Och nee toch?? Lars, arm jongetje! Karin, wat een baggerzooi zeg, nu mag het wel eens afgelopen zijn hoor, danrit!

Veel beterschap voor je mannetje en een dikke

voor jou.. Hang in there girl!
Twinkly, och nou.. Het lijkt me echt een opgave om je kind daar achter te laten, maar echt meissie, jij bent zéker niet ontaard! Er zijn een héleboel kindjes in de wereld die wel zo'n lieve, geweldige, zorgzame en liefhebbende moeder zouden kunnen gebruiken als jij bent

Ik ben er heilig van overtuigd dat het goed komt met Niels, net als dat ik ook met zekerheid durf te zeggen dat dat kleine Isabeau'tje strakjes gewoon netjes uit de fles gaat drinken!
Aoraki, verdomd zeg, dat ik dáár nu nooit aan heb gedacht! Dank je wel voor deze tip, dat zou het inderdaad héél goed kunnen zijn, want Stef is nu weer ouderwets goed te pas en zit lekker te wiebelen in zijn wipstoel

Is bij jou ondertussen ook de rust weer wedergekeerd?
Even een voorzichtige

voor de minisproet

BE, ik denk dat de mensen die nu 'aan de slag' zijn met Oscar inderdaad echt wel weten wat ze moeten doen. Wel bizar eigenlijk dat die meningen zo verschillen, de algehele consensus is toch juist dat zo'n kindje geen last heeft van dat helmpje? Succes ermee!

BJ, dat herken ik heel erg hoor.. Stef wordt ook altijd verschoond voor elke voeding, ook 's-nachts, want hij heeft geen problemen met opnieuw inslapen. Ik lees ook wel eens dat mensen helemaal geen contact leggen met hun baby bij de nachtvoeding maar dat doe ik eigenlijk ook gewoon

Als ik hem terugleg in zijn wieg pruttelt hij nog een minuutje of 5 na, maar dat vind ik niet raar omdat ik dan nog aan het kolven ben en dus herrie maak. Als Evie ook zo makkelijk is zou ik dat gewoon lekker blijven doen, ik vind het ook een fijner idee om Stef niet met een plasluier terug in bed te leggen (bovendien slaapt hij dán juist slechter).. Overigens vraag ik me wel af hoe ik dat straks moet doen als ik weer ga werken hoor, de voeding is nu altijd rond half 6-6 uur en nu kan ik dan een uur tot 5 kwartier bezig zijn met verschonen, voeden, kolven en dan nog een uur de tijd nemen om zelf nog weer een uurtje in slaap te vallen, maar dan kan ik niet meer terug mijn bed in
Davinia, oei! Nee zeg, hopelijk blijft het bij deze ene harde schijf en is het nu voor eeuwig opgelost

Borstontsteking lijkt me zo naar! Gelukkig herken ik niet dat mensen de mindere verhalen niet willen horen, gelukkig is onze omgeving daar erg ok in

Wel naar dat jij dat niet hebt lieverd, maar van mij mag je het er allemaal uitgooien, het ís ook gewoon heftig allemaal, en als je lijf niet mee wil werken 2x zo erg

Met mij gaat het ok, niet meer, niet minder. De uroloog heeft urine op kweek laten zetten en op 2 februari moet ik voor een echo van de blaas en de nieren en dan gaat hij verder kijken. De AB-kuur die ik van hem kreeg is ondertussen alweer op (kuur vier, hoera

) maar de ontsteking is wat minder, maar nooit weggegaan. Had ik eigenlijk ook niet verwacht, dus nouja.. Waar ik op dit moment eigenlijk vooral mee vecht is het feit dat ik 12 februari eigenlijk weer zou moeten gaan werken. Nu heb ik er wel 2 weken vakantie achteraan, maar als ik verlengd bevallingsverlof nodig zou hebben moet ik me de 12e ziekmelden anders kan dat niet meer. En dat vind ik heel moeilijk: ik heb het gevoel er nog niet aan toe te zijn, maar ik heb ook geen klachten waarvan je zegt "daar kun je niet mee werken" en dat vind ik heel dubbel. Welke kant ik op moet weet ik niet, mijn enige klacht (buiten veel plassen en pijn bij het plassen om, maar dat is zo onderhand wel gewend) is eigenlijk dat ik me al sinds mijn bevalling voel alsof ik probeer rond te rijden met de handrem er nog op, zeg maar. Dus ik weet het niet. Zie er ook enorm tegenop dit met mijn leidinggevenden te bespreken, ik stel het telefoontje hierover dus echt al 3 weken uit

Ik wil mijn werkgever niet teleurstellen, maar wil ook mijn kind niet tekort doen door hem een oververmoeide moeder aan te doen

Enniewee, ik moet zo de huisarts nog even bellen (had me vergist in de tijden van het telefonisch spreekuur) voor dat koppie opzij houden, maar ik twijfel of dat niet meer iets is voor de fysio. Nouja, ik zie zo wel even