SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.Hardloper.
IG @webkim
Ik heb je gepmdquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ben je aan het improviseren geweest of heb je een handleiding gebruikt? M'n moeder is momenteel werkeloos en die kan wél naaien.
Ik zie nu pas de link in de OP.
Je moet niks.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:17 schreef Linda2205 het volgende:
Maar Kim, moet je overstappen op rugdragen na een tijdje of kan buikdragen altijd?
Jups!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef mefke79 het volgende:
Huup, die is mooi! En zweefvliegje, dat is een echte meisjes MT, die is ook gaaaaf!
Ssserpente, was jij nou aan het kijken voor iets anders dan die rekbare doek? Driekus, ik en de rekbare doek van draagdoek.nl zijn geen vriendjes meer. Driekus wordt te zwaar. Omdat ik dat knopen ook maar onhandig vind heb ik nou dus een Mei Tai in bestelling. Ben erg benieuwd, dat lijkt me sneller te knopen dat een gewone doek. Het duurt alleen nog wel anderhalve week voor ie komt. Nou ja, als er weer sneeuw komt deze week durf ik toch niet.
Succes, heupdragen is ook fijn. Rugdragen met een rekbare doek wordt in de meeste gevallen ook afgeraden, meen ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef Jeetjejom het volgende:
@webkim, mijn dochter wordt overmorgen alweer 7 maanden (:( toch steeds minder baby, hoewel ik wel lang baby heb gehad, maar dat is een ander verhaal), dus ze hoeft niet meer zo ontzettend veel ondersteund te worden. Ze kan ook al zelf zitten, dus het is meer iets van mij uit hoor.... Ga me eens verdiepen in het heupdragen!
De doek moet toch gewoon bij je kleren kleuren, ongeacht of er een jongen, een meisje of een hond inzit?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef tessie het volgende:
Mooie MT Huup!
Ik heb ook een MT besteld, eigenlijk zou ze hem zaterdag al naar het postkantoor gebracht hebben, maar er kwam wat tussen, dus nu verstuurt ze hem pas morgen. Moet dus nog even geduld hebben. Hij is wel met roze, maar ik vond hem zó tofGraeme kan dat roze best hebben, en ik ben toch een meisje, dus roze kan best vind ik
of kat, je vergeet de kat!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Troel het volgende:
[..]
De doek moet toch gewoon bij je kleren kleuren, ongeacht of er een jongen, een meisje of een hond inzit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |