Dit ziet er ook wel goed uit:quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boh gek, de 3 beste game apps
Doodle Jump, Flight control en Orbital
moet je dat ding dan bij je oor houden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan er toch niet eens mee bellen?
Nja via VOIP misschien, maar toch niet via het telefoon netwerk ?
Veel revolutionairder had ik het ook niet verwacht, zelfs niet van Apple. Hoe had het er dan uit moeten zien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef fransbreda het volgende:
Das idd gewoon een heul grote iphone.
Of een iphone voor mensen met heule dikke vingers
Dan vind ik zo kut spelen heh, met een touchscreenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dit ziet er ook wel goed uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een hologram projector om 3d apps, gamen en te video bellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Veel revolutionairder had ik het ook niet verwacht, zelfs niet van Apple. Hoe had het er dan uit moeten zien?
Nee gewoon ipod touch maar dan groter met betere processor, ideaal bank hang ding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan er toch niet eens mee bellen?
Nja via VOIP misschien, maar toch niet via het telefoon netwerk ?
Windows bureaublad eropquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Veel revolutionairder had ik het ook niet verwacht, zelfs niet van Apple. Hoe had het er dan uit moeten zien?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godsamme, ik moest echt 3x naar het plaatje kijken om je grap te snappen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Equites het volgende:
Nou de mona lisa erop, is toch goedkoper dan het origineel dan.
Altijd al willen doen. Dit is mijn 1000 euro wel waard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je haar ook nog vinger(en)verven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |