quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef eleo het volgende:
[..]
Das wel weer een typische negerinnenuitspraak
Das helemaal onaardig, mannen opwarmen en dan een coldcase opvoeren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
negerinnen zijn juist heel lang maagd en heel netjes. Het zijn net moslima's zonder hoofdoek
Oke, ik geef het toe veel negerinnen praten op luide toon en zijn vaak wat bitchy. Maar jij let toevallig op de lichtere getinte en dat acioseer jij met mooi. En acioseer jij de donkere met een onaantrekkelijk uiterlijk en let je niet op de mooie die ertussen zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Let me break it down.
[..]
Dat is rede nummer één. Tenzij ze er ongeveer zo uitzien. Dat is gewoon fucking lekker.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zeg vaak. Waar zie jij dat ik zeg élke? Nou?
dat willen jullie toch graag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef eleo het volgende:
[..]
Das helemaal onaardig, mannen opwarmen en dan een coldcase opvoeren.
Het is associeerquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef aychelle het volgende:
En acioseer jij de donkere met een onaantrekkelijk uiterlijk en let je niet op de mooie die ertussen zitten.
Nou.. persoonlijk hou ik niet zo van poppenkast. Misschien vroeger maar toen werd ik 7en was het wel gedaan met die hang naar mysterieus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat willen jullie toch graag.Dat geheimzinnige? iets wat onbereikbaar is? ....
Sorry aychelle maar nu begin je zwaar te lijken op ene andere gast die we allemaal niet zouden willen kennen:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat willen jullie toch graag.Dat geheimzinnige? iets wat onbereikbaar is? ....
Zoveel absurd moeilijke woorden waar niemand ooit van gehoord heeft gebruikt ze toch ook weer nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
Sorry aychelle maar nu begin je zwaar te lijken op ene andere gast die we allemaal niet zouden willen kennen:
[ afbeelding ]
shit, spelnazi die je bent!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is associeer. En dat is het hele punt toch, jij wil zeggen dat er tussen zowel negers als blanken als welke groep dan ook allemaal evenveel mooie exemplaren tussen zitten? Hm, dat komt dat eigenlijk weer aan op smaak.. En ook als 99,99% van de mannen dat vind is het dus weer geen feit, die discussie was al gevoerd las ik. Zo kom je er toch nooit uit
.
mensen die zichzelf zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef eleo het volgende:
[..]
Nou.. persoonlijk hou ik niet zo van poppenkast. Misschien vroeger maar toen werd ik 7en was het wel gedaan met die hang naar mysterieus.
Ik val meer op personen die geen rolletje opvoeren maar leuk van zichzelf zijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
Sorry aychelle maar nu begin je zwaar te lijken op ene andere gast die we allemaal niet zouden willen kennen:
[ afbeelding ]
Die heeft zich ook al even niet meer gemeld.. en wie gaat er nou pitten om 21:15 uur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef John_Q het volgende:
TS had een gezellig en aardig meisje kunnen neuken maar snapte de hint niet, volgende keer beter.
ik moet nog dingen doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef eleo het volgende:
[..]
Die heeft zich ook al even niet meer gemeld.. en wie gaat er nou pitten om 21:15 uur.
Dat ligt allang samen horizontaal denk ik.
Ik wil het ook niet mededelen, maar helaas wordt dat in de komende tijd alleen maar erger. Ook op grote schaal wereldwijd daar blanke dames de voorkeur krijgen voor de paring.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef Leghorn. het volgende:
Dat komt omdat negerinnen in de meeste delen van Nederland zeldzaam zijn denk ik.
Halfbloedjes hebben we hier ook lopen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet mededelen, maar helaas wordt dat in de komende tijd alleen maar erger. Ook op grote schaal wereldwijd daar blanke dames de voorkeur krijgen voor de paring.
Hier ben ik weer! Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef eleo het volgende:
[..]
Die heeft zich ook al even niet meer gemeld.. en wie gaat er nou pitten om 21:15 uur.
Dat ligt allang samen horizontaal denk ik.
zo ietsquote:
jullie zijn een uitstervend ras, ik heb het ergens gelezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet mededelen, maar helaas wordt dat in de komende tijd alleen maar erger. Ook op grote schaal wereldwijd daar blanke dames de voorkeur krijgen voor de paring.
De dinosaurussen gingen ook pas dood van de oerknal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie zijn een uitstervend ras, ik heb het ergens gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |