Weet je, ik ga dat ding niet eens kopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja dat tablet ding toch,.... moest lachen om Strol's quote,... iets over net zo belangrijk als de 10 geboden ofzoZoooo'n verschrikkelijke overdreven hype. Een stukje glas met Internet Access,... een tablet,... 1000 Euro,.... serieus
Maar ben benieuwd wat de avond brengt. Post was links en of foto's mocht je meer weten.
Maar help me hier,... wat is een tablet PCquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weet je, ik ga dat ding niet eens kopenHeb een MBP 15" en heb er gewoon niks aan
Maar Apple weet keer op keer weer een revolutie te tonen:
Mp3 = iPod, en de rest van de wereld volgde…
Smartphones = iPhone, en bijna iedereen pastte zijn interface aan…
Design. Al die 'glans' icoontjes, headers, websites, banners etc. etc. wat je de laatste jaren op internet ziet. Single-handedly by Apple(OSX)
En vanavond weerJa, er zijn al tablets met een mooie 3 seconden vertraging als je naar een andere screen gaat… maar de echte tablet pc wordt vanavond geboren… eh Geschapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apple fans zoals ik en strol zijn erg, maar we hebben alle reden ervoor
Mijn eigen definitie; een mobiele pc/notebook bestaand uit een enkel scherm dat tevens dient voor de invoerquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar help me hier,... wat is een tablet PC
Alleen al door dit soort posts groeit alleen meer mijn haat tegen apple (die naam alleen alquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weet je, ik ga dat ding niet eens kopenHeb een MBP 15" en heb er gewoon niks aan
Maar Apple weet keer op keer weer een revolutie te tonen:
Mp3 = iPod, en de rest van de wereld volgde…
Smartphones = iPhone, en bijna iedereen pastte zijn interface aan…
Design. Al die 'glans' icoontjes, headers, websites, banners etc. etc. wat je de laatste jaren op internet ziet. Single-handedly by Apple(OSX)
En vanavond weerJa, er zijn al tablets met een mooie 3 seconden vertraging als je naar een andere screen gaat… maar de echte tablet pc wordt vanavond geboren… eh Geschapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apple fans zoals ik en strol zijn erg, maar we hebben alle reden ervoor
Die krijg ik voor mijn verjaardag en hoef ik niet zelf te betalen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFXIII heb je toch ook als CE besteld? Is dat de uitzondering op de regel?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ik heb mn ME2 ook opgehaald.. 2 discs ook weer
Kreeg nog 65 euro voor al die kutgames bij elkaar (wist niet eens dat ik Fable2 nog had liggen)
Net een gigantische ME1 fan horen klagen na deel 2 2,5 uur te hebben gespeeld. Schijnt te veel een shooter te zijn ofzo, maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je gaat genieten Gijs. 2 uurtjes gespeeld en mijn bek is al enkele keren open gevallen!
Zooooooooooveel beter dan deel 1. Kortere laadtijden, betere besturing en de dialogen zijn naar mijn mening minder langdradig.
Wat een gelul! Zelfde gameplay als deel 1 alleen zit ik me nu niet te ergeren aan te besturing. Cover nemen is veel intuitiever, net als het selecteren van je powers en die van je teamgenoten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef Wessiej het volgende:
Net een gigantische ME1 fan horen klagen na deel 2 2,5 uur te hebben gespeeld. Schijnt te veel een shooter te zijn ofzo, maakt mij niet uit.
Non takenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen al door dit soort posts groeit alleen meer mijn haat tegen apple (die naam alleen al) Zooo gigantisch overdreven en zeker duidelijk vormen van het stockholm syndroom hier hoor.
Nofi verder natuurlijk.
Ok chill.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een gelul! Zelfde gameplay als deel 1 alleen zit ik me nu niet te ergeren aan te besturing. Cover nemen is veel intuitiever, net als het selecteren van je powers en die van je teamgenoten.
T'is gewoon een mooi bedrijf...trendsetter...past bij mijn levenstijl.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Non takenJa, natuurlijk is mijn post overdreven… ik zie Apple niet als een god ofzo! Stockholm syndroom, ja, wel een beetje inderdaad
Maar de punten waarover ik het had zit een grote kern van waarheid in
Je hebt toch wel de intelligentie om een serieuze post van een normale post met een overdreven, humoristische insteek waar ik dit soort zaken aanhaal te onderscheiden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:55 schreef Wessiej het volgende:
Die post van KerDoen alsof Apple goden zijn.
Ze maken zo nu en dan leuke apparaatjes, massa koopt het omdat de massa het koopt, klaar.
Ja snapte het welquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de intelligentie om een serieuze post van een normale post met een overdreven, humoristische insteek waar ik dit soort zaken aanhaal te onderscheiden?
Jij koopt (download) toch ook je windows? Dat is een nog veel grotere massa! Sommige mensen denk zelfs dat er niets anders bestaat als windows en dat het in elke pc gelijmt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |