Deze heeft foto'squote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
T'is gewoon een mooi bedrijf...trendsetter...past bij mijn levenstijl.
Podverquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vorige week na 6 jaar, dus er is hoop
Dan begrijp ik het niet,... bellen met dat ding? Zeker op de speaker vanaf de geïmporteerde koffietafel? Al met al,... ziet er mooi uit. Volledige internet toegang op een stuk glas! Heftig,... maar onhandig in de hand lijkt me?quote:
Nee...niet bellen...meer qua functionaliteiten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het niet,... bellen met dat ding? Zeker op de speaker vanaf de geïmporteerde koffietafel? Al met al,... ziet er mooi uit. Volledige internet toegang op een stuk glas! Heftig,... maar onhandig in de hand lijkt me?
eReader,.... eigenlijk gewoon Telegraaf.nl maar dan wat moeilijker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...niet bellen...meer qua functionaliteiten.
Formaat ziet er wel handig uit...maar wel erg vierkant.
Die eReader ziet er wel erg goed uit. Kranten en Tijdschriften met ingebouwde video's.
[ afbeelding ]
Meer terug naar een krant uiterlijk alleen dus digtaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
eReader,.... eigenlijk gewoon Telegraaf.nl maar dan wat moeilijker?
Net zoals in Star Trekquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Meer terug naar een krant uiterlijk alleen dus digtaalIn plaats van foto, video's.
Simpeler...geen webpage maar een krant. In plaats van foto's video's.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
eReader,.... eigenlijk gewoon Telegraaf.nl maar dan wat moeilijker?
Zeg ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Simpeler...geen webpage maar een krant. In plaats van foto's video's.
Geen webpage,... aha,... paid exclusive content dus! Betalen om iets elke dag te kunnen ophalen(bestandje),.. extra abonnementen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Simpeler...geen webpage maar een krant. In plaats van foto's video's.
Zal wel via een abo gaan...maar goed, dat willen kranten met al hun content gaan doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen webpage,... aha,... paid exclusive content dus! Betalen om iets elke dag te kunnen ophalen(bestandje),.. extra abonnementen?
Over 400 jaar komt Apple ook met de iEnterprisequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net zoals in Star TrekKirk (of Kurk volgens B.) kreeg ook altijd een tablet met daarin het rapport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |