Oké, dat is wel heel vaag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd half wakker, ik deed mijn ogen open maar ik kon m'n lichaam niet bewegentegelijkertijd voelde het alsof er iemand tegen me aan lag.. Alles draaide voor m'n ogen en ik was er echt heilig van overtuigd dat ik gedrogeerd was, en ik kon me dus niet bewegen.
En dit echt secondenlang terwijl ik dacht dat ik zou sterven!
Totdat ik eindelijk weer kon bewegen en erachter kwam dat alles oke was!
Langzaam toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je praat vanaf het eerste moment hier al mee.
Omdat iedereen hier het slechtste van mij denkt, en ook ben ik wel benieuwd naar seagel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom maakt het je überhaupt zoveel uit wat iemand hier van je denkt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlammingquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoiets had mn ex-zwager ook Bt, had een naam...
Kom er alleen niet op, weet ook niet meer of t precies hetzelfde was
Ik heb het wel eens vaker gehad, het is heel realistisch en echt doodeng.quote:
Denk Janies, denk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zoiets had mn ex-zwager ook Bt, had een naam...
Kom er alleen niet op, weet ook niet meer of t precies hetzelfde was
Wie is iedereen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier het slechtste van mij denkt, en ook ben ik wel benieuwd naar seagel.
En wat kan jou dat rukken? Wat men hier van je zou denken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier het slechtste van mij denkt, en ook ben ik wel benieuwd naar seagel.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat kan jou dat rukken? Wat men hier van je zou denken?
Veel, Otis dacht zelfs dat ik gevaarlijk wasquote:
Ja, die!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Het is niet de enigste beweegsreden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat kan jou dat rukken? Wat men hier van je zou denken?
Slaapverlamming.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd half wakker, ik deed mijn ogen open maar ik kon m'n lichaam niet bewegentegelijkertijd voelde het alsof er iemand tegen me aan lag.. Alles draaide voor m'n ogen en ik was er echt heilig van overtuigd dat ik gedrogeerd was, en ik kon me dus niet bewegen.
En dit echt secondenlang terwijl ik dacht dat ik zou sterven!
Totdat ik eindelijk weer kon bewegen en erachter kwam dat alles oke was!
Enige. Wat verder dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet de enigste beweegsreden.
Gewoon voor de lol.quote:
Wat voor reden is er dan nog meer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toen ik je foto zag dacht ik niet echt dat je veel beweegsredenen had.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die 115 kg bedoel je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Toen ik je foto zag dacht niet echt dat je veel beweegsredenen had.
ahahahaahhaahquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Toen ik je foto zag dacht ik niet echt dat je veel beweegsredenen had.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daarbij komt.
Wordt cabaretierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |