abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77494582
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef Geerd het volgende:
Heeft iemand trouwens een lijstje/overzichtje met internationale treinen vanuit ned na duitsland?
NIet veel nodig maar wat nou vanwaar vertrekt voor welke bestemming, misschien met overstap naar de grotere stations in De.

Spoor een beetje bijster
Hengelo - Bad Bentheim
Maastricht - Liege Guillemins
Roosendaal - Antwerpen
Nieuweschans - Leer
Arnhem - Oberhausen Hbf

Dit waren ze volgens mij
pi_77494591
Wat een ongelofelijke kuttrein is de SLT trouwens.. Ik snap dat echt niet; als je iets nieuws ontwerpt, wil je toch juist dat het beter wordt dan z'n 40 jaar oudere voorganger .

Maar nee, we geven 'm hetzelfde monotone bromgeluid maar dan luider, ook de 1ste klas stoelen zijn nu niet meer dan een plank met een goedkoop laagje stof en op de tafel kun je, door voorzichtig met je vingers te manoeuvreren, net een half colaflesje kwijt. Om over die kansloze "Goedemorgen!" omroep nog maar te zwijgen..
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 januari 2010 @ 22:37:17 #253
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77494758
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hengelo - Bad Bentheim
Maastricht - Liege Guillemins
Roosendaal - Antwerpen
Nieuweschans - Leer
Arnhem - Oberhausen Hbf

Dit waren ze volgens mij
Mja, je hebt nog:
Venlo - Hamm
Heerlen - Aachen (en verder)
Enschede - Gronau (en verder)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77494830
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, je hebt nog:
Venlo - Hamm
Heerlen - Aachen (en verder)
Enschede - Gronau (en verder)
Ah inderdaad, hoe kon ik Enschede nou vergeten
pi_77495000
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hengelo - Bad Bentheim
Maastricht - Liege Guillemins
Roosendaal - Antwerpen
Nieuweschans - Leer
Arnhem - Oberhausen Hbf

Dit waren ze volgens mij
Maar vanaf arnhem ook koln, zeurich en munchen.
pi_77495067
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar vanaf arnhem ook koln, zeurich en munchen.
Via Oberhausen inderdaad
Zo kun je vanaf Hengelo naar Berlijn rechtstreeks, en ook nog verder polen
  zondag 31 januari 2010 @ 22:48:17 #257
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77495360
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef Geerd het volgende:
Heeft iemand trouwens een lijstje/overzichtje met internationale treinen vanuit ned na duitsland?
NIet veel nodig maar wat nou vanwaar vertrekt voor welke bestemming, misschien met overstap naar de grotere stations in De.

Spoor een beetje bijster
*ICE:
Route: Amsterdam Centraal - Köln - Frankfürt
Rijdend onder de trein nummers: 120 t/m 129

ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Hannover - Berlijn (-Szczecin Glowny)
Rijdend onder de trein nummers: 140 t/m 149

*ICE:
Route: Amsterdam Centraal - Köln - Frankfürt
Rijdend onder de trein nummers: 226 en 227

ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Hannover - Berlijn
Rijdend onder de trein nummers: 240 t/m 255

*ICE:
Route: Amsterdam Centraal - Köln - Frankfürt
Rijdend onder de trein nummers: 300 t/m 399 (waarvan 328 en 329 in gebruik)

Stoptrein (?):
Route: Heerlen - Aachen - Stolberg
Rijdend onder de trein nummers: 8900 t/m 8999

DB Regio (Stoptrein:
Route: Enschede - Gronau - Münster
Rijdend onder de trein nummers: 29000 t/m 29049

PEG (Stoptrein):
Route: Enschede - Gronau - Dortmund
Rijdend onder de trein nummers: 29050 t/m 29099

De route hier is niet alle stops, maar een ongevere route waar deze trein langs rijd.
Volgens mij moet dit het wel wat zijn.. Zijn nog een paar, maar die weet ik even niet uit me hoofd

[ Bericht 1% gewijzigd door greavy op 31-01-2010 23:25:29 ]
pi_77495477
Dank u daar kan ik weer even mee verder.
pi_77495581
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef greavy het volgende:

[..]


ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Berlijn
Rijdend onder de trein nummers: 140 t/m 149

ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Hannover - Berlijn
Rijdend onder de trein nummers: 240 t/m 255

Volgens mij moet dit het wel wat zijn.. Zijn nog een paar, maar die weet ik even niet uit me hoofd
Waar zit het verschil? Want de 1e die stopt toch ook in Hannover? of niet?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 januari 2010 @ 22:52:27 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77495627
Arriva (Stoptrein)
Route: Groningen - Nieuweschans - Leer
Rijdend onder de trein nummers: 8400 t/m 8499
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77495808
Uhmzz de 240/255 serie gaat die niet verder dan bad bentheim trouwens?
pi_77495831
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz de 240/255 serie gaat die niet verder dan bad bentheim trouwens?
Zoals ik aangaf, gaat hij naar berlijn. En soms nog verder polen in, en als eindstation Szczecin Glowny

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 22:57:18 ]
pi_77495856
En binnenkort komt er een stoptrein Hengelo - Bad Bentheim maar hoe en wanneer enzo geen idee

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 22:56:24 ]
  Redactie Sport zondag 31 januari 2010 @ 22:57:28 #264
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_77495926
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En binnenkort komt er een stoptrein Hengelo - Bad Bentheim maar hoe en wanneer enzo geen idee
Vanaf december inderdaad.
Verder heb je ook nog de CNL/EN die bij Arnhem de grens overgaan
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_77496179
En de ICE naar basel?
  zondag 31 januari 2010 @ 23:21:28 #266
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77497212
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva (Stoptrein)
Route: Groningen - Nieuweschans - Leer
Rijdend onder de trein nummers: 8400 t/m 8499
Helemaal vergeten
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf, gaat hij naar berlijn. En soms nog verder polen in, en als eindstation Szczecin Glowny
Dat is fout.. De ICBerlijn in de serie 140 t/m 149 rijden soms door Szczecin Glowny.
De 240-255 rijd maar tot Berlijn

De volgenden rijden door tot / van Polen: 143, 148. Dat is dus dagelijks één trein.
pi_77497367
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef greavy het volgende:

[..]

Helemaal vergeten
[..]

Dat is fout.. De ICBerlijn in de serie 140 t/m 149 rijden soms door Szczecin Glowny.
De 240-255 rijd maar tot Berlijn
quote:
ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Berlijn (-Szczecin Glowny)
Rijdend onder de trein nummers: 140 t/m 149


ICBerlijn:
Route: Schiphol - Amersfoort - Bad Bentheim - Hannover - Berlijn
Rijdend onder de trein nummers: 240 t/m 255
En treinnummers 140 t/m 149 stopt ook niet in Hannover?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 23:24:38 ]
  zondag 31 januari 2010 @ 23:25:56 #268
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77497446
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]


[..]

En treinnummers 140 t/m 149 stopt ook niet in Hannover?
Jawel, maar zoals je onderaan dat bericht kan lezen, betreffen het niet alle stops
quote:
De route hier is niet alle stops, maar een ongevere route waar deze trein langs rijd.
pi_77497510
Duidelijk
pi_77497616
Niet goed gekeken.

En je hebt dan de thalys richting belgie, maar ook zie ik vaak getrokken mat in Roosendaal staan, rijdt dat ipv van of andere serie
pi_77498814
ik begrijp dat doordat de SLT zoveel problemen kent, Mat '64 nog even dienst blijft doen ?
zal ik alvast de Plan V in de SGMm kleurstelling photoshoppen
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 1 februari 2010 @ 00:10:17 #272
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77499007
Vergeet ook de Belgische Intercity O niet, Maastricht - Brussel - Gent - Oostende
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 1 februari 2010 @ 00:18:33 #273
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77499176
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef Ireyon het volgende:
Wat een ongelofelijke kuttrein is de SLT trouwens.. Ik snap dat echt niet; als je iets nieuws ontwerpt, wil je toch juist dat het beter wordt dan z'n 40 jaar oudere voorganger .

Maar nee, we geven 'm hetzelfde monotone bromgeluid maar dan luider, ook de 1ste klas stoelen zijn nu niet meer dan een plank met een goedkoop laagje stof en op de tafel kun je, door voorzichtig met je vingers te manoeuvreren, net een half colaflesje kwijt. Om over die kansloze "Goedemorgen!" omroep nog maar te zwijgen..
Vorige week in een Thaise trein in de derde klasse gezeten. Gewoon gevoerde banken (van het type Plan V), gewoon ramen die open konden en uitstekende catering. En dan kom je terug en zit je in zo'n moderne lightrail en denk je, dan is de Thaise derde klasse toch beter. Ik betaalde overigens ongeveer een hele euro voor een stuk van zo'n 280 kilometer

Foto's, inclusief een paar bordjes, volgen nog
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_77499813
Geen commentaar op mijn TGV foto?

Ik heb verdomme bijna 4 uur in Lille gestaan voor die foto
pi_77499850
quote:
Op maandag 1 februari 2010 00:42 schreef Yreal het volgende:
Geen commentaar op mijn TGV foto?

Ik heb verdomme bijna 4 uur in Lille gestaan voor die foto
leuke foto jeroen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')