Nou... ik heb ook bij alledrie mijn kinderen een draagdoek gehad (en een draagzak) maar de kinderwagen is écht wel heel handig hoor... ik vind 'm nog steeds onmisbaar náást een draagdoek. En daarnaast, ieder zijn meug.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:30 schreef WupWup het volgende:
Draagdoeken 71
Geen kinderwagen meer nodig!
Ik heb 5 verschillende soorten gehad, en als ik iets kan missen als kiespijn dan is het wel een kinderwagen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:49 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Nou... ik heb ook bij alledrie mijn kinderen een draagdoek gehad (en een draagzak) maar de kinderwagen is écht wel heel handig hoor... ik vind 'm nog steeds onmisbaar náást een draagdoek. En daarnaast, ieder zijn meug.
Zie posthistory van TS en mijn PIquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:49 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Nou... ik heb ook bij alledrie mijn kinderen een draagdoek gehad (en een draagzak) maar de kinderwagen is écht wel heel handig hoor... ik vind 'm nog steeds onmisbaar náást een draagdoek. En daarnaast, ieder zijn meug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |