier ook wel zijn.
Is nog niet bekend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus wel Wifi, geen 3G ondersteuning?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Qunix het volgende:
Video stream!!!!!
VIDEO STREAM!
Edoch...de eerste maanden met een iPhone (september 2007-december 2007) voelde ik me net Elvis als ik dat ding op de bar legde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, volgende maand in de Starbucks, iedereen die een krantje zit te lezen met een iPad...
Die vond ik er zo veel toffer uitzien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef Nass het volgende:
Dan maar wachten op de Microsoft courier
http://gizmodo.com/536529(...)osofts-secret-tablet
[ afbeelding ]
Een rendered mockup vergelijken met een product wat nu gepresenteerd wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef Nass het volgende:
Dan maar wachten op de Microsoft courier
http://gizmodo.com/536529(...)osofts-secret-tablet
[ afbeelding ]
Het is wachten op de eerste klant die een Starbucks-medewerker gaat sue'en omdat ie er een kop koffie over gedonderd heeft..quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Edoch...de eerste maanden met een iPhone (september 2007-december 2007) voelde ik me net Elvis als ik dat ding op de bar legde.
Niks over gehoord nog.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef Jarno het volgende:
Is er al wat geroepen over tethering via de iPhone?
Ik val er net in en iedereen die zich lekker zat te maken vantevoren loopt iig weer lekker te huilen.. Toldya!
Courier is a real device, and we've heard that it's in the "late prototype" stage of development.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een rendered mockup vergelijken met een product wat nu gepresenteerd wordt.
Jij werd zeker ook heel blij van de Vista-presentatie in 2002 om er vervolgens na vijf jaar achter te komen dat het uiteindelijke product <10% van het beloofde aan boord had?
Vreemd genoeg vind ik dat het tofst eigenlijk. Veel boeken zou ik echt tof vinden. Een paar o'Reillys als nerd erbij en ik ben happyquote:
iTunes/Appstore is wel een ideaal platform daarvoor. Vrij toegankelijk en relatief makkelijk te gebruiken.quote:
Ja, ik ook. Ik gebruik Papers op OSX om al mijn literatuur bij te houden en dit zou een erg nuttige aanvulling zijn. Mits je ook aantekeningen kan maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik dat het tofst eigenlijk. Veel boeken zou ik echt tof vinden. Een paar o'Reillys als nerd erbij en ik ben happy
Ik mis 3G, onderweg wil ik even snel kunnen internetten en dat zit er tot dusver niet in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:56 schreef Jarno het volgende:
Dankzij de iPhone (en Touch, kinda) gaat dit een groot succes worden, let maar op. Mensen die een iPhone hebben en meer willen maar nog geen Mac durven kopen gaan hier gewoon blind voor.
Of Delicious Library, voor Amazon dit stop zette (quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hebben de "Classics" App overgenomen..
I'll sue them!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef fyah het volgende:
[..]
Idee hebben ze van twylight zijn bluray film folder
Juist. En Windows Vista kwam twee jaar later, Windows Mobile 7 komt inmiddels al bijna een jaar later en Zune kan geen deukje schopje in de boter die Apple heet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef Nass het volgende:
[..]
Courier is a real device, and we've heard that it's in the "late prototype" stage of development.
Design zal dus niet veel verschillen, en als de UI een beetje als de ZUNE HD is, dan is het perfect!
Indien dat, en instant buy. Kut Apple.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik gebruik Papers op OSX om al mijn literatuur bij te houden en dit zou een erg nuttige aanvulling zijn. Mits je ook aantekeningen kan maken.
nouja, als je dit ding onderweg kunt dragen kan je ook een macbook dragenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis 3G, onderweg wil ik even snel kunnen internetten en dat zit er tot dusver niet in.
Juist met een 3G functionaliteit zou het dan weer iets extra's bieden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef fyah het volgende:
[..]
nouja, als je dit ding onderweg kunt dragen kan je ook een macbook dragenik vind het niet zo heel veel mobieler.
Dit trek je even uit het voorvakje van je tas. Je laptop + sleeve uitpakken, en met je laptop hanissen in de trein is niets voor mij...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef fyah het volgende:
[..]
nouja, als je dit ding onderweg kunt dragen kan je ook een macbook dragenik vind het niet zo heel veel mobieler.
Op de gelekte foto's van vanmiddag (die nu echt blijken) stond bovenin NO CARRIER. Dat staat er denk ik niet als er geen 3G in zit. Bij de iPad van de keynote staat op die plek iPad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis 3G, onderweg wil ik even snel kunnen internetten en dat zit er tot dusver niet in.
Precies, die extra handelingen maken de drempel voor veel mensen al te hoog.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit trek je even uit het voorvakje van je tas. Je laptop + sleeve uitpakken, en met je laptop hanissen in de trein is niets voor mij...
Dan moeten ze dat nog even gaan presenteren. Versie met en een versie zonder 3Gquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op de gelekte foto's van vanmiddag (die nu echt blijken) stond bovenin NO CARRIER. Dat staat er denk ik niet als er geen 3G in zit. Bij de iPad van de keynote staat op die plek iPad.
Voor eBooks. Een vrij open formaat dat een van de standaarden is op dit moment. Gelukkig geen eigen apple-formaat.quote:
Misschien je logic-board?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef Geqxon het volgende:
Keynote '09 trekt mijn Macbook Core Duo 2.0Ghz op z'n knieën, hoop vertraging en mijn CPU-fan gaat vollop draaien. Gaat je niet lukken op een iPad...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef TwyLight het volgende:
"Starting todat we will discontinue our Mac OS X and Mac computers program, and continue to focus on the iPod, iPhone and iPad"
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef TwyLight het volgende:
"Starting todat we will discontinue our Mac OS X and Mac computers program, and continue to focus on the iPod, iPhone and iPad"
Bijna iedereen is lovend over Windows 7, of het nou sneller is dan XP maakt geen reet uit, het werkt en hij werkt snel, ook de nieuwe Office is zeer nice.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Juist. En Windows Vista kwam twee jaar later, Windows Mobile 7 komt inmiddels al bijna een jaar later en Zune kan geen deukje schopje in de boter die Apple heet.
Sorry, maar Microsoft is een grote grote fail qua product-innovatie en usabilityqua adverteren.
Lol. Nee, gewoon een hoop CPU usage. Als ik een transition op meerdere slides wil toepassen mag ik even koffie gaan halen.quote:
Nogal.... Alleen iPad bende voor meer dan een uurquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:01 schreef TwyLight het volgende:
Alsof de iPad niet in een sleeve moet. Dat ding zit zo onder de krassenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit trek je even uit het voorvakje van je tas. Je laptop + sleeve uitpakken, en met je laptop hanissen in de trein is niets voor mij...
Rot op uit onze heilige tempelquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef Nass het volgende:
[..]
Bijna iedereen is lovend over Windows 7, of het nou sneller is dan XP maakt geen reet uit, het werkt en hij werkt snel, ook de nieuwe Office is zeer nice.
Zune is geen gefaald product, Microsoft faalt alleen in het hypen van dat ding, en je ziet nergens in Amerika reclames over de Zune. Zelf heb ik een zune(Gehaald in Amerika) en god wat is de UI een verademing, hij werkt zo soepel en snel, en ziet er ook nog eens zeer goed uit, en nu zijn er speculaties over een Zune phone, dat wordt pas vet!
Apple fanboy, geef het gewoon toe
Mijn iPhone heb ik al maanden los in mijn broekzak. Soms met een pen erbij. Alleen krasjes op de achterkant, niet boeiend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alsof de iPad niet in een sleeve moet. Dat ding zit zo onder de krassen
Iddquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
Haal op die wekker, snot smaakt lekker. Dude.
699 en 899 ergens gelezen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Jarno het volgende:
Prijzen zijn nog niet genoemd zeker? Ik vind het als grote iPhone wel een aardig ding maar het zou echt heel erg van de prijs afhangen voor mij.
Dan wil ik veel gratis content. Way too much.quote:
3rd party accessoire makers zullen Apple wel op hun knietjes danken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alsof de iPad niet in een sleeve moet. Dat ding zit zo onder de krassen
Nee inderdaad. De prijsstelling ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Jarno het volgende:
Prijzen zijn nog niet genoemd zeker? Ik vind het als grote iPhone wel een aardig ding maar het zou echt heel erg van de prijs afhangen voor mij.
Ach ja: zie jij reclames in Nederland voor de iPod? Voor de iMac? En toch verkopen die dingen: zonder reclame.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef Nass het volgende:
[..]
Bijna iedereen is lovend over Windows 7, of het nou sneller is dan XP maakt geen reet uit, het werkt en hij werkt snel, ook de nieuwe Office is zeer nice.
Zune is geen gefaald product, Microsoft faalt alleen in het hypen van dat ding, en je ziet nergens in Amerika reclames over de Zune. Zelf heb ik een zune(Gehaald in Amerika) en god wat is de UI een verademing, hij werkt zo soepel en snel, en ziet er ook nog eens zeer goed uit, en nu zijn er speculaties over een Zune phone, dat wordt pas vet!
Apple fanboy, geef het gewoon toe
Ja nja, ben opzich ook een apple sletje, heb een macbook en een Ipod touch, maar je ziet gewoon ENORME verschil tussen de ZUNE HD en de Ipod touch op UI en bediening vlakquote:
Ze kunnen het niet duurder maken dan 700 euro. Ik denk dat iedereen anders instantly een MacBook koopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee inderdaad. De prijsstelling ben ik wel benieuwd naar.
Iedereen ging toch op naar een Windows 7 feestje? Tenminste, volgens de reclamesquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ach ja: zie jij reclames in Nederland voor de iPod? Voor de iMac? En toch verkopen die dingen: zonder reclame.
En weer die speculaties he? Word je al blij van de Microsoft-mockup die bier voor je haalt, je afwas doet en je boodschappen haalt terwijl jij met Windows 7 speelt?
Ik zie heel vaak reclame voor de iMac/Mac book, en ook enorm veel sluikreclamequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ach ja: zie jij reclames in Nederland voor de iPod? Voor de iMac? En toch verkopen die dingen: zonder reclame.
En weer die speculaties he? Word je al blij van de Microsoft-mockup die bier voor je haalt, je afwas doet en je boodschappen haalt terwijl jij met Windows 7 speelt?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Nass het volgende:
[..]
Ja nja, ben opzich ook een apple sletje, heb een macbook en een Ipod touch, maar je ziet gewoon ENORME verschil tussen de ZUNE HD en de Ipod touch op UI en bediening vlak
Zune is echt wel faal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef Nass het volgende:
[..]
Ja nja, ben opzich ook een apple sletje, heb een macbook en een Ipod touch, maar je ziet gewoon ENORME verschil tussen de ZUNE HD en de Ipod touch op UI en bediening vlak
Als je daarbij naar de willingness-to-pay van een eReader gaat kijken is die ook niet bijster hoog. Als premiumproduct zal Apple daar vast ergens tussen gaan zitten. Denk dat het toch riching die 700 euro gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet duurder maken dan 700 euro. Ik denk dat iedereen anders instantly een MacBook koopt.
GMTAquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de martketplac?
Zullen we over een half jaar de verkoopcijfers even bekijken en dan dit soort dingen gaan roepen?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen ging toch op naar een Windows 7 feestje? Tenminste, volgens de reclames
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met de martketplac?
Die lijk wel op een euroteken. Dat is dan wel weer treffend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zune is echt wel faal.
"Marketplace" past niet eens op het scherm
goede ontwerpers
Iddquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zullen we over een half jaar de verkoopcijfers even bekijken en dan dit soort dingen gaan roepen?.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef TwyLight het volgende:
Even terug naar de orde van de dag, Lost seizoen 6 begint bijna
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Nass het volgende:
Apple fanboys zien dat Apple een erg grote fout maakt met de Ipad, en dat het een mislukte product is, qua desing en OS, en kunnen het niet aan dat Microsoft met betere producten komt
2 febquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef TwyLight het volgende:
Even terug naar de orde van de dag, Lost seizoen 6 begint bijna
Oh, dat OLED-scherm wat alleen leuk is als je binnen zit, maar als je ermee in het daglicht gaat staan...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef Nass het volgende:
Daar gaat het dan ook om bij het ontwerp, namelijk OVERLAPPING! stelletje falers
Allemaal copyrights op de plaatjes die er nu al zijn.quote:
Wat een bullshit, ik heb hem zovaak gebruikt buiten, en ik zie altijd alles perfectquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, dat OLED-scherm wat alleen leuk is als je binnen zit, maar als je ermee in het daglicht gaat staan...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Nass het volgende:
Apple fanboys zien dat Apple een erg grote fout maakt met de Ipad, en dat het een mislukte product is, qua desing en OS, en kunnen het niet aan dat Microsoft met betere producten komt
Nee joh, zet er gewoon bij courtesy of "blabla "quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Allemaal copyrights op de plaatjes die er nu al zijn.
marketplacquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Nass het volgende:
Nu nog de iPad zelf die cheap moet zijn. Oh wacht. Apple. Kom nou eens met die prijsstelling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Showing forms, too. “That’s a quick look at iWork on the iPad.” Applause. “They show the immense potential of the iPad. Apps like this are amazing, so what are we going to charge for this? $9.99 each.”
Met elkaar, zodat ze hun luie stoel niet meer uit hoeven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie ook wel markt voor senioren. Mijn grootouders hebben sinds kort een Skype videophone, gewoon een losstaand apparaat met webcam, 7" TFT en accu. En sindsdien videochatten ze wekelijks.
Hopelijk gaan we hier niet terug in de tijd met datalimieten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, die prijzen wil ik hier in NL wel es zien........
Moet niet, alleen heb je dan geen 3G maar alleen Wifi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef TwyLight het volgende:
Moet dus weer een abonnement bij nemen
Dat zijn 2 YouTube-filmpjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:15 schreef maess het volgende:
15 dollar voor 250 mb, telfort praktijken in de USA
Voor 10 per maand heb ik onbeperkt 4 mb vodafone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |