overigens wel grappig dat dat hele stadion serieus in de waan is dat MJ op het einde boven hun hoofden vliegt als een ware space-cowboy, terwijl je op de dvd duidelijk kunt zien dat er snel een persoonsverwisseling plaatsvindt en Michael in het bakje omhoog gehezen wordt achter de coulizen terwijl een stuntman de show afmaaktquote:
onder de indruk van de hele show.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Leuk dat je er bij geweest bent. Was je onder de indruk van die tank en moest je een traantje wegpinken toen Michael de soldaat en het kind vrede liet sluiten?
Hmmm, zou je die nog ergens kunnen terugvinden voor mij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die publiekbeelden, daar geilde MJ zelf op
Stond tijdje terug een bedankbrief aan een cameraman online ofzo, waar ie dat soort shots vroeg.
"I want crowd reaction wide lens shots. Depths and emotion, timing"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hmmm, zou je die nog ergens kunnen terugvinden voor mij?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Leuk dat je er bij geweest bent. Was je onder de indruk van die tank en moest je een traantje wegpinken toen Michael de soldaat en het kind vrede liet sluiten?
Apart om te horen! Zag ook deze:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:07 schreef SteelDogg het volgende:
Iemand dit ooit gezien?
I just love Michael's voice (LL)
thanks manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:50 schreef gifkwal het volgende:
Voor HaagsPietje:
Het einde was toch HIStory en dan op het scherm alle vlaggen van de wereld die elkaar steeds afwisselen? Was er zelf helaas niet bij![]()
Ik wist wel dat bij Dangerous het niet echt MJ is die over het publiek vliegt, maar dat de persoonsverwisseling zo duidelijk te zien is had ik niet door, dat moet ik nog eens checken dan
Wow, nooit gehoord. Het klinkt wel heel erg triestig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Apart om te horen! Zag ook deze:
Haha herken de echte Stranger in Moscow er zowat niet in, grappig hoe dat veranderd is (ten goede)
Thanks!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
"I want crowd reaction wide lens shots. Depths and emotion, timing"
http://www.juliensauction(...)hael-jackson-16.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |