abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77881466
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:34 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Erg leuk inderdaad. Wat ik me altijd al afvroeg: heeft Michael die robot dance eigenlijk min of meer ontworpen of bestond die al langer?
Jackie Wilson, volgens mij.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_77881491
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:34 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Erg leuk inderdaad. Wat ik me altijd al afvroeg: heeft Michael die robot dance eigenlijk min of meer ontworpen of bestond die al langer?
Volgens verschillende sites:
Michael Jackson popularized it, but it was invented by Charles "Robot" Washington

Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_77882064
Bedankt!
pi_77885719
Songs that were rehearsed/run through but weren't included in the movie

Off The Wall
Rock With You
Don't Stop Til You Get Enough

Dangerous
Will You Be There
Dirty Diana
Stranger In Moscow
We Are The World

Over This Is It..

Komt dit dan op de DVD?

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnnz op 11-02-2010 15:41:24 ]
pi_77886506
Waar staat dat dan?
pi_77886531
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Rnnz het volgende:
Songs that were rehearsed/run through but weren't included in the movie

Off The Wall
Rock With You
Don't Stop Til You Get Enough

Dangerous
Will You Be There
Dirty Diana
Stranger In Moscow
We Are The World

Over This Is It..

Komt dit dan op de DVD?
Ik heb er een hard hoofd in... Volgens mij krijgen we gewoon de film plus dingen als interviews met de crew, iets over kostuums, die Thriller/Earth Song filmpjes en dat is het dan zo'n beetje. Het zou inderdaad geweldig zijn als deze beelden op de dvd kwamen te staan...
pi_77886784
Extra's : 2 Making-Of Documentaires, 4 Documentaires: “The Gloved One – Costumes”, “Memories of Michael”, “Auditions: Searching for the World's Best Dancers”, "The Unfinished Rehearsals", Theatrical trailer, 3 Documentaires: “Meet the Dancers”, “Meet the Band” en “Meet the Vocalists”

Dit staat op Bol.com. Dat andere stukje had ik van Prince.org waar ook een hecht clubje MJ-fans zit (vaak ook betrouwbare info).
pi_77886973
The Unfinished Rehearsals, misschien zou dat het kunnen zijn? Heb je het hier overigens over de dvd of de blu ray?
pi_77887134
De Unfinished Rehearsals bevatten Dirty Diana en het einde van Smooth Criminal. Overigens is Michael niet te zien in Dirty Diana.
pi_77887692
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De Unfinished Rehearsals bevatten Dirty Diana en het einde van Smooth Criminal. Overigens is Michael niet te zien in Dirty Diana.
Lekker bagger dan.

Misschien zijn die andere rehearsals van zo'n slechte kwaliteit (qua film of qua rehearsal zelf) dat ze die er niet op zetten, al zou het voor mij niks uitmaken, ik wil alles zien! De rest van de extra's boeien me eerlijk gezegd niet zo.
pi_77887776
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:26 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Lekker bagger dan.

Misschien zijn die andere rehearsals van zo'n slechte kwaliteit (qua film of qua rehearsal zelf) dat ze die er niet op zetten, al zou het voor mij niks uitmaken, ik wil alles zien! De rest van de extra's boeien me eerlijk gezegd niet zo.
Inderdaad balen! Maar ach, we krijgen ongetwijfeld nog een keer een dvd voorgeschoteld met "footage you have never seen before". Sony kennende....
pi_77887847
Las trouwens vandaag dat Michael met Janet te zien zijn in de nieuwe We Are the World videoclip. Wordt tijdens opening OWS vertoond.
pi_77887995
wat vinden jullie als hard core fans van die dvd van mj live in boekarest? in mijn ogen een super concert precies zoals ik me mj herinner uit z'n prime days...alleen jammer van het vele geschakel naar het publiek, maar verder prima dvdtje toch?
pi_77888091
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef HaagsPietje het volgende:
wat vinden jullie als hard core fans van die dvd van mj live in boekarest? in mijn ogen een super concert precies zoals ik me mj herinner uit z'n prime days...alleen jammer van het vele geschakel naar het publiek, maar verder prima dvdtje toch?
Ja niks mis mee.
pi_77888353
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Las trouwens vandaag dat Michael met Janet te zien zijn in de nieuwe We Are the World videoclip. Wordt tijdens opening OWS vertoond.
Dat is leuk!!

En ja die DVD is prima. Hopelijk komen er in de toekomst nog meer officiele concert dvds.
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:53:54 #241
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77888703
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef HaagsPietje het volgende:
Die publiekbeelden, daar geilde MJ zelf op
Stond tijdje terug een bedankbrief aan een cameraman online ofzo, waar ie dat soort shots vroeg.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_77888942
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dat is leuk!!

En ja die DVD is prima. Hopelijk komen er in de toekomst nog meer officiele concert dvds.
Hoe lang ik daar al wel niet op wacht. Zelf vond ik de release van DWT: Bucharest aan de ene kant wel jammer. Die had ik toen al te vaak gezien. Er ligt nog zo veel op de plank aan concertmateriaal wat kan worden uitgebracht. Zonde
pi_77889598
ik stelde mn vraag omdat ik een recensie las over die dvd waarin gesteld werd dat ze moe van al die same-old dansjes van mj werden maar ik denk dan: als je naar andre rieu gaat verwacht je ook niet dat ie gaat stage-diven, toch?!!!

gelukkig denken jullie er net zo over.
pi_77893217
Wie schreef die recensie dan? Een fan of iemand anders?

Ik denk dat 99% van het publiek niet blij is als Michael bij Billie Jean ineens met een heel ander dansje komt
pi_77893682
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef HaagsPietje het volgende:
ik stelde mn vraag omdat ik een recensie las over die dvd waarin gesteld werd dat ze moe van al die same-old dansjes van mj werden maar ik denk dan: als je naar andre rieu gaat verwacht je ook niet dat ie gaat stage-diven, toch?!!!

gelukkig denken jullie er net zo over.
Wie was dat? Stenigen.
pi_77896718
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wie was dat? Stenigen.
Hear hear!
pi_77899943
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wie was dat? Stenigen.
whehe, geen idee, van een of andere muziek recensie site. geen fan maar een zogenaamde "kenner".
maar in mijn ogen mis je dan een paar chromosomen om dat soort simpele de plank volledig misslaande conclusies te trekken.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:12:28 #248
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_77903970
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

whehe, geen idee, van een of andere muziek recensie site. geen fan maar een zogenaamde "kenner".
maar in mijn ogen mis je dan een paar chromosomen om dat soort simpele de plank volledig misslaande conclusies te trekken.
Denk dat ie er een te veel had..
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_77904135
Mensen toch... hebben jullie dan niets geleerd?

It's all for love, L.O.V.E.

donderdag 11 februari 2010 @ 23:17:38 #250
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_77904185
Hey hey, ben er ook weer eens even.

Dikke LOL om dat vernederlandsen van tekst/titels een paar pagina's geleden.

En Dr. Dentz, wtf is dat voor usericon?
Hahaha, moet er wel erg om lachen, hij's leuk.

En omg, ik zie nu dus gewoon Andre Rieu voor mijn ogen stage-diven.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')