quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ehm, ik heb me eigenlijk al een hele tijd niet meer verdiept in camera's. Zou niet weten welke nou goedkoop en goed zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:23 schreef SatinCare het volgende:
Zeliha je moet me helpenIk wil een digitale camera voor mijn moeder kopen, welke is goed
Ja, ik dus ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm, ik heb me eigenlijk al een hele tijd niet meer verdiept in camera's. Zou niet weten welke nou goedkoop en goed zijn.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overviewquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:23 schreef SatinCare het volgende:
Zeliha je moet me helpenIk wil een digitale camera voor mijn moeder kopen, welke is goed
Sorry, ik vind het gewoon niet lekkerquote:
In Nederland hebben wij iets soortgelijks, het heet slagroom. Het is verkrijgbaar bij je lokale super.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lekker veel kopuk.![]()
Maar al die kopuk is ook super vet.
Ik heb een canon IXUS 85 15 met 10.0 megapixel. Eigenlijk heb je al genoeg aan een camera met 6/7 megapixel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:25 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook nietAli zei dat jij het wist
Je hebt tot 12 februari om erachter te komen, mijn moeder is de 13e jarig
Is best duur, ik ben echt blutquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
Alsje.
Schuim van ayran lijkt totaaaaaaaaaaaaal niet op slagroom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Nederland hebben wij iets soortgelijks, het heet slagroom. Het is verkrijgbaar bij je lokale super.
Drinken ze geen ayran in Kroatie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon niet lekker
Hoe is deze denk je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een canon IXUS 85 15 met 10.0 megapixel. Eigenlijk heb je al genoeg aan een camera met 6/7 megapixel.
Je kan al bijna geen camera's meer kopen met < 8 MPquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een canon IXUS 85 15 met 10.0 megapixel. Eigenlijk heb je al genoeg aan een camera met 6/7 megapixel.
Goed, denk ik? Volgens mij zijn al die camera's ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:28 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Hoe is deze denk je?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)oduct_specifications
Als jij het hebt gedaan, dan is het goed..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef IHVK het volgende:
Geen boodschap in TT-> automatisch toestemming
Nee, wij drinken vaak gewoon yoghurt, maar die is net zo dik als melkquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Drinken ze geen ayran in Kroatie?
Oh. Weet ik veel, ik heb de mijne bijna 3 jaar terug gekocht. Toen was 10.0 megapixel nog best zeldzaam.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan al bijna geen camera's meer kopen met < 8 MP.
Ik had indertijd nog 240 euro of zo aan mijn 10MP camera uitgegeven, nu krijg je ze al voor 100 euroquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh. Weet ik veel, ik heb de mijne bijna 3 jaar terug gekocht. Toen was 10.0 megapixel nog best zeldzaam.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beetje met mijn grap ervan doorgaan, seni gidi çakal seni...
Turkse yoghurt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee, wij drinken vaak gewoon yoghurt, maar die is net zo dik als melkIs niet zo dik als Turkse yoghurt, die kan je echt snijden
Nee, kloptquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan al bijna geen camera's meer kopen met < 8 MP. in de prijsklasse van 100-140 euro krijg je toch zo ongeveer hetzelfde, ongeacht het merk.
Ik heb 6 uur gehad met een tussenuur..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben echt doodop trouwens. Net 3 colleges (ieder 2 keer 45 min.) achtermekaar gehad.
Omgekeerd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef Surenas het volgende:
Haast alles van de Turkse cuisine is gestolen van de Grieken.
Sterf, Iranier, sterf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef Surenas het volgende:
Nu weet je meteen waarom ik de neiging heb om nutteloze colleges over te slaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben echt doodop trouwens. Net 3 colleges (ieder 2 keer 45 min.) achtermekaar gehad.
Ik 300 euro.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had indertijd nog 240 euro of zo aan mijn 10MP camera uitgegeven, nu krijg je ze al voor 100 euro.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als jij het hebt gedaan, dan is het goed..
Zet er dan '© TM 2010' bij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het jouw grap is, dus het is een eerbetoon aan jou.![]()
Ondankbaar.
Hoezo heb je daar niks aan? Wat maakt de grootte nou weer uit, een beetje computer heeft er geen problemen mee, hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nee, kloptMijne heeft 12,0 maar als ik alles op maximaal instel is 1 foto iets van 4 mb
Heb je ook niks aan
Ok ik zal het voortaan doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zet er dan '© TM 2010' bij.
Yoghurt met knoflook, wtfquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turkse yoghurt met knoflook jamjammm
Je komt echt alleen om te ziekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:30 schreef Surenas het volgende:
Op jouw leeftijd had ik dat ook, dame, en dan ook nog dagen van 8 uur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur gehad met een tussenuur..![]()
Mocht ik dat ook maar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu weet je meteen waarom ik de neiging heb om nutteloze colleges over te slaan.
Ja ja ja, als Grieken het tzatziki noemen dan is het opeens hmm jammie.quote:
Is wel lastig bij mailen, of om op facebook/hyves/flickr/twitter/msnlive/linkedin/orkut/etc/etc te zetten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar niks aan? Wat maakt de grootte nou weer uit, een beetje computer heeft er geen problemen mee, hoor.
Ik begon op de middelbare al om 7:30, niet zeuren dus!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur gehad met een tussenuur..![]()
Als je het op een site wilt uploaden is het vaak te groot moet je weer zitten verkleinenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar niks aan? Wat maakt de grootte nou weer uit, een beetje computer heeft er geen problemen mee, hoor.
Eerste collegeweek na de vakantie, dus ik wilde niet meteen colleges skippen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu weet je meteen waarom ik de neiging heb om nutteloze colleges over te slaan.
Heb ik ook hoor en dan zo:quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd had ik dat ook, dame, en dan ook nog dagen van 8 uur.
Dan verklein je ze, of neem je een fatsoenlijk internetabo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is wel lastig bij mailen, of om op facebook/hyves/flickr/twitter/msnlive/linkedin/orkut/etc/etc te zetten.
Beide klinken even smerigquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ja ja, als Grieken het tzatziki noemen dan is het opeens hmm jammie.Maar Turkse cacik vinden jullie wel weer vies. Haters.
Ja, maar daar was het vaker lekker weer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begon op de middelbare al om 7:30, niet zeuren dus!
Hotmail heeft max attachment van 20 mb. 5 foto's per mail/quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan verklein je ze, of neem je een fatsoenlijk internetabo.
1998 belde, ze willen hun pauperemailprovider terug hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hotmail heeft max attachment van 20 mb. 5 foto's per mail/
Was toch ook 20 mb.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1998 belde, ze willen hun pauperemailprovider terug hebben. Anders neem je gewoon even gmail, of zo
.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef SatinCare het volgende:
Ik lust geen komkommer dus ik vind cacik goor
Wij bakken altijd van die dikke soort van pannekoeken, breken dat in stukjes en doen het door de yoghurt heen lekker veel knoflook erbij, is echt lekker als ontbijtquote:
Ik ken geen spNinazie..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef IHVK het volgende:
Of gewoon sarma+ yoghurt met knofloop.
Maar je kan ook gewoon spninazie zeggen Bilmi.
Arme jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n buikpijn goddamn.Meisje zijn.
Hoe kun je komkommer niet lusten? Het heeft bijna geen smaak en bestaat voor 95% uit water.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef SatinCare het volgende:
Ik lust geen komkommer dus ik vind cacik goor
Beterschap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n buikpijn goddamn.Meisje zijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken geen spNinazie..Nee, je hebt gelijk, maar eten noem ik altijd in het Turks, weet niet waarom.
Hoe moet ik het in het Nederlands noemen? spinazie-eten?
Ik weet ook niet, als ik het alleen al ruik draait mijn maag zich omquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kun je komkommer niet lusten? Het heeft bijna geen smaak en bestaat voor 95% uit water.
Maar als ik op spinazie google, kom ik op iets anders uit dan wanneer ik op ispanak yemegi google. Als ik zeg: "ik ga spinazie eten", denk ik dat ze verkeerd denken.quote:
Knoflook bij het ontbijt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wij bakken altijd van die dikke soort van pannekoeken, breken dat in stukjes en doen het door de yoghurt heen lekker veel knoflook erbij, is echt lekker als ontbijt
Sucuk met yumurta.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Knoflook bij het ontbijt.Voor de rest van de dag ongeneeslijk uit je bek meuren...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Knoflook bij het ontbijt.Voor de rest van de dag ongeneeslijk uit je bek meuren...
Gatverquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Is echt normaal in Bosnië, knoflook ontbijten
Iskender restaurant?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Gratau het volgende:
ayran heerlijk, vooral in zo'n restaurant in kayseri maken ze het heel lekker
Ja, oké, maar daar zit wel een stuk minder knoflook in. Hoewel, dat vermijd ik ook als ik diezelfde dag nog tussen de mensen moet komen.quote:
nooit van gehoord..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Raar volk, die Bosniërs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ja sua fucking chique daarquote:
quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
ik heb em nog nie terug hahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
gratau wat had je voor wis hoofdstuk 4?
Ik heb m nog steeds niet gehad.. we doen gewoon maanden over 1 hoofdstuk.
Aardappelen, vlees en groente?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, ik ga straks heerlijk koken en eten
jullie gaan wel hard vergeleken met ons..quote:
De Nederlandse keuken is zo saaiquote:
Deze man weet waar hij over praat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Don't mess with aardappelen, groente en vlees
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef IHVK het volgende:
Genoeg over eten, laten we over drinken praten.
Ik ben student, ik heb geen tijd voor urenlange kooksessies om speciale gerechten te bereidenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef SatinCare het volgende:
[..]
De Nederlandse keuken is zo saai
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is lekker en gezond, toch. Ik ga vanavond boerenkool eten, dus....
Ipv fok...... je hebt toch wel 2/3 uur per dag de tijd. Dat niet eens nodig..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb geen tijd voor urenlange kooksessies om speciale gerechten te bereiden.
hahahah ik ben nu bij 15 van h5quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jullie gaan wel hard vergeleken met ons..
wij hebben 4 sommen per les ofzo?
Volgens mij al 2 maanden of meer met hetzelfde bezig
Almer is ook tof.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja sua fucking chique daar
eet je soms ook wel in almer? vind het ook wel leuk daar
Turks water.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef IHVK het volgende:
water is best lekker. Vooral als je dorst hebt,
water van erciyesquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef IHVK het volgende:
water is best lekker. Vooral als je dorst hebt,
Oke, ik loog, 'geen zin' was misschien wat eerlijker geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ipv fok...... je hebt toch wel 2/3 uur per dag de tijd. Dat niet eens nodig..
Turkse H20-moleculen zijn zoveel lekkerder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turks water.Lekker met van die H2O-moleculen.
![]()
Er gaat niks boven Neerlandsch bronwater, zo heerlijk frisquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turks water.Lekker met van die H2O-moleculen.
![]()
Lui. Sukkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oke, ik loog, 'geen zin' was misschien wat eerlijker geweest.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is lekker en gezond, toch. Ik ga vanavond boerenkool eten, dus....
uhm 11 niet. h1 2 3 4 5 6 en 7 8 9 10 al pw gehadquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goede inzetheb je al hoofdstuk 3 + 10 + 11 van m&o gehad?
Ik ga je brengen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo met de skilift naar boven en water drinken daar.![]()
Op vakantie wil.
Ik hou gewoon niet van Nederlands etenquote:
Wtf.. je hebt toch ook sinds dit jaar pas M&O? Jullie gaan zo hard vergeleken met ons. Wij hebben 1 & 2 & 3 gehad. Nu bezig met 10 & 11.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef Gratau het volgende:
[..]
uhm 11 niet. h1 2 3 4 5 6 en 7 8 9 10 al pw gehad
Niet goed geintegreerd..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van Nederlands eten
Ik ben er eerder klaar voor dus....quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga jou eerder brengen.
Ik ben ouder.![]()
Ja. Ik ben het er niet mee eens, want ik word groots.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoi winterkind!
Al gelezen?
http://www.studenten.nl/nieuws/zomerkinderen_schoppen_het_ver
Gisteren bleef ik dan ook de hele dag binnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gisteravond was het koud, nu niet. Mijn lippen bevroren toen
Ik weigerquote:
ja maar niemand bij ons maakt echt die opgaven, ik maak helemaal niksquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wtf.. je hebt toch ook sinds dit jaar pas M&O? Jullie gaan zo hard vergeleken met ons. Wij hebben 1 & 2 & 3 gehad. Nu bezig met 10 & 11.
Dat dan weer wel.. :quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik weigerOns eten is veel lekkerder
Mijn tenen vriezen er nog af, zeg ik je!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inedrdaad zeg, de thermometer van de auto gaf hier -6.0 graden aan vanmorgen.
Ik wou mietje zeggen, maar bedacht mequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gisteren bleef ik dan ook de hele dag binnen.
Ik heb al getraind, binnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef Gratau het volgende:
het is zo koud en ik ga zo trainen, hoe zielig ben ik![]()
ik maak voor geen enkel vak iets, maar dat maakt toch niet uit.. geeft de docent sneller de toetsen als jullie geen opgaven maken? om de 2 weken een toets?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja maar niemand bij ons maakt echt die opgaven, ik maak helemaal niks
en die andere hoofdstukken dan?
Dit is hetzelfde als wel zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou mietje zeggen, maar bedacht me
Lastig dit
Mensen die rennen naar de busquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Ik moest vandaag sprinten naar de bus en het ging super.
Hardlopen heeft effect.![]()
Aardige busschauffeur bleef wachten voor de verandering.
Zal ik Zeliha sokken voor je laten breienquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn tenen vriezen er nog af, zeg ik je!
ben je geen man?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef Gratau het volgende:
het is zo koud en ik ga zo trainen, hoe zielig ben ik![]()
OV is een circus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die rennen naar de bus. Busschauffeurs die zomaar wegrijden
. Trams die bomvol zitten
. Trams die nóóit op tijd komen
.
Zo bedoel ik het niet.;quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
alsof GenusButeo nu denkt: aaah.. mijn leven, Rookert wilde me mietje noemen, ik ben zo gekwetst..![]()
stelletje nerd.s
Niks is zo grappig als datquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die rennen naar de bus. Busschauffeurs die zomaar wegrijden
. Trams die bomvol zitten
. Trams die nóóit op tijd komen
.
nee, maakt hun niet uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik maak voor geen enkel vak iets, maar dat maakt toch niet uit.. geeft de docent sneller de toetsen als jullie geen opgaven maken? om de 2 weken een toets?![]()
andere hoofdstukken hebben we overgeslagen.
Ga toch wiskunde of M&O makenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
alsof GenusButeo nu denkt: aaah.. mijn leven, Rookert wilde me mietje noemen, ik ben zo gekwetst..![]()
stelletje nerd.s
rustig, ik had het tegen rookert, omdat hij zei "ik wilde mietje zeggen, lastig dit"quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.;![]()
Mensen zeggen vaak: ik wil eigenlijk (blaba) zeggen, maar ik doe het niet.
Dan heb je het toch gezegd.
Oh.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
rustig, ik had het tegen rookert, omdat hij zei "ik wilde mietje zeggen, lastig dit"
Oh, daarom stopte hij zeker. Als ik het was geweest had hij plankgas gegevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
OV is een circus.
Ik zei bedankt voor het wachten, hij keek me zo aan (was allochtoon trouwens) van *jaa en je bent terecht dankbaar had net zo goed weg kunnen rijden hoor.
oh ok, drm ook dat niet als reden gebruiken dat jullie zoveel toetsen hebben gehad.. sta je goed voor m&o?quote:
Misschien wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, daarom stopte hij zeker. Als ik het was geweest had hij plankgas gegeven.
ga mietje zijn lekker binnen trainen..quote:
8.5 en 7.2, maar die toetsen zijn fucking makkelijk. bij ons is gemiddelde meestal rond de 7/8quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh ok, drm ook dat niet als reden gebruiken dat jullie zoveel toetsen hebben gehad.. sta je goed voor m&o?
Hihi, haha, hoho.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou mietje zeggen, maar bedacht me
Lastig dit
Lijkt me ook niks die film.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb twee dagen terug voor de lol '2012' gedingest. Zelden zo'n schijtfilm gezien. Om de minuut een cliché, iets superonrealistisch of een inhoudsloos gesprek (waarin ze ook in de plaats simpelweg 'kaassoufflé' ofzo hadden kunnen zeggen).
Wow.. dat is wel hoog ja, bij ons haal je geen 7/8 als je nooit een opdracht hebt gemaakt. Je krijgt veel dingen die niet in het boek staan..quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:06 schreef Gratau het volgende:
[..]
8.5 en 7.2, maar die toetsen zijn fucking makkelijk. bij ons is gemiddelde meestal rond de 7/8
Gebreide sokken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Zal ik Zeliha sokken voor je laten breien
zullen we daar samen heen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks die film.
Waarschijnlijk is die Disney film met de prinses leuker.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
stelletje nerd.s
bij ons is het meestal gewoon kennisvragen zoals verschil tussen vof en bv, dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wow.. dat is wel hoog ja, bij ons haal je geen 7/8 als je nooit een opdracht hebt gemaakt. Je krijgt veel dingen die niet in het boek staan..
De effecten waren wel mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb twee dagen terug voor de lol '2012' gedingest. Zelden zo'n schijtfilm gezien. Om de minuut een cliché, iets superonrealistisch of een inhoudsloos gesprek (waarin ze ook in de plaats simpelweg 'kaassoufflé' ofzo hadden kunnen zeggen).
Ja, laat maar, gaat nergens over ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hihi, haha, hoho.![]()
Ik wilde gewoon een dagje niks doen, mag dat niet? Ik ga zo wel helemaal naar buiten om naar de sportschool te gaan, check hoe baas ik ben.
Het is niet voor niets een standaard hollywoodflickquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat vind ik dus best wel 1 van de meest aparte spellen om te doen, statistieken geilen, vat er niks vanquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef IHVK het volgende:
online soccer manager?
een neefje van mij hoezo?
Dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn neefje speelt ook OSM. Het is net zo levenloos als Fok.
wtf.. ik wil op jouw school zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef Gratau het volgende:
[..]
bij ons is het meestal gewoon kennisvragen zoals verschil tussen vof en bv, dat weet toch iedereen
eemn nieuwschierigquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef IHVK het volgende:
online soccer manager?
een neefje van mij hoezo?
En ik ben wat al?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, laat maar, gaat nergens over dit
Eindbaas
maar je hoeft maar te ademen en je bent het al
Heb je 1408 gezien? Die vond ik nog wel goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een standaard hollywoodflick. Leuke effecten, verder een kutfilm. Jammer dat John Cusack zich zo verlaagd heeft door eraan mee toe doen
.
Klopt, maar het is wel fugly.quote:
Ja maar we gaan niet met zijn tweetjes, mijn ouders zijn er ook bij. En jouw ouders. En mijn zus en broertje en jouw broers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar wel samen vakantie omdat je ouder bent?
neef en broer...quote:
Sowieso.quote:
Competitie nummer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:12 schreef Gratau het volgende:
[..]
kom bij ons in de competitie dan sua
Geen tenen hebben is ergerquote:
Wel Genus kusjes geven, maar mij nog niet eens een luchtboks willen gevenquote:
drm speel ik ook jonguhquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn neefje speelt ook OSM. Het is net zo levenloos als Fok.
Dat is gezellig..quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar we gaan niet met zijn tweetjes, mijn ouders zijn er ook bij. En jouw ouders. En mijn zus en broertje en jouw broers.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.quote:
Die was tof, inderdaad. John Cusack speelt over het algemeen gewoon in toffe films. High fidelityquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je 1408 gezien? Die vond ik nog wel goed
maar jij bent haram!!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel Genus kusjes geven, maar mij nog niet eens een luchtboks willen geven. Raziest!
Wij hebben een systeem.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel Genus kusjes geven, maar mij nog niet eens een luchtboks willen geven. Raziest!
Dat kan, is wel vreemd alleen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is gezellig.., maar ik heb 1 broer. Geen broers. Kunnen jullie vrienden worden, hij wordt binnenkort 22. We kunnen toch ook samen (jouw gezin + mijn gezin) naar die disney film?
Patike zijn sportschoenen bij onsquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat noemen we 'patik' in Turkije.
Zeg gwn dat je niet wil...quote:
Kabeljauwquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef Surenas het volgende:
Ik lust geen vis, maar wil het wel gaan eten. Weet iemand welke vissoort echt lekker is en je de typische vissmaak niet echt proeft?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar jij bent 100% halal!!!!!!!
Zalm.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef Surenas het volgende:
Ik lust geen vis, maar wil het wel gaan eten. Weet iemand welke vissoort echt lekker is en je de typische vissmaak niet echt proeft?
Goudbrasem en kabeljauw vind ik persoonlijk de lekkerste vissoorten (en natuurlijk zalm).quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef Surenas het volgende:
Wel.quote:
We hebben al 1 ding gemeen.quote:oja, m'n broer houdt van kaas, echt iets voor jou. En heeft een bontkraag.
Met je twents vermengd met ghetto.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef Gratau het volgende:
julis wajow jij bent mie goed. vooral met sampdoria![]()
sampdoria is sws goed
Huh? Competitie nummer ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds fout hoor.
Een keer proberen dan maar. Iemand hier weleens heilbot gegeten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goudbrasem en kabeljauw vind ik persoonlijk de lekkerste vissoorten (en natuurlijk zalm).
Ja héquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef Gratau het volgende:
julis wajow jij bent mie goed. vooral met sampdoria![]()
sampdoria is sws goed
Spatiegebruik.nl heeft juist als doel om foutief spatiegebruik te verminderenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Huh? Competitie nummer ...Nog meer spaties?
Joah, spelers op plaatsen zetten enzo. Jwtz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ok.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spatiegebruik.nl heeft juist als doel om foutief spatiegebruik te verminderen. Competitienummer is één woord. Net zoals spatiegebruik of stadscentrum dat zijn
.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Joah, spelers op plaatsen zetten enzo. Jwtz.nee effe serieus je kan toch wel voor je medeturk je opstelling+tactiek zeggen??? pleasseeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mundus vult decipi
Je bent goed in liegen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel.![]()
[..]
We hebben al 1 ding gemeen.
Hobby's?
ik ben ook een meisjequote:Op woensdag 27 januari 2010 17:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gratau moet het van een meisje leren. Hahahahahaha.
Maar dat verschilt per teamquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Gratau het volgende:
[..]
nee effe serieus je kan toch wel voor je medeturk je opstelling+tactiek zeggen??? pleasseee![]()
![]()
wat een bs, verdedigend? nee ik heb andere stylesquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar dat verschilt per team. Hier heb ik nog oude screenshots van mijn tactiek met Sampdoria:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes zijn groot
Ja maar dat was tegen AC Milan hé. Tactiek verschilt ook per tegenstanderquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:40 schreef Gratau het volgende:
[..]
wat een bs, verdedigend? nee ik heb andere styles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |