Dit ziet er ook wel goed uit:quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boh gek, de 3 beste game apps
Doodle Jump, Flight control en Orbital
moet je dat ding dan bij je oor houden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan er toch niet eens mee bellen?
Nja via VOIP misschien, maar toch niet via het telefoon netwerk ?
Veel revolutionairder had ik het ook niet verwacht, zelfs niet van Apple. Hoe had het er dan uit moeten zien?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef fransbreda het volgende:
Das idd gewoon een heul grote iphone.
Of een iphone voor mensen met heule dikke vingers
Dan vind ik zo kut spelen heh, met een touchscreenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dit ziet er ook wel goed uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een hologram projector om 3d apps, gamen en te video bellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Veel revolutionairder had ik het ook niet verwacht, zelfs niet van Apple. Hoe had het er dan uit moeten zien?
Nee gewoon ipod touch maar dan groter met betere processor, ideaal bank hang ding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan er toch niet eens mee bellen?
Nja via VOIP misschien, maar toch niet via het telefoon netwerk ?
Windows bureaublad eropquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Veel revolutionairder had ik het ook niet verwacht, zelfs niet van Apple. Hoe had het er dan uit moeten zien?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Godsamme, ik moest echt 3x naar het plaatje kijken om je grap te snappen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:47 schreef Equites het volgende:
Nou de mona lisa erop, is toch goedkoper dan het origineel dan.
Altijd al willen doen. Dit is mijn 1000 euro wel waard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je haar ook nog vinger(en)verven
Te belachelijk voor woorden tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Shadowlyse het volgende:
Welkom in 2010, waar je boeken kan lezen op een overpriced stoeptegel met hd functionaliteit.
Met multitouch, 1ghz processor en iwork voor 899quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Shadowlyse het volgende:
Welkom in 2010, waar je boeken kan lezen op een overpriced stoeptegel met hd functionaliteit.
Voor die prijs heb je een laptop met veel meer functionaliteit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met multitouch, 1ghz processor en iwork voor 899
Inderdaad, door mensen zoals Flepke schaam ik me er voor dat ik een iPhone hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voor die prijs heb je een laptop met veel meer functionaliteit!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voor die prijs heb je een laptop met veel meer functionaliteit!
Voor de prijs van een iphone heb je ook een laptop met veel meer functionaliteit....quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Inderdaad, door mensen zoals Flepke schaam ik me er voor dat ik een iPhone heb
Er wordt meteen geassocieerd dat ik ook een Mac-Fapper ben
Bellen en smsen ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Voor de prijs van een iphone heb je ook een laptop met veel meer functionaliteit....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bellen en smsen ?
Edit: + het verschil in formaat
Hmm iphone 2g was $600 3g ook geloof ik, die was in NL 600 euro....quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hmm en de prijs in Europa dan?
Ooit van VoIP gehoord?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Mongol, die 3g is voor mobiel internet, zodat je niet zo'n dongel hoeft te gebruiken.
quote:
Alsof het fijner is om heletijd je computer op je schoot te hebben dan een computer op je bureauquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:
En daarnaast, alsof het fijner is om de hele tijd zo'n plaat vast te houden op de bank dan gewoon een laptop op je schoot te laten staan
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Paul het volgende:
Lachen net bij DWDD over de i pad
sms wat? Het IS geen telefoon hequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ten eerste, alsof jij met zo'n plaat aan je kop gaat rondlopen.
Ten tweede, het 3g bereik in Nederland.
Ten derde, sms?
Alsof je niet kan smsen via het internetquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ten eerste, alsof jij met zo'n plaat aan je kop gaat rondlopen.
Ten tweede, het 3g bereik in Nederland.
Ten derde, sms?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Alsof het fijner is om heletijd je computer op je schoot te hebben dan een computer op je bureausnurk... het zal best wel een meerwaarde zijn om het zo draagbaar te maken hoor. Al vind ik het een slechte zet van het 4:3 ratio en de dikke bezel. Maarja, ik zie mezelf ook niet echt als iemand die een netbook overweegt. En op die markt is het wel een beetje gericht.
Quicktime failurequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar één laptop kan je gewoon laten staan, en als je laptop een beetje licht is hou je dat heel lang vol.
Wanneer je bijvoorbeeld een film wil kijken, wat als pluspunt van dat Apple ding wordt gegeven, moet je continu dat ding vasthouden. Iets met lamme arm.
Ook zal je hoogstwaarschijnlijk eerst je video weer moeten converteren. Apple zal namelijk wel weer geen andere videospelers toelaten.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Alsof je niet kan smsen via het internet
En bluetooth headset(oid)... Ik ben totaal geen Apple fan, ik zou dit ook nooit kopen. Maar smsen en bellen zou wel mogelijk moeten zijn
Dat vasthouden lijkt me wel goed te doen. Over die films heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar één laptop kan je gewoon laten staan, en als je laptop een beetje licht is hou je dat heel lang vol.
Wanneer je bijvoorbeeld een film wil kijken, wat als pluspunt van dat Apple ding wordt gegeven, moet je continu dat ding vasthouden. Iets met lamme arm.
Ook zal je hoogstwaarschijnlijk eerst je video weer moeten converteren. Apple zal namelijk wel weer geen andere videospelers toelaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |