wie bedoel je alweer? ik ben zelf geeneens blank zoals dat staat. Van mijn soort zijn er rond de miljard mensen wereldwijd (niet alleen india meegeteld dus).quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie zijn een uitstervend ras, ik heb het ergens gelezen
...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
De dinosaurussen gingen ook pas dood van de oerknal.
Interdaad, Hindoestaanse mensen zijn zeker niet aan het uitsterven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
wie bedoel je alweer? ik ben zelf geeneens blank zoals dat staat. Van mijn soort zijn er rond de miljard mensen wereldwijd (niet alleen india meegeteld dus).
Kun je het bewijzen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
...
Dinosaurussen gingen niet dood van de oerknal...
ik dacht je blank wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
wie bedoel je alweer? ik ben zelf geeneens blank zoals dat staat. Van mijn soort zijn er rond de miljard mensen wereldwijd (niet alleen india meegeteld dus).
Ja inderdaad! Als je niet op donkere vrouwen valt ben je racist!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen racist.
Oh ja, het kan mij ook aan mijn kont likken wat je van me denktIk hoef het niet te weten.
hindoestaanse meisjes zijn vaak heel meisjes-achtig. Make-up, mooie haren etc. Veel vriendinnen van mij ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Interdaad, Hindoestaanse mensen zijn zeker niet aan het uitsterven.
Toevallig ben ik ooit met een Hindoestaanse meisje gegaan. Ik vind Hindoestaanse meisjes echt mooi.
nee hoor, wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Als je niet op donkere vrouwen valt ben je racist!![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Interdaad, Hindoestaanse mensen zijn zeker niet aan het uitsterven.
Toevallig ben ik ooit met een Hindoestaanse meisje gegaan. Ik vind Hindoestaanse meisjes echt mooi.
ja, dat merk ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
![]()
Ja en toevallig zijn Hindoestaanse meisjes het ene "kloppende" in je hele argument van soort zoekt soort.Want Indiase meisjes (tov alle wereldrassen) prefereren bijna altijd hun eigen soort.
dat doe ik om jou op de kast te jagen, en het werkt primaquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik dacht je blank wassorrie, zo kom je over
Ik vind vaak (en das meer een constatering dan een vooroordeel, hoop ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
hindoestaanse meisjes zijn vaak heel meisjes-achtig. Make-up, mooie haren etc. Veel vriendinnen van mij ook
Ligt diep ingewikkeld in de Indiase cultuur/traditie. Je moet eens India bezoeken om dit echt te kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, dat merk ik ook.Waarom daten hindoestaanse meisjes alleen met hindoestanen? Is toch saai?
Ik zei nooit soort zoekt soort, ik zei dat de meeste mensen toch liever hun eigen "soort" hebben. Kan best dat iemand toevallig iemand ontmoet van een andere "soort" die hij of zij leuk vind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
![]()
Ja en toevallig zijn Hindoestaanse meisjes het ene "kloppende" in je hele argument van soort zoekt soort.Want Indiase meisjes (tov alle wereldrassen) prefereren bijna altijd hun eigen soort.
ook weer uit-ge-dinge-doent?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hier ben ik weer! Wat heb ik gemist?
De oerknal is gebeurt 14.5 miljard jaar geleden. Voordat er dinosaurussen bestond.quote:
Vooroordelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Lijkt je het niet logisch dat mensen liever iemand hebben van hun cultuur/achtergrond, of wat ze mee zijn opgegroeid?
Ja sorry, ik quotte jou maar eigenlijk was de reactie een beetje gericht naar het gros van de mensen hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou ja goed ik verander mijn mening dan maar.
Het is niet normaalgesproken dat een persoon toch een voorkeur heeft voor hun eigen cultuur. Happy?
Tja, als ik jou was zou ik zeker ook moe zijn om te horen dat negerinnen minder aantrekkelijk zijn. Persoonlijk vind ik het bullshit, maar ja iedereen heeft hun eigen mening. Maar dan komen ze met argumenten en zeggen ze dat mooie negerinnen geen echte negerinnen zijn. Dat maakt mij eigenlijk wel een beetje boos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik quotte jou maar eigenlijk was de reactie een beetje gericht naar het gros van de mensen hier.Ik word er zo moe van, die eeuwige stereotypering maar
Dat gebeurt andersom net zo goed hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik quotte jou maar eigenlijk was de reactie een beetje gericht naar het gros van de mensen hier.Ik word er zo moe van, die eeuwige stereotypering maar
dat zeggen ze meer over aziatische vrouwen. Vaak als ze jong zin prachtig met een gave huid, en dan bij hun 30e , 40e heel veel ouder. Ik heb het nog niet gezien, ken niet veel aziaten wel veel hindoestanen. Hindoestaanse manwijfen kun je op één hand tellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind vaak (en das meer een constatering dan een vooroordeel, hoop ik) dat die vrouwen er heel lang heel jong uit zien. En opeens zien ze er ouder uit.
Die overgang is vaak nogal snel, zeg maar.
zijn er veel afrikaanse mensen daar? trouwens ben helemaal fan van bollywood, prachtig!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
Ligt diep ingewikkeld in de Indiase cultuur/traditie. Je moet eens India bezoeken om dit echt te kunnen begrijpen.
Heb wel wat Afrikaanse mensen tegengekomen toen ik in Bombay was, en vond ze heel aardig.
Goed muziek. Alleen snap ik niet helemaal hoe het bij de topic hoort? Ik heb alleen de tweede bekeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef snakelady het volgende:
In dit topic hoort gewoon Stephen Lynch.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Want wat ik heb gepost in de OP is eigenlijk twee maanden geleden gebeurt.
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ik was op school in de kantine, komt een Nederlandse meisje
ik gebruik iedere mogenlijkheid om Stephen te spammen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Goed muziek. Alleen snap ik niet helemaal hoe het bij de topic hoort? Ik heb alleen de tweede bekeken.
Het houd je dus aardig bezig haha. Ik zou zoiets allang vergeten zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Want wat ik heb gepost in de OP is eigenlijk twee maanden geleden gebeurt. Ik had gewoon zin om nu erover te klagen.
Datis gewoon belachelijk hequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou ja goed ik verander mijn mening dan maar.
Het is niet normaalgesproken dat een persoon toch een voorkeur heeft voor hun eigen cultuur. Happy?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef eleo het volgende:
[..]
Het houd je dus aardig bezig haha. Ik zou zoiets allang vergeten zijn
Hij zegt dat hij het uiterlijk doorgaans niet interessant vindt, tenzij als bij het aangegeven voorbeeld. Dat kan toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
Oke, ik geef het toe veel negerinnen praten op luide toon en zijn vaak wat bitchy. Maar jij let toevallig op de lichtere getinte en dat acioseer jij met mooi. En acioseer jij de donkere met een onaantrekkelijk uiterlijk en let je niet op de mooie die ertussen zitten.
Ik ook, laten we het over chocolade vla hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:12 schreef LePoo het volgende:
Ik heb liever chocolade dan blanke vla.
Moah.. lekker direct, dat wel. Misschien dacht ze dat negers altijd op blanke vrouwen vielen en wilde ze het even checken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik vond het een beetje vreemd dat ze plotseling zoiets aan mij kwam vragen.
Of Griekse yoghurtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ook, laten we het over chocolade vla hebben.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Vousetesmavie het volgende:
Het moet een keer gezegd worden:NL vrouwen zijn het lelijkst wat er op aarde rond loopt.
Wat maakt het uit of ze Nadiaschoonheid is of niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
hmm, heb zo'n idee dat dit niet de eerste kloon van je is, of wel Nadiaschoonheid?
The blacker the berry, the sweeter the juice.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
The darker the flesh the sweeter the juice, was het toch?
Doe mij maar een gewone hollandsche meid die wel van boerenkool met worst houd.
Dat was em..quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
The blacker the berry, the sweeter the juice.
Kan best. Maar nu zit ik te twijfelen dat ze me misschien een paar maanden geleden leuk vond, en ik heb het nu opgefokt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:35 schreef eleo het volgende:
[..]
Moah.. lekker direct, dat wel. Misschien dacht ze dat negers altijd op blanke vrouwen vielen en wilde ze het even checken.
Meer als die boerenkool met worst zal ze ook nooit kunnen klaar maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
The darker the flesh the sweeter the juice, was het toch?
Doe mij maar een gewone hollandsche meid die wel van boerenkool met worst houd.
De meeste hollandse vrouwen zijn volgens mij juist best geinteresseerd in het maken van buitenlandse gerechten. Meer dan in de rest van de wereld denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:56 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Meer als die boerenkool met worst zal ze ook nooit kunnen klaar maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |