dat dus iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef flugeltje het volgende:
uhm CP, volgens mij hoeft de kraam dan niets voor je te doen hoor en mag ze gewoon weggaan als de werkplek niet arbotechnisch is....
als ik plaats had, dan deed ik datquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah, ook voor jou een hele uitdaging dan
Moet je er een trampoline naast zetten ofzo, heb je er nog lol van ook
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef flugeltje het volgende:
uhm CP, volgens mij hoeft de kraam dan niets voor je te doen hoor en mag ze gewoon weggaan als de werkplek niet arbotechnisch is....
Klopt. Maar dat is dan maar zo. Ik ga niet voor twee dagen een heel bed regelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat dus idd![]()
de kraam zoekt het maar uit maar die zegt op haar beurt dan ook weer dat je het dan maar zelf uit moet zoeken. Kans is groot dat je dan alleen minimale kraamzorg krijgt waarbij ze alleen de baby controleert.
top!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:19 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, was nog iets vergeten te vertellen...
Ik ben tot nu toe slechts 300 gram aangekomen in totaal.......
Ben ik gezien m'n startgewicht echt heel erg blij mee, ook al mag je bij 15 weken dan 2 tot 4,5 kilo aangekomen zijn. In mijn geval zou weinig aankomen niet verkeerd zijn...
Netjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:19 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, was nog iets vergeten te vertellen...
Ik ben tot nu toe slechts 300 gram aangekomen in totaal.......
Ben ik gezien m'n startgewicht echt heel erg blij mee, ook al mag je bij 15 weken dan 2 tot 4,5 kilo aangekomen zijn. In mijn geval zou weinig aankomen niet verkeerd zijn...
Hihi, dat was voor ons ook de reden om de klossen er nog onder te laten (terwijl ik wel een opstapje nodig had om mij bed in te komen), ik heb ze ook echt pas eervorige week teruggebrachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef freecell het volgende:
Onze kraam zei na drie dagen ook: klossen mogen er wel onder weg hoor
Maar ik vond ze veel te fijnEn ik zat mét klossen zo lekker op wieghoogte.
Maar nu maakt mijn schoonpapa een co-sleeper voor meDus dat is geen probleem meer.
Verstandig om af te wachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maar dat is dan maar zo. Ik ga niet voor twee dagen een heel bed regelen![]()
Zeg ik nu![]()
Nah ja, ik wacht toch eerst de intake met de kraam af. Kijken wat ze zeggen. En schoonmaken en een bed opmaken kan m'n (schoon)moeder ook als het moet.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:18 schreef Incantrix het volgende:
Flowerbox, wat gaaf! Gefeliciteerd met Hannah en heel er veel geluk met jullie gezin![]()
![]()
Co_Ol en lief, zet 'm op!
En sinds ik in een jompelbui ben:
Een dikkevoor de LLM's, opdat jullie maar snel mee kunnen komen posten in het kleine babietjestopic
En ook een dikkevoor de niet-LLM's, opdat jullie maar een fijne, pijnloze kwaalloze dag mogen hebben met een geweldige nachtrust als afsluiter
Haha, je bent absoluut geen partypooper hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Verstandig om af te wachten.
En het gaat niet per se om het verschonen van je bed maar vooral om het controleren van jouw hechtingen, van je temperatuur en je polsslag en dat soort reut. En mocht je onverhoopt een keizersnede krijgen (wat ik niet hoop voor je) dan heb je best kans dat je heel wat dagen in bed doorbrengt en dat de kraam met baby de dingen bij jou op bed komt doen.
ik wil echt geen partypooper zijn verder heus, het zal allemaal wel loslopen, maar het moet nu eenmaal die klossen. Ik hoop voor je dat je bed van zichzelf al hoog genoeg is en dat klossen helemaal niet nodig zijn.
Maar waar haal in dan weer een plank en een matras vandaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef E.T. het volgende:
Wij hadden op het waterbed een grote plank gelegd en daar een matras op![]()
Hoogte was nog niet arbo-verantwoord, maar omdat je meedenkt en je best doet zijn ze dan wel sneller geneigd om dat door de vingers te zien.
(en na de bevalling is een wat stevigere ondergrond wat makkelijker voor jezelf ook ipv een waterbed waar je uit moet klimmen)
plank bij de gamma en een (goedkoop) matras bij ikea bijv..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Maar waar haal in dan weer een plank en een matras vandaan?
Dat vind ik dan weer zonde van het geld. Dan is een thuiszorgbed in de woonkamer nog beter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
plank bij de gamma en een (goedkoop) matras bij ikea bijv..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |