abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:49:32 #51
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77368435
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:41 schreef ashhoax het volgende:

[..]

zaplog.nl
niburu.nl
klokkenluideronline.nl
wacholland.org
prisonplanet.com
wakeupproject.com

de rest heb ik thuis. en zal ik je zsm geven

edit: en als je hier in BNW wat rond surft, kom je genoeg interessante site's tegen
Super!!!
Mensen nieuwe bronnen!!!
Wees vrij om rond te neuzen en je in te lezen!!!
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_77368514
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef heartz het volgende:

[..]

Super!!!
Mensen nieuwe bronnen!!!
Als deze site's (waar ik niet allemaal achter sta, maar vaker interessante bronnen vandaan kan halen) je nog niet waren opgevallen heb je je huiswerk niet goed gedaan :p
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77368549
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef heartz het volgende:

[..]

Super!!!
Mensen nieuwe bronnen!!!
ik zal je zeggen dat wake up project Heel interesant is dat is voor mij de eye opener geweest.
hier nog meer

www.achtergeslotendeuren.nl
ik ben seruis
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:53:13 #54
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77368577
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:51 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Als deze site's (waar ik niet allemaal achter sta, maar vaker interessante bronnen vandaan kan halen) je nog niet waren opgevallen heb je je huiswerk niet goed gedaan :p
Jawel, maar ik ben van het korte en krachtige.
Beelden hebben vaak meer effect op mensen.
Daarnaast ben ik ook met andere zaken bezig betreft de NWO.

Edit: op mij hebben die beelden een sterk effect met de informatie.
Maar voor degene die meer info nodig hebben.
Je kan ook de info en beelden op je in laten werken.
pi_77368949
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef heartz het volgende:

[..]

Jawel, maar ik ben van het korte en krachtige.
Beelden hebben vaak meer effect op mensen.
Daarnaast ben ik ook met andere zaken bezig betreft de NWO.

Edit: op mij hebben die beelden een sterk effect met de informatie.
Maar voor degene die meer info nodig hebben.
Je kan ook de info en beelden op je in laten werken.
Dat begrijp ik.

Maar als ik het goed begrijp is je doel mensen te overtuigen? Dat bereik je niet door lukraak wat filmpjes te posten. Niet iedereen heeft zo'n sterk effect. Dat is wat ik wil zeggen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:30:05 #56
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77369840
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Dat begrijp ik.

Maar als ik het goed begrijp is je doel mensen te overtuigen? Dat bereik je niet door lukraak wat filmpjes te posten. Niet iedereen heeft zo'n sterk effect. Dat is wat ik wil zeggen.
Nee mij doel is informatie te verstrekken aan ontwetenden.
Waarbij je me goed bij helpt .

Ik ben er niet om mensen te overtuigen, het is meer mijn bedoeling dat mensen door de informatie zelf wakker worden.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:40:43 #57
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77370210
Weet iemand misschien hoe je een cd zelf achteruit kan spoelen??
Met tapes was het niet zo moeilijk.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:45:23 #58
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77370370
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef heartz het volgende:
Ik ben er niet om mensen te overtuigen
Nee, je bent er om tegenwerpingen te negeren, geloof ik.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_77370831
oops foutje
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:19:58 #60
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77371576
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, je bent er om tegenwerpingen te negeren, geloof ik.
Welke tegenwerpingen dan?
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:29:46 #61
235357 TitusPullo
pi_77371939
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:19 schreef heartz het volgende:

[..]

Welke tegenwerpingen dan?
Dat Tupac nog op de dag dat-ie vermoord werd, iemand in elkaar heeft geslagen. Heel heldhaftig, met een groepje.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_77371955
Hoe typisch weer Met misplaatste arrogantie en al.
pi_77372445
Heartz, denk hier eens over na:

"According to historian Richard Hofstadter in his book The Paranoid Style in American Politics, conspiracy thinking is fueled by underlying feelings of alienation and helplessness. This theory is supported by current research in psychology. Psychologist Marina Abalakina-Paap has found that people who endorse conspiracy theories are especially likely to feel angry, mistrustful, alienated from society, and helpless over larger forces controlling their lives.

Conspiracy theorists have a grandiose view of themselves as heroes “manning the barricades of civilization” at an urgent “turning point” in history, Hofstadter held. Grandiosity is often a defense against underlying feelings of powerlessness."
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:52:45 #64
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77372749
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat Tupac nog op de dag dat-ie vermoord werd, iemand in elkaar heeft geslagen. Heel heldhaftig, met een groepje.
Ja en wat wil je daarmee zeggen.
Als je nog niet kan inzien dat de hele bedoeling van de media was/ is dat hij als een domme gangbanger gezien wordt, terwijl het tegenovergestelde waar is, kijk je met een plaat voor je hoofd.
Mij arrogant noemen, terwijl mensen conclusies over andere mensen trekken, zonder echt te kijken en luisteren wat die persoon echt zegt of wie die persoon echt is .

Dat jij graag alles wil geloven wat ze op tv zeggen........

Op het moment dat de media of politiek hard begint te roepen je je geen zorgen hoeft te maken, weet je dat jij je zorgen moet gaan maken.................

Mensen die nog steeds denken dat Tupac alleen een gangbanger was, moeten wakker worden door naar hem te luisteren en je te verdiepen in de bedoeling achter zijn teksten.
De vorm waarin het wordt weergegeven (rap), schrikt veel mensen af. Waarom? Omdat zij willen dat alleen mensen die echt fan zijn van Tupac naar zijn muziek luisteren omdat de muziek leuk is. De rest luistert niet en degenen die wel ff luisteren schrikken meteen af en luisteren niet verder (dieper), sadly.

Zoals hij ook al zei: 'Don't just bump your head to the beat, but listen to what I'm saying.'
Deze man verteld ons iets in zijn liedjes, je moet wel blind zijn, als je het gaat bestuderen, om het niet te zien. Net zoals iemand die verblind wordt door illusie. Je moet erdoorheen kijken.
De illusie is dat hij een gangbanger was, hij is net zoals jij en ik, wij staan aan 1 kant.
Als je hart of hoofd met liefde en rechtvaardigheid is, zal je dit zien.
Want hij is één van de weinige mensen op deze wereld die de illusie heeft doorzien en ons wilde helpen het ook te doorzien.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:57:13 #65
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77372922
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:44 schreef JohnLocke het volgende:
Heartz, denk hier eens over na:

"According to historian Richard Hofstadter in his book The Paranoid Style in American Politics, conspiracy thinking is fueled by underlying feelings of alienation and helplessness. This theory is supported by current research in psychology. Psychologist Marina Abalakina-Paap has found that people who endorse conspiracy theories are especially likely to feel angry, mistrustful, alienated from society, and helpless over larger forces controlling their lives.

Conspiracy theorists have a grandiose view of themselves as heroes “manning the barricades of civilization” at an urgent “turning point” in history, Hofstadter held. Grandiosity is often a defense against underlying feelings of powerlessness."
Ik ben bekend met Psychologie.
Volgens mij jij niet zo, als je niet kan zien hoe jij jaren, elke dag, psychologisch beinvloed wordt door alles om je heen. Ik ben me pas enigszins machteloos gaan voelen toen ik achter de waarheid kwam.
Hiervoor (toen ik vrolijk naar school ging en vrolijk ging werken) dacht ik juist dat ik een goede positie had en alles aardig voor elkaar had.
Was dat ff een desillusie zeg!!!!

Dus het tegenovergestelde van wat jij zegt!!!
pi_77373072
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:57 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik ben bekend met Psychologie.
Volgens mij jij niet zo, als je niet kan zien hoe jij jaren, elke dag, psychologisch beinvloed wordt door alles om je heen. Ik ben me pas enigszins machteloos gaan voelen toen ik achter de waarheid kwam.
Hiervoor (toen ik vrolijk naar school ging en vrolijk ging werken) dacht ik juist dat ik een goede positie had en alles aardig voor elkaar had.
Was dat ff een desillusie zeg!!!!

Dus het tegenovergestelde van wat jij zegt!!!
Snap je echt niet hoe lachwekkend typisch je bent? Laat me raden, je leidt een betekenisloos bestaan; je bent werkloos of een of andere lagere loonslaaf, je hebt nooit een hogere opleiding afgerond, je hebt geen partner, nauwelijks vrienden, enzovoorts. BNW zit vol met mensen als jij.

De reden dat jij zo graag in dit soort complotten wil geloven is zodat je dan jezelf kunt wijsmaken dat je belangrijk bent. Want jij hebt het allemaal door als een van de weinige mensen op aarde, de rest zijn allemaal schapen, maar jij bent speciaal.

Newsflash: Dat ben je niet, je bent nog net zo'n loser als voor je deze onzin tot je religie maakte.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:06:37 #67
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77373244
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Snap je echt niet hoe lachwekkend typisch je bent? Laat me raden, je leidt een betekenisloos bestaan; je bent werkloos of een of andere lagere loonslaaf, je hebt nooit een hogere opleiding afgerond, je hebt geen partner, nauwelijks vrienden, enzovoorts. BNW zit vol met mensen als jij.

De reden dat jij zo graag in dit soort complotten wil geloven is zodat je dan jezelf kunt wijsmaken dat je belangrijk bent. Want jij hebt het allemaal door als een van de weinige mensen op aarde, de rest zijn allemaal schapen, maar jij bent speciaal.

Newsflash: Dat ben je niet, je bent nog net zo'n loser als voor je deze onzin tot je religie maakte.
Sorry hoor, maar hier ff komen disrespecten, mensen over 1 kam scheren zonder je ergens behoorlijk in te verdiepen.............
Mensen die mij een beetje kennen van Fok, zullen mij standpunt misschien beter begrijpen.
Mensen die niet zo suf om meteen een oordeel over een ander te vellen.

Wat je zegt staat ver van de waarheid en als je de moeite had genomen om te lezen wat ik quote en in deel 1 quote, zou waarschijnlijk niet zo ontwetend redeneren.
pi_77373334
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef heartz het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hier ff komen disrespecten, mensen over 1 kam scheren zonder je ergens behoorlijk in te verdiepen.............
Mensen die mij een beetje kennen van Fok, zullen mij standpunt misschien beter begrijpen.
Mensen die niet zo suf om meteen een oordeel over een ander te vellen.

Wat je zegt staat ver van de waarheid en als je de moeite had genomen om te lezen wat ik quote en in deel 1 quote, zou waarschijnlijk niet zo ontwetend redeneren.
Doe toch niet zo treurig. Zoek een baan, ga een opleiding doen, maak vrienden. Als je met dit soort belachelijkheid betekenis aan je mislukte leven moet geven kun je beter meteen stoppen.
pi_77373378
Je denkt ook nog werkelijk dat je origineel bent, dat je iets nieuws hebt ontdekt.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:11:01 #70
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77373424
quote:

[..]

En het heeft niets met speciaal te maken, maar met de waarheid.
Ik voel me niet beter dan de ander, ik vind het triest dat er zoveel mensen rondlopen als jij, die graag als slaaf behandeld wil worden, te dom om te kunnen zien wat er echt aan de hand is.
Daarnaast ben ik blij dat er ook aardig wat mensen zijn die hun ogen open hebben en niet meedoen aan deze façade.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:12:57 #71
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77373496
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Doe toch niet zo treurig. Zoek een baan, ga een opleiding doen, maak vrienden. Als je met dit soort belachelijkheid betekenis aan je mislukte leven moet geven kun je beter meteen stoppen.
Ga jij maar ff buitenspelen!!
Zoals ik dus al zei, als je mijn posts had gelezen, en deel 1, had je geweten dat ik gestudeerd had en gewerkt. Wat een pannekoek ben jij
pi_77373529
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef heartz het volgende:

[..]

En het heeft niets met speciaal te maken, maar met de waarheid.
Mensen die met het woord 'waarheid' schermen zijn sowieso al niet serieus te nemen. Als je een beetje scholing had genoten had je dat geweten.
quote:
Ik voel me niet beter dan de ander, ik vind het triest dat er zoveel mensen rondlopen als jij, die graag als slaaf behandeld wil worden, te dom om te kunnen zien wat er echt aan de hand is.
Daarnaast ben ik blij dat er ook aardig wat mensen zijn die hun ogen open hebben en niet meedoen aan deze façade.
Ja, jullie kennen de waarheid, jullie zijn de helden die de rest van de wereld de ogen zullen openen

pi_77373570
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef heartz het volgende:

[..]

Ga jij maar ff buitenspelen!!
Zoals ik dus al zei, als je mijn posts had gelezen, en deel 1, had je geweten dat ik gestudeerd had en gewerkt. Wat een pannekoek ben jij
Ohja, heb je ook iets afgemaakt? Werk je nog steeds? Wat voor werk?

Je bent een mislukking, en hoe dogmatisch je je ook aan dit soort escapisme vastklampt, je blijft het.
pi_77373615
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Mensen die met het woord 'waarheid' schermen zijn sowieso al niet serieus te nemen. Als je een beetje scholing had genoten had je dat geweten.
[..]

Ja, jullie kennen de waarheid, jullie zijn de helden die de rest van de wereld de ogen zullen openen

wie bedoel je met jullie als ik vragen mag? om nu iedereen over een kam te scheren. kom op, jij doet alsof iedere complot denker een a-la heartz is. er zitten ook wel degelijk geleerde mensen tussen.

je zou de rollen ook kunnen omdraaien... jullie zijn de helden die het liefst de ogen dicht willen houden..
pi_77373689
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:16 schreef ashhoax het volgende:

[..]

wie bedoel je met jullie als ik vragen mag?
Dogmatische conspiracy nuts; je weet zelf of je erbij hoort.
pi_77373814
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dogmatische conspiracy nuts; je weet zelf of je erbij hoort.
oke, eerlijk.
pi_77373956
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef ashhoax het volgende:

[..]

oke, eerlijk.
Ieder mag verder ook geloven/denken wat hij wil, maar met de misplaatste arrogantie van TS vraag je er gewoon om om afgebrand te worden.
pi_77374207
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ieder mag verder ook geloven/denken wat hij wil, maar met de misplaatste arrogantie van TS vraag je er gewoon om om afgebrand te worden.
ik geef je gelijk. je moet niet zoals de persoon in kwestie wat dingen gaan roepen. je bereikt meer als je met argumenten en feiten komt.

en helaas is de gemiddelde ''complot-denker'' wel zo, en zaait maar wat paniek zonder dingen te onderbouwen. maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk hoog geschoolde mensen aan ''onze'' kant staan..
pi_77374464
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Op INHOUD ja, maar niet zoals het nu gebeurt!

Graag even wat gas terugnemen.
pi_77374816
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Op INHOUD ja, maar niet zoals het nu gebeurt!

Graag even wat gas terugnemen.
Inhoud? Die links en filmpjes die hier al honderdduizend keer zijn gepost?

Laten we wel wezen; de inhoud is voor dergelijke personen ook niet wezenlijk relevant, zolang het bij het gewenste wereldbeeld aansluit is het WAARHEID, en alles dat dat wereldbeeld tegenspreekt is propaganda.

Een discussie over de inhoud is in mijn ervaring dus zinloos, het is veel effectiever om die mensen te confronteren met hun eigen motivaties, pas dan is er een kans dat ze lang genoeg uit hun fantasiewereld komen om kritisch te denken. Kritisch naar alles dus, ook dingen die ze graag willen geloven.
pi_77374991
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Laten we wel wezen; de inhoud is voor dergelijke personen ook niet wezenlijk relevant, zolang het bij het gewenste wereldbeeld aansluit is het WAARHEID, en alles dat dat wereldbeeld tegenspreekt is propaganda.

Een discussie over de inhoud is in mijn ervaring dus zinloos, het is veel effectiever om die mensen te confronteren met hun eigen motivaties, pas dan is er een kans dat ze lang genoeg uit hun fantasiewereld komen om kritisch te denken. Kritisch naar alles dus, ook dingen die ze graag willen geloven.
vuur met vuur bestrijden?

jij zou daar toch gewoon boven moeten staan? en fantasie wereld? hij brengt het misschien heel erg dramatisch allemaal. maar genoeg mensen die hetzelfde denken.

wie weet leef jij wel in een fantasie wereld? en trekt hij aan het juiste eind? wie verteld het.. jij niet. ik ook niet.
pi_77375015
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval creatief met taalgebruik en interpunctie! +1 voor jou!

Ik heb een 'saaie' kantoorbaan, maar besteed mijn vrije uren (naast tv kijken) aan begeleiding bij sportactiviteiten en ik ben vrijwilliger ter ondersteuning van de creatieve processen van andere mensen in de muziekbranche.

Zelf zie ik in dat mijn eigen creatieviteit whisfull thinking (Iedereen zou een schrijver, schilder of danseresje willen zijn volgens die youtube video, ik niet!) zou zijn! Op zijn minst.
hier heb je het al saaie kantoor baan hoeveel uur werk je per week 40 uur >?
ik ben seruis
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:51:47 #83
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77375049
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef JohnLocke het volgende:

Plus dat er door TS niet gereageerd wordt op inhoudelijke kritiek. De meeste posts die wat zinnigs zeggen over de inhoud worden geheel, danwel gedeeltelijk genegeerd.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:53:18 #84
116015 SicSicSics
pi_77375110
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef meneerseruis het volgende:
hier heb je het al saaie kantoor baan hoeveel uur werk je per week 40 uur >?
40 op kantoor, soms meer, soms thuis ook nog. Gek genoeg, geloof het of niet, maar ze laten mij soms geloven dat ik mijn werk leuk vind!

Tevens:
Zie mijn opmerking hierboven.

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 28-01-2010 13:59:50 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77375391
quote:

[..]

gatverdamme man ,

heb jij ooit een keer iets positiefs gedaan in je leven ?
probeer eens mischien krijg je dan een gevoel .
ik ben seruis
pi_77375506
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

40 op kantoor, soms meer, soms thuis ook nog. Gek genoeg, geloof het of niet, maar ze laten mij soms geloven dat ik mijn werk leuk vind!

Tevens:
Zie mijn opmerking hierboven.
dan waar ben je mee bezig ?
ik ben seruis
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:04:40 #87
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77375579
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Plus dat er door TS niet gereageerd wordt op inhoudelijke kritiek. De meeste posts die wat zinnigs zeggen over de inhoud worden geheel, danwel gedeeltelijk genegeerd.
Zoals?
pi_77375666
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

gatverdamme man ,

heb jij ooit een keer iets positiefs gedaan in je leven ?
probeer eens mischien krijg je dan een gevoel .
pi_77375905
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

*zucht
ik ben seruis
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:12:34 #90
235357 TitusPullo
pi_77375915
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja en wat wil je daarmee zeggen.
Als je nog niet kan inzien dat de hele bedoeling van de media was/ is dat hij als een domme gangbanger gezien wordt, terwijl het tegenovergestelde waar is, kijk je met een plaat voor je hoofd.
Hij stoof er anders zelf op af. Je kunt hier wel mensen oproepen om hun ogen open te doen, maar dan moet je niet andermans misdragingen gaan goedpraten.
quote:
Deze man verteld ons iets in zijn liedjes, je moet wel blind zijn, als je het gaat bestuderen, om het niet te zien.
Claim to be a player but I fucked your wife
We bust on Bad Boys, them niggas fucked for life

Het had zo in de Celestijnse Belofte kunnen staan.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:13:50 #91
116015 SicSicSics
pi_77375961
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef meneerseruis het volgende:
dan waar ben je mee bezig ?
Procedures schrijven, uitwisselingsstandaarden bedenken, nieuwe softwarte implementeren, database management, offertes schrijven, offertes beoordelen, etc. en dat voor verschillende bedrijven en organisaties verspreidt over Nederland.

En nee, niet alles is leuk. Het grootste gedeelte doe ik echter met veel plezier!
Fine, fuck you then!
pi_77376018
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Procedures schrijven, uitwisselingsstandaarden bedenken, nieuwe softwarte implementeren, database management, offertes schrijven, offertes beoordelen, etc. en dat voor verschillende bedrijven en organisaties verspreidt over Nederland.

En nee, niet alles is leuk. Het grootste gedeelte doe ik echter met veel plezier!
dus je bent een ictertje how fucking cute, welk bedrijf werk je ?
ik ben seruis
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:17:53 #93
116015 SicSicSics
pi_77376112
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef heartz het volgende:
Zoals?
Door het gehele vorige topic en in deze twee pagina's doe je het ook al!
Fine, fuck you then!
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:19:26 #94
116015 SicSicSics
pi_77376153
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef meneerseruis het volgende:
dus je bent een ictertje how fucking cute, welk bedrijf werk je ?
Lekker niveau'tje weer.

Het maakt niet uit waar. Ik heb er plezier in. Ik kan er creatieviteit in kwijt en ik werk voor verschillende profit en non-profit organisaties.
Fine, fuck you then!
pi_77376264
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Lekker niveau'tje weer.

Het maakt niet uit waar. Ik heb er plezier in. Ik kan er creatieviteit in kwijt en ik werk voor verschillende profit en non-profit organisaties.
dan weet ik nu dat jij creatieviteit verkeerd interpreteert.

vandaar je zo ongesteld bent. en ik stop deze discusie.

much love and peace
ik ben seruis
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:26:38 #96
116015 SicSicSics
pi_77376409
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef meneerseruis het volgende:
dan weet ik nu dat jij creatieviteit verkeerd interpreteert.

vandaar je zo ongesteld bent. en ik stop deze discusie.

much love and peace
Ongesteld? Verkeerde creativiteit?

Je stopt deze discussie want je weet genoeg?

Dat bedoel ik nou ToT! Er is hier zelfs geen zee mee te bezeilen, laat staan land!
Fine, fuck you then!
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:32:51 #97
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77376627
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef heartz het volgende:
De waarheid en zij zal het wel moeilijk krijgen, geen tv kijken
En in plaats van televisie kijken, ga je je kind allemaal vage Youtube-filmpjes over complotten en dergelijke laten zien?
quote:
Anderen informeren, nog meer reseach, met elkaar praten, alle tv's wegdoen, niet meer gaan werken voor hun, maar voor ons (dwz vechten voor onze toekomst en nageslacht) en het voortbestaan van de mensheid
Ik neem aan dat je wel in je eigen levensonderhoud voorziet?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:34:52 #98
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77376698
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef meneerseruis het volgende:
dus je bent een ictertje how fucking cute

Dankzij de fucking cute ICT-ertjes kun jij wel hier op het forum posten (en allerlei andere sites bekijken, en nog veel meer...).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77376783
Okee, back on topic maar weer, en het gebitchslap maar aan minder intelligente mensen over laten?
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:39:58 #100
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77376889
Bloedschande, Israël als schuimslakken EZECHIËL 22:9 - 27

24 Mensenzoon, zeg tot haar: "Gij zijt een land dat niet wordt gereinigd, een (land) waarop geen regen valt op de dag van de openlijke veroordeling. 25 Er is een samenzwering van haar profeten in haar midden, gelijk de brullende leeuw die prooi verscheurt. Een ziel verslinden zij werkelijk. Schatten en kostbare dingen blijven zij nemen. Haar weduwen hebben zij in haar midden vermeningvuldigd.
26 Haar priesters zelf hebben mijn wet geweld aangedaan en zij blijven mijn heilige plaatsen ontwijden. Tussen het heilige en gewone hebben zij geen onderscheid gemaakt, en tussen het onreine en het reine hebben zij geen [verschil] bekendgemaakt, en voor mijn sabatten hebben zij hun ogen verborgen en ik word in hun midden ontheiligd. 27 Haar vorsten in haar midden zijn als wolven die prooi verscheuren, doordat zij bloed vergieten, doordat zij zielen verdelgen om onrechtvaardige winst te maken. 28 En haar profeten hebben voor hen met witkalk gepleisterd, door een onwerkelijkheid te schouwen en een leugen voor hen te waarzeggen door te beweren: ,,Dit heeft de Soevereine Heer Jehovah gezegd", terwijl Jehovah zelf niet gesproken heeft. 29 Het volk van het land zelf heeft er een systeem van afzetterij op na gehouden en heeft roof gepleegd, en de ellendige en de arme hebben zij slecht behandeld, en de inwonende vreemdeling hebben zij zonder gerechtigheid te kort gedaan.
30 En ik bleef zoeken naar een man onder hen die de stenen muur zou herstellen en voor mijn aangezicht ten behoeve van het land in de bres zou treden, opdat [ik] het niet zou verderven; en ik vond niemand.
31 Dus zal ik mijn openlijke veroordeling over hen uitstorten. Met het vuur van mijn verbolgenheid wil ik hen uitroeien. Hun gedrag wil ik op hun eigen hoofd doen neerkomen, is de uitspraak van de Soevereine Heer Jehovah."

Klinkt misschien geweldadig, maar zo zit onze wereld toch ook in elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')