Hengelo - Bad Bentheimquote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef Geerd het volgende:
Heeft iemand trouwens een lijstje/overzichtje met internationale treinen vanuit ned na duitsland?
NIet veel nodig maar wat nou vanwaar vertrekt voor welke bestemming, misschien met overstap naar de grotere stations in De.
Spoor een beetje bijster![]()
Mja, je hebt nog:quote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hengelo - Bad Bentheim
Maastricht - Liege Guillemins
Roosendaal - Antwerpen
Nieuweschans - Leer
Arnhem - Oberhausen Hbf
Dit waren ze volgens mij
Ah inderdaad, hoe kon ik Enschede nou vergetenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, je hebt nog:
Venlo - Hamm
Heerlen - Aachen (en verder)
Enschede - Gronau (en verder)
Maar vanaf arnhem ook koln, zeurich en munchen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hengelo - Bad Bentheim
Maastricht - Liege Guillemins
Roosendaal - Antwerpen
Nieuweschans - Leer
Arnhem - Oberhausen Hbf
Dit waren ze volgens mij
Via Oberhausen inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2010 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar vanaf arnhem ook koln, zeurich en munchen.
*ICE:quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef Geerd het volgende:
Heeft iemand trouwens een lijstje/overzichtje met internationale treinen vanuit ned na duitsland?
NIet veel nodig maar wat nou vanwaar vertrekt voor welke bestemming, misschien met overstap naar de grotere stations in De.
Spoor een beetje bijster![]()
Waar zit het verschil? Want de 1e die stopt toch ook in Hannover? of niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef greavy het volgende:
[..]
ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Berlijn
Rijdend onder de trein nummers: 140 t/m 149
ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Hannover - Berlijn
Rijdend onder de trein nummers: 240 t/m 255
Volgens mij moet dit het wel wat zijn.. Zijn nog een paar, maar die weet ik even niet uit me hoofd![]()
Zoals ik aangaf, gaat hij naar berlijn. En soms nog verder polen in, en als eindstation Szczecin Glownyquote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz de 240/255 serie gaat die niet verder dan bad bentheim trouwens?
Vanaf december inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En binnenkort komt er een stoptrein Hengelo - Bad Bentheimmaar hoe en wanneer enzo geen idee
Helemaal vergetenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva (Stoptrein)
Route: Groningen - Nieuweschans - Leer
Rijdend onder de trein nummers: 8400 t/m 8499
Dat is fout.. De ICBerlijn in de serie 140 t/m 149 rijden soms door Szczecin Glowny.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf, gaat hij naar berlijn. En soms nog verder polen in, en als eindstation Szczecin Glowny
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Helemaal vergeten![]()
[..]
Dat is fout.. De ICBerlijn in de serie 140 t/m 149 rijden soms door Szczecin Glowny.
De 240-255 rijd maar tot Berlijn
En treinnummers 140 t/m 149 stopt ook niet in Hannover?quote:ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Berlijn (-Szczecin Glowny)
Rijdend onder de trein nummers: 140 t/m 149
ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Hannover - Berlijn
Rijdend onder de trein nummers: 240 t/m 255
Jawel, maar zoals je onderaan dat bericht kan lezen, betreffen het niet alle stopsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
En treinnummers 140 t/m 149 stopt ook niet in Hannover?
quote:De route hier is niet alle stops, maar een ongevere route waar deze trein langs rijd.
Vorige week in een Thaise trein in de derde klasse gezeten. Gewoon gevoerde banken (van het type Plan V), gewoon ramen die open konden en uitstekende catering. En dan kom je terug en zit je in zo'n moderne lightrail en denk je, dan is de Thaise derde klasse toch beter. Ik betaalde overigens ongeveer een hele euro voor een stuk van zo'n 280 kilometerquote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef Ireyon het volgende:
Wat een ongelofelijke kuttrein is de SLT trouwens.. Ik snap dat echt niet; als je iets nieuws ontwerpt, wil je toch juist dat het beter wordt dan z'n 40 jaar oudere voorganger.
Maar nee, we geven 'm hetzelfde monotone bromgeluid maar dan luider, ook de 1ste klas stoelen zijn nu niet meer dan een plank met een goedkoop laagje stof en op de tafel kun je, door voorzichtig met je vingers te manoeuvreren, net een half colaflesje kwijt. Om over die kansloze "Goedemorgen!" omroep nog maar te zwijgen..
leuke foto jeroen!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:42 schreef Yreal het volgende:
Geen commentaar op mijn TGV foto?
Ik heb verdomme bijna 4 uur in Lille gestaan voor die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |