quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:45 schreef Nass het volgende:
[..]
in doolohof(maten zeker)?
Verder idd, kut stad
verdamt!quote:
fout, je moet je lijnen doortrekkers tot de muur en ook tegen jezelf aan.quote:
Je trekt 1 lijn niet door.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
swarma ik en inspi hebben hem goed als je van het voorbeeld van TS uitgaat.
Als die maar dan het linker begin punt een vakje naar boven en een naar links beginnen. Het eind even laten slingeren om het uit te laten komen.quote:
Jawel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je trekt 1 lijn niet door.
Kut, niet dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:37 schreef LostFormat het volgende:
Te simpel.
[..]
Als die maar dan het linker begin punt een vakje naar boven en een naar links beginnen. Het eind even laten slingeren om het uit te laten komen.
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef Desunoto het volgende:
Volgens het voorbeeld in de OP dan doen we het goed hoor... ik weet niet wat jullie zien.
Nee hoor kzal je even helpen met wat ik bedoel want je trekt de lijnen niet door..quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef Desunoto het volgende:
Volgens het voorbeeld in de OP dan doen we het goed hoor... ik weet niet wat jullie zien.
Fout! Kijk even naar het voorbeeld + wat ik hierboven heb gezetquote:
Ofwel... je mag pas bij een obstakel (de rand, een zwart vlak of jezelf) een bocht maken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee hoor kzal je even helpen met wat ik bedoel want je trekt de lijnen niet door..
[ afbeelding ]
en dus houd je een paar lege vakken over
[..]
Fout! Kijk even naar het voorbeeld + wat ik hierboven heb gezet
jup sorry asl dat neit duidelijk wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ofwel... je mag pas bij een obstakel (de rand, een zwart vlak of jezelf) een bocht maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |