In de Quest (maanden terug) stond inderdaad dat het een gewenst effect heeft.quote:
Moet je eens ochtendsex proberen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
In de Quest (maanden terug) stond inderdaad dat het een gewenst effect heeft.
Dat je tevreden wakker wordt
Ja. Maar wel enkel als je moet opstaan in het donker. Als er al licht in je kamer doorkomt heeft het geen nut.quote:
Om 7 uur weten we hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef Bastard het volgende:
http://ad.nl/ad/nl/1005/D(...)uld-op-Twitter.dhtml
Hier strol
quote:"Apple's iSlate has to be the most anticipated Tablet ever since God gave Moses the Ten Commandments on Mt. Sinai."
Al 6 jaar niet meer meegemaaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je eens ochtendsex proberen.
Wel droog,... je betaald best veel geld voor de normale versie nu. Zelf heb ik de CE voor 53 Euro ofzo,... maar ja,... ik krijg hem wel morgen pas!quote:
Ga lekker genieten Gijs,... ben heel benieuwd naar je epische indrukkenquote:
CE doen me niks. Ik koop de Art Book wel als hij uitkomt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel droog,... je betaald best veel geld voor de normale versie nu. Zelf heb ik de CE voor 53 Euro ofzo,... maar ja,... ik krijg hem wel morgen pas!
FFXIII heb je toch ook als CE besteld? Is dat de uitzondering op de regel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
CE doen me niks. Ik koop de Art Book wel als hij uitkomt.
Ik heb nu 16 euro meer betaald...maar kan hem wel nu en dit weekend gamen. Dat is het me waard. Weekenden daarna zijn erg druk.
Ohja dat tablet ding toch,.... moest lachen om Strol's quote,... iets over net zo belangrijk als de 10 geboden ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |