Pot verwijt de ketel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:07 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Zeg jan pleur is op spuit 11 reacties hebben we helemaal niks aan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef igor-smirnoff het volgende:
Al die rijke mannetjes die daar achter zitten dauwen dat gewoon lekker allemaal in hun reet.
Als je nou ook zo slim bent om te begrijpen wat ik zeg zijn we een stap verder jantjequote:
Nee ik ook niet van dat uitschot dat hier "kutland" etc. postquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Als je nou ook zo slim bent om te begrijpen wat ik zeg zijn we een stap verder jantjeMaar hier krijg ik geen harde plasser van....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Is (bij benadering) hetzelfde intelligentieniveau
Wie schrijft dat dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee ik ook niet van dat uitschot dat hier "kutland" etc. post
lolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
![]()
He-le-maal goed. Met name de onderbouwing van het geheel.
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wilde niets geven, maar helaas heeft de regering geld van me geroofd en het in mijn plaats aan dat kutland gegeven.
Tja het zal niet gemeend zijn.quote:
Hoezo onderbouwing?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
![]()
He-le-maal goed. Met name de onderbouwing van het geheel.
Hoezo niet gemeend?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Tja het zal niet gemeend zijn.
Neem op de eerste plaats niet alles serieus
Oh god... nederland heeft er een nieuwe rivier bij zie ik, tot de rand gevuld met jouw tranenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Hoezo onderbouwing?
Als je dit topic leest, dan zie je dat de meesten niet begrijpen dat Haïti in nood is en echt hulp nodig heeft.
Als je dan kutland, we krijgen ook niets terug, schuldgevoel afkopen etc. gaat posten, verwacht dan niet dat ik ga onderbouwen dat ik dit hetzelfde niveau vind als Wilders en met name Wildersstemmers.
Wat een uitschot hier. Ga lekker emigreren ofzo.
De mensen begrijpen het wel maar wat motten zij eraan doen? Geld geven in deze kut tijden? Denk jij zelf dan ook is na, en bovendien wees blij dat ze van ons aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Hoezo onderbouwing?
Als je dit topic leest, dan zie je dat de meesten niet begrijpen dat Haïti in nood is en echt hulp nodig heeft.
Als je dan kutland, we krijgen ook niets terug, schuldgevoel afkopen etc. gaat posten, verwacht dan niet dat ik ga onderbouwen dat ik dit hetzelfde niveau vind als Wilders en met name Wildersstemmers.
Wat een uitschot hier. Ga lekker emigreren ofzo.
Jij denkt dat mensen diep van binnen niet mee leven met die mensen daar? Wat een ego gedachten als jij dat wel dacht.quote:
Precies zoals ik zeg: beetje met Wilders gooien omdat mensen niets hebben gegeven. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:
Eens met de constatering.quote:Als je dit topic leest, dan zie je dat de meesten niet begrijpen dat Haïti in nood is en echt hulp nodig heeft.
Mwhoa, ben het met je eens dat sommige termen niet gepast zijn. Maar om dat dan het niveau van Wilders te gaan noemen, vind ik te ver gaan. Je scheert dan wel alles over één kam.quote:Als je dan kutland, we krijgen ook niets terug, schuldgevoel afkopen etc. gaat posten, verwacht dan niet dat ik ga onderbouwen dat ik dit hetzelfde niveau vind als Wilders en met name Wildersstemmers.
Of je post hier gewoon niet.quote:Wat een uitschot hier. Ga lekker emigreren ofzo.
Ik zie geen begrip hoor. Laat eens zien waar jij dat ziet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:19 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
De mensen begrijpen het wel maar wat motten zij eraan doen? Geld geven in deze kut tijden? Denk jij zelf dan ook is na, en bovendien wees blij dat ze van ons aandacht krijgen.
levert al gauw honderden hits op
Dat denk ik inderdaad. Er is niets dat er op wijst.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:21 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen diep van binnen niet mee leven met die mensen daar? Wat een ego gedachten als jij dat wel dacht.
waarom niet? De meeste Wilders stemmers vertonen dezelfde kortzichtigheid.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef ManAtWork het volgende:
Precies zoals ik zeg: beetje met Wilders gooien omdat mensen niets hebben gegeven. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Als er iemand alles over 1 kam scheert, dan is het Wilders wel. En nou mag ik het niet? Kom nou.quote:Mwhoa, ben het met je eens dat sommige termen niet gepast zijn. Maar om dat dan het niveau van Wilders te gaan noemen, vind ik te ver gaan. Je scheert dan wel alles over één kam.
Je kunt niet tegen kritiek?quote:Of je post hier gewoon niet.
Je denkt het dus, hmmmm dus ik moet jou nu overtuigen op een wel goed antwoordt van jou?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad. Er is niets dat er op wijst.
En jij doet er blijkbaar niet voor onder. Dan moeten we jou ook maar onder de Wilders-stemmers scharen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
waarom niet? De meeste Wilders stemmers vertonen dezelfde kortzichtigheid.
Ik hou je niet tegen maar je bent dus geen haar beter. En dan wel commentaar geven? Beetje hypocriet, vind je niet?quote:
[..]
Als er iemand alles over 1 kam scheert, dan is het Wilders wel. En nou mag ik het niet? Kom nou.
Als die gegrond is, geen probleem mee hoor. Maar jij vindt dat hier uitschot rond loopt. Als je daar niet tussen wilt zitten, post je toch gewoon niet.quote:[..]
Je kunt niet tegen kritiek?
Wat is je punt nou?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En jij doet er blijkbaar niet voor onder. Dan moeten we jou ook maar onder de Wilders-stemmers scharen.
[..]
Ik hou je niet tegen maar je bent dus geen haar beter. En dan wel commentaar geven? Beetje hypocriet, vind je niet?
[..]
Als die gegrond is, geen probleem mee hoor. Maar jij vindt dat hier uitschot rond loopt. Als je daar niet tussen wilt zitten, post je toch gewoon niet.
Dat jij ook maar wat schreeuwt zonder dit te motiveren.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef maess het volgende:
0,- , maar de overheid verdubbelde het giro 555 bedrag met belasting dus toch wel ergens rond de 70,-
Belasting betaald met gekregen geld is een sigaar uit eigen doos.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eens dat het niet precies 17 miljoen is maar eigenlijk betalen we natuurlijk allemaal belasting. Of betaal jij geen BTW in de supermarkt als je eventjes werkeloos bent?
Kinderen zijn een ander verhaal maar daar wordt ook voor betaald dus ik ga uit van de volledige neerlandse bevolking
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wilde niets geven, maar helaas heeft de regering geld van me geroofd en het in mijn plaats aan dat kutland gegeven.
niets, en ook geen behoefte aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef nijode999 het volgende:
Hoeveel geld heb jij gegeven aan Haiti?
Gemiddeld misschien. Maar wie zegt dat daar iets van mij bij zit.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:25 schreef Montelly het volgende:
Mensen die DENKEN dat ze NIETS gestort hebben![]()
![]()
We hebben nog altijd per inwoner ¤ 2.35 gestort...
Schrijf een brief naar den-haag en vraag hetquote:Op zondag 31 januari 2010 10:32 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb trouwens nog wat serieuze vraagen.
Wat gebeurt er met alle geld dat wordt opgehaald? Stel we komen (totaal/wereldwijd) op 1.2 miljard euro uit. Wordt alle geld dat gestort op een centrale bank tnv Haiti? of verdeeld over meerdere banken?
Wat zal er dan met de renten gebeuren en waar zal dat allemaal naartoe gaan?
Zal dat opgehaalde geld worden geinvesteerd/belegt in andere doeleinde dan Haiti?
Graag jullie verhelderende visie hierover....
http://www.giro555.nl/nl-NL/Content.aspx?type=foldout&id=107quote:Op zondag 31 januari 2010 10:32 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb trouwens nog wat serieuze vraagen.
Wat gebeurt er met alle geld dat wordt opgehaald? Stel we komen (totaal/wereldwijd) op 1.2 miljard euro uit. Wordt alle geld dat gestort op een centrale bank tnv Haiti? of verdeeld over meerdere banken?
Wat zal er dan met de renten gebeuren en waar zal dat allemaal naartoe gaan?
Zal dat opgehaalde geld worden geinvesteerd/belegt in andere doeleinde dan Haiti?
Graag jullie verhelderende visie hierover....
ben er heel trots opquote:Op zondag 31 januari 2010 10:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Al die mensen die hier trots posten dat ze niks hebben gegevenStakkers.
wat want? Er staat genoeg in dit topic waarom...ga dat eerst maar lezen.quote:
Yep en ik ben er nog trots op ook. Zolang niemand mij kan bewijzen dat elke euro die gestort word ook daadwerkelijk in Haiti terechtkomt in plaats van op te gaan aan vage dingen als kantoorkosten etc krijgen ze van mij geen rooie cent.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een makkelijke manier om het van je af te schuiven en niks te hoeven gevenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep en ik ben er nog trots op ook. Zolang niemand mij kan bewijzen dat elke euro die gestort word ook daadwerkelijk in Haiti terechtkomt in plaats van op te gaan aan vage dingen als kantoorkosten etc krijgen ze van mij geen rooie cent.
Moet je je ervoor schamen dan? Uiteindelijk geven we allemaal..quote:Op zondag 31 januari 2010 10:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |