quote:
Niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ja hoor, weer iemand die denkt dat ik alles meen in KLB
Ja dat is het inderdaad. Wat eng.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Visueelquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Je hebt gelijk, ik blaas het af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat kan jou dat rukken? Wat men hier van je zou denken?
Dat dacht ik ook toen ik het las, je zou het maar hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is het inderdaad. Wat eng.
Ik 'heb' het nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het las, je zou het maar hebben![]()
Dat is best creepy inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is het inderdaad. Wat eng.
KLB is een en al waarheid. Ik neem alles dan ook hoofdzakelijk serieus, en verwerk ook alles in mijn porfolio.quote:
Dat heb ik niet eens opgemerkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Visueel
De aanwezigheid van iemand waarnemen (vaak een zwarte schim, maar kan ook een gedetailleerd wezen zijn)
Het opengaan van deuren e.d.
Voorwerpen uit de droom waarnemen
Personen leven veelal in een droomwereld, en zijn dromerig
Personen hebben veelal de voorkeur voor één type besturingssysteem, veel van het merk apple
Personen leven veelal in de virtuele wereld, en zien deze wereld als de ware
Wtf!
Leuk voor je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KLB is een en al waarheid. Ik neem alles dan ook hoofdzakelijk serieus, en verwerk ook alles in mijn porfolio.
De clown uithangen op FOK! is een afstudeer project van de uni, gewoon kijken wat mensen er toe beweegt om zover te gaan.
Ja jullie dragen erg bij aan een verbetering voor een sociaalvangnet voor ontspoorde pubers.quote:
Tegen betaling?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja jullie dragen erg bij aan een verbetering voor een sociaalvangnet voor ontspoorde pubers.
Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gespleten, maar niet mijn geest.
Wat dan precies?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gespleten, maar niet mijn geest.
Die opmerking hoor ik vrij vaak.quote:
En daar doe je dan ook iets mee?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die opmerking hoor ik vrij vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |