Stormbaan en blauwe hap worden dan uiteraard gesponsord door de werkgever van C4quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo. Helaas is het restaurant van de vader van een maat van me vorig jaar overgenomen... anders had ik wel een korting kunnen fixen.
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
This message will selfdestruct?
Klinkt wel cool! Ik hoop dat ik kan komen.
Dan wil ik graag een officiele uitnodiging op mijn werkadres ontvangenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.
Tip: Conform de meeste CAO's krijg je een dag bijzonder verlof voor "werkzaamheden voor het Rijk".
We serve to please.quote:
Als Defensie accoord gaat is dat geen enkel probleem. Een nette uitnodiging op Luchtmacht papier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een officiele uitnodiging op mijn werkadres ontvangen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Defensie accoord gaat is dat geen enkel probleem. Een nette uitnodiging op Luchtmacht papier.
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik toestemming krijg is iedereen van de SC welkom. En aanwezig zijn is dan gewoon een verplichting.
Tip: Conform de meeste CAO's krijg je een dag bijzonder verlof voor "werkzaamheden voor het Rijk".
De afmatting Het gebruik van de hindernisbaan en eten zullen dan niks kosten. Alleen voor de borrels zullen we moeten dokken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stormbaan en blauwe hap worden dan uiteraard gesponsord door de werkgever van C4
First things first, dus jij bent er ook gewoon :pquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.
Onder een oproep in werkelijke dienst komt niemand uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar als mijn aanwezigheid verwacht wordt rondom een wedstrijd of een toernooi dan moet ik daar helaas bij zijn.
Ik zal mijn best doen maar fights zijn mijn leven.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
First things first, dus jij bent er ook gewoon :p
Ik wacht de datum af en dan weet ik pas of ik wel of niet kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder een oproep in werkelijke dienst komt niemand uit.
Gaat je tentamen over Phd comics?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Soempie het volgende:
Ik denk echt dat ik een hersenverweking heb:
Cathy zegt: hoe heet die strip ook alweer over Phd ofzo?
A zegt: Phd comics
Cathy zegt: oh![]()
Hoe moet dat nou morgen op m'n tentamen.![]()
![]()
En ik moet een OP in elkaar flansen voor de SES SC. Hoe moet zoiets?
Normaal zou ik zeggen dat je eertse ingeving de beste is. Maar in dit geval?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Soempie het volgende:
Ik denk echt dat ik een hersenverweking heb:
Cathy zegt: hoe heet die strip ook alweer over Phd ofzo?
A zegt: Phd comics
Cathy zegt: oh![]()
Hoe moet dat nou morgen op m'n tentamen.![]()
![]()
Maak een kopie van onze oude of nieuwe OP. Of vraag anders Etcie om wat in elkaar te flansen.quote:En ik moet een OP in elkaar flansen voor de SES SC. Hoe moet zoiets?
Dat zie je verkeerd. Je krijgt de oproep en dient gewoon te verschijnen. Een wettelijke verplichting.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wacht de datum af en dan weet ik pas of ik wel of niet kan.
En anders komt de MP me halen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je krijgt de oproep en dient gewoon te verschijnen. Een wettelijke verplichting.
Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En anders komt de MP me halen?
Dat soort zaken moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef Soempie het volgende:
Etcie is niet meer op msn.![]()
Maar kan zoiets gewoon in paint?
Nee, maar die strips zijn wel leuk om te lezen de dag voor het tentamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaat je tentamen over Phd comics?
Soempie Ratelband Jaalalalaa!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie? Jij kunt het blote voeten pad aan. Dus jij zult toch wel aanwezig zijn op een meet waar we de hindernisbaan gaan doen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
Maak een kopie van onze oude of nieuwe OP. Of vraag anders Etcie om wat in elkaar te flansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |