quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
quote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock (80)
Nachtraaf-(H)- Rogue (80)
Nachtgier-(H)- Warrior (80)
Nachtarend-(H)- Death Knight (80)
Nachtwinter-(H)- Mage (80)
Nachtvalk-(H)- Hunter (80)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Turalyonquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Niemand houd je tegen.quote:
Ouch... Het krijgen van triumph emblems is ook heel makkelijk nu. Je hoeft eigenlijk alleen maar een beetje random heroics te doen en je hebt zo je tier 9 set bij elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef lifeblind het volgende:
Ik baal er eigenlijk best wel van dat ik zo stom ben geweest om een hoop frost badges om te ruilen voor triumphs... een paar weken geleden was 't handig omdat ik dan mijn T9 set compleet had. Maarja, als ik dat niet gedaan had, had ik nu al met frost badges het eerste deel van de T10 (Lightsworn Battlegear) set voor paladins kunnen kopen
Dat was idd onverstandig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef lifeblind het volgende:
Ik baal er eigenlijk best wel van dat ik zo stom ben geweest om een hoop frost badges om te ruilen voor triumphs... een paar weken geleden was 't handig omdat ik dan mijn T9 set compleet had. Maarja, als ik dat niet gedaan had, had ik nu al met frost badges het eerste deel van de T10 (Lightsworn Battlegear) set voor paladins kunnen kopen
Stiekem tvpen he boef.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
WoW![]()
Ok jullie kunnen nu lekker verder met dit topic.
Ja idd, maar ik was net lvl 80 toen, en dan wil je zo snel mogelijk zo'n set bij elkaar hebben natuurlijk... dom dom dom!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Ouch... Het krijgen van triumph emblems is ook heel makkelijk nu. Je hoeft eigenlijk alleen maar een beetje random heroics te doen en je hebt zo je tier 9 set bij elkaar.
In dalaran is er ook een vendor die het verkoopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter waar die t10 vendor nou eigenlijk staat, ook gegoogled enzo. Hij zou dus ergens in Icecrown moeten staan?
Staat in ICC zelf, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter waar die t10 vendor nou eigenlijk staat, ook gegoogled enzo. Hij zou dus ergens in Icecrown moeten staan?
Binnen in Icecrown Citadel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef MarkyB het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In dalaran is er ook een vendor die het verkoopt.
Daar worden de t10 items niet verkochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In dalaran is er ook een vendor die het verkoopt.
Dus als er een raid is samengesteld dan moet iedereen op mij wachten als ik even wil kijken, of is het standaard even koekeloeren voordat er wordt doorgegaan?quote:
Ik neem aan dat niet iedereen altijd meteen in ICC staat als er een raid wordt gevormd. Ga er dan snel heen zou ik zeggen en kijk voor ze echt beginnen met killen. En je kan altijd je sets bekijken op wowheadquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dus als er een raid is samengesteld dan moet iedereen op mij wachten als ik even wil kijken, of is het standaard even koekeloeren voordat er wordt doorgegaan?
Ik kan in dalaran toch echt de T10 paladin set kopen hoor, bij Horace Hunderlandquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef Bryze het volgende:
[..]
Daar worden de t10 items niet verkocht
Zie het, maar ook in ICCquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik kan in dalaran toch echt de T10 palain set kopen hoor
Klopt, misschien dat het eerst alleen in ICC kon en dat later pas de dalaran vendor toegevoegd is? (lijkt me op zich best voor de hand liggend misschien) Zie nu dat Horace Hunderland eerst de T7 set verkocht aldus wowwiki.quote:
Zou kunnen. Zolang we het maar kunnen halenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat het eerst alleen in ICC kon en dat later pas de dalaran vendor toegevoegd is? (lijkt me op zich best voor de hand liggend misschien) Zie nu dat Horace Hunderland eerst de T7 set verkocht aldus wowwiki.
Precies! voor pallies ziet de T10 set er een stuk toffer uit dan de T9 set (ook al is de pants een halve jurkquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef Bryze het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zolang we het maar kunnen halen
Paladin set ziet er idd wel strak uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Precies! voor pallies ziet de T10 set er een stuk toffer uit dan de T9 set (ook al is de pants een halve jurk)
Onderaan staan plaatjes: http://www.wowwiki.com/Tier_10quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef MarkyB het volgende:
Ben benieuwd hoe de DK set eruit ziet. Is het dan de vendor bovenaan de trap als je naar WG gaat?
Armor vendor zeker in een winkeltje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik kan in dalaran toch echt de T10 paladin set kopen hoor, bij Horace Hunderland
Datte, T10 gast is als je de Raid inloopt aan de rechterkant bij een Anvil, (Halverwege de eerste ruimte bij zo een paal zeg maarquote:
Yup, mja heb op het moment nog mijn mooie 4set bonus van T9,25 of hoe je het ook moet noemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef ufopiloot het volgende:
VoA dropt toch alleen de gloves of legs? Dus je kan gerust T10 shoulders kopenOf de offset i264 items.
Lekker een zwijn op je schoudersquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:44 schreef jagga het volgende:
Wij hebben nu de 1e 4 bosses in ICC op "farm" staan, dus dat wordt eindelijk wat sneller wat frost emblems sparen
Wat ziet warrior T10 er eigenlijk vet uit !
Je bent holy toch? Die 4 set bonus van T9 heb ik ook op mijn offspec, maar hij is niet echt nuttig. Die kan je zo opgeven/vervangen als je wilt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Yup, mja heb op het moment nog mijn mooie 4set bonus van T9,25 of hoe je het ook moet noemen.
En die wil ik niet droppen voor de bonus van T10. Maar als ik 1 of zelfs 2 Items in VoA krijg kan ik meteen de 4 set bonus halen van T10, zou ik na een aantal weken nog niks hebben kan ik nog altijd me badges verknallen aan de T10 items.
Ik speel helemaal geen rogue manquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:25 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik tel er al 7.
Hoeveel gebruik jij er op je rogue?
Maar bedoelen ze nou dat diegene die de link stuurt geen account mag hebben vóór 8/5/08 ?? Want dat is mijn account namelijk wel en ik wil mijn vriendin als RaF-buddy maken..quote:How long will I be linked to my recruit(s)?
The link between the veteran and recruit account will last for 90 days from the date that the recruit account is created.
Remember: For the link to work properly, your recruit must create a new World of Warcraft account using the 10-day trial key in your invitation email. In addition, accounts created or referred prior to 08/05/08 will be ineligible.
Consecration, Crusader Strike, Divine Storm, Holy Wrath, Exorcism, Hammer of Wrath, Judgement = 7quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:21 schreef Ezio het volgende:
Ik kon deze niet vinden![]()
[..]
Ik speel helemaal geen rogue man![]()
Maargoed: Sinister strike, slice & dice, eviscerate/envenom, Rupture, Garotte, Fan of Knives en Shiv.
En dan tel ik dus alleen skills mee die damage doen, dus niet Expose Armor en Tricks of the Trade en Feint enzo.
En hoe kom jij bij een paladin aan 7 skills?
En die gebruiken paladins ook echt allemaal in elk gevecht in pve?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Consecration, Crusader Strike, Divine Storm, Holy Wrath, Exorcism, Hammer of Wrath, Judgement = 7
Ik voel met je meequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef Katth het volgende:
Dan heb ik het wel heel lastig als mage.
Arcane Blast x4
Arcane Missiles
*repeat*
in ICC zeker weten. heerlijk smullen met holy wrath, concecration and divine storm <3quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
En die gebruiken paladins ook echt allemaal in elk gevecht in pve?
Dat is dan nog meer dan ik dacht. Ik baseerde het ook meer op het feit dat paladins in pvp maar 3-4 skills gebruikenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:31 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
in ICC zeker weten. heerlijk smullen met holy wrath, concecration and divine storm <3
zelfs in pvp zijn het er nog wel meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is dan nog meer dan ik dacht. Ik baseerde het ook meer op het feit dat paladins in pvp maar 3-4 skills gebruiken
Ik had het ook over offensive. Als we het over defensive skills gaan hebben zijn we bij elke class wel een half uur bezig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
zelfs in pvp zijn het er nog wel meer
3-4 offensive, maar veel defensive cooldowns die gebruikt kunnen worden
hand of sacrifice, hand of freedom, hand of protection, hand of salvation (glyphed), divine shield en nog wat andere dingen zoals repentance en hammer of justice.
al in al valt het reuze mee met paladin talents
Welcome to the World of Casualcraft!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Ouch... Het krijgen van triumph emblems is ook heel makkelijk nu. Je hoeft eigenlijk alleen maar een beetje random heroics te doen en je hebt zo je tier 9 set bij elkaar.
Ik gebruik 47 key bindings en een stuk of 30 macro's op mijn hunterquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:44 schreef Blistering het volgende:
Op m'n Protadin heb ik zo ziek veel keybinds dat ik soms echt helemaal de weg kwijt ben.
Als ik dan op m'n DK log is alles zo simpel. En ja, Paladin tanking is niet moeilijk, maar het vergt wel veel abilities wil je het een beetje proper doen.
qua offensive is het niet veel en ik hoop dat het ook veranderd in cataclysm..maar wie weet wat ze deze keer gaan doen om te balancen... ik ben voorlopig van plan me paladin te blijven spelen iigquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had het ook over offensive. Als we het over defensive skills gaan hebben zijn we bij elke class wel een half uur bezig.
Ik vind het overigens ook niet fijn dat ik met de resilience die ik nu heb nog steeds in de stun dood ga als ik geen trinket heb tegen een paladinquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:50 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
qua offensive is het niet veel en ik hoop dat het ook veranderd in cataclysm..maar wie weet wat ze deze keer gaan doen om te balancen... ik ben voorlopig van plan me paladin te blijven spelen iig
ik doe geen pvp, maar resilience is toch veranderd zodat je nog minder dmg krijgt? iets van 20% minder dan voorheen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vind het overigens ook niet fijn dat ik met de resilience die ik nu heb nog steeds in de stun dood ga als ik geen trinket heb tegen een paladin
Eh ja, hoe wil je anders je DPS doen? Op alles zit een cooldown die net te lang duurt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
En die gebruiken paladins ook echt allemaal in elk gevecht in pve?
Hij is nu wel mega lang gewordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb de OP wiki aangepast, alle chars staan nu gequoted, dan staan ze wel gewoon per regel en het ziet er wat overzichtelijker uit.
Als iedereen ook nog even zn level en faction wilt toe voegen dan is het helemaal goed.
<Armory URL>-(<faction>)- <class> (<level>)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef Katth het volgende:
Dan heb ik het wel heel lastig als mage.
Arcane Blast x4
Arcane Missiles
*repeat*
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:34 schreef Thrilled het volgende:
Ze zijn allemaal niet moeilijk, en we pochen ook niet.. iedereen laat gewoon zien wat zijn/haar rotatie is![]()
Je moet gewoon doorhebben wat je skills doen en dan prioriteiten stellen.. meer dan verstand heb je niet nodig!
duikt weg!
Wat een onzin, ziet er retesimpel uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:33 schreef jagga het volgende:
Waarom doet iedereen toch altijd een beetje pochen met hoe moeilijk hun rotation wel niet is?
Op wowforums ook. De ene schreeuwt dat pallies te makkelijk zijn. Maar nee daar komt een rogue huilen over dat zijn rotation echt skill nodig heeft.
Terwijl er imo maar echt 1 is die het label "moeilijk/lastig" verdient.
Feral cat DPS.
Ik heb het geprobeerd op het broertje van mijn vriendin zijn account. On-fucking-mogelijk vond ik.
De dingen waar je allemaal op moet lettenik hou het wel bij mij warrior
Ja is vandaag veranderd als het goed is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:53 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik doe geen pvp, maar resilience is toch veranderd zodat je nog minder dmg krijgt? iets van 20% minder dan voorheen?
Nu speel ik geen feral druid maar die dps chart is 1 van de grappigste dingen die ik gezien heb over wow.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin, ziet er retesimpel uit
[ afbeelding ]
Hey, Rauw, ik zie dat je op Bladefist zit. Mijn hele oude guild is daar deze week naar toe verhuist (eindelijk ook gevlucht van Polish Legion) en daar zitten ook wat fokkers die hier niet posten bij
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, Rauw, ik zie dat je op Bladefist zit. Mijn hele oude guild is daar deze week naar toe verhuist (eindelijk ook gevlucht van Polish Legion) en daar zitten ook wat fokkers die hier niet posten bij
Deze ja:quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef jagga het volgende:
[..]
Nu speel ik geen feral druid maar die dps chart is 1 van de grappigste dingen die ik gezien heb over wow.
Samen met die strip van die warlock en pally. "immolate" "cleanse"![]()
(die laatste kreeg ik echt de slappe lach van de eerste keer dat ik em zag
)
Tanken geeft veel voldoening, vind ik tenminstequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:58 schreef Vengswiejj het volgende:
Was het als Ret niet beter om met Crusader Strike te beginnen voor de opbouw van Corruption ?
Speel alleen maar holy/Prot
Vind mijn 4set bonus toch heerlijk man, 1,2k Hot die iedere seconde tikt voor 12 seconden lang <3 .
Vooral als een tank even niet veel damage vangt, Sacred Shield > Holy Shock > FoL en verder met de rest.
Tank begin ik toch steeds leuker te vinden <3 . Al is het niet echt moeilijk als pally. Met undeads HW <3 Heerlijk voor aggro.
Guildnaam? En welke fokkers?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 keer Holy Light en je hebt een twee keer zo sterke healquote:Vind mijn 4set bonus toch heerlijk man, 1,2k Hot die iedere seconde tikt voor 12 seconden lang <3 .
Vooral als een tank even niet veel damage vangt, Sacred Shield > Holy Shock > FoL en verder met de rest.
Ik wil eigenlijk wel rerollen naar paladin tank, maar helaas heeft de guild al meer dan genoeg tanks (2 warriors en 2 beren).quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Tanken geeft veel voldoening, vind ik tenminste
Pro, ik zit ook op bladefistquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ben jij @ bladefist dan? en Horde of Alliance?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:13 schreef Bryze het volgende:
[..]
Pro, ik zit ook op bladefist
Welke guild is het?
Ik ben nu ook bezig met een priest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel rerollen naar paladin tank, maar helaas heeft de guild al meer dan genoeg tanks (2 warriors en 2 beren).
Dus blijf ik voorlopig maar lekker shadowpriesten.
Ik heb alleen me alts er nog. En de guild waar al mijn vrienden zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wie ben jij @ bladefist dan? en Horde of Alliance?
Life tap > Shadow Bolt > Haunt > UA > Immo > Siphon Life > Corruption > Curse of Agony.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
Affli Shadowbolt spec dan.
Haunt > UA > Corruption > CoA > Shadowbolt, Drain Soul op 20/25/35% HP (vergeten welke).
In die volgorde de spells op de target houden.Ook niet moeilijk, en trekt ook reteveel DPS rond T9-T10 levels met een beetje haste.
Hoe heet je priest?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:53 schreef Thrilled het volgende:
Godsamme zit met smart te wachten op mail van blizzard over mijn direct debit betaalmethode! Ik wil mijn priest naar Karazhaaaaaan!
Anyway, even offtopic: net resultaat van mijn herkansing binnen en eindelijk alles afgerond voor mijn propedeuse!Me is happy!!!!
Wel eens tegengekomen volgens mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef Bryze het volgende:
[..]
Ik heb alleen me alts er nog. En de guild waar al mijn vrienden zitten.
Hieronder de alt waar ik wel is op te vinden ben.
Alliance: Pwn˙ ~ Viri Fortuitus
Guild heet Booze, bestaat vooral uit Nederlanders en ik ken de meesten irl. Fokkers zijn oa Anthraxx en Leintjeuh.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Guildnaam? En welke fokkers?
Zijn al een aantal toffe mensen bij gekomen. Door die migration.
Waarom ben jij niet meegekomen trouwns?
Nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Guild heet Booze, bestaat vooral uit Nederlanders en ik ken de meesten irl. Fokkers zijn oa Anthraxx en Leintjeuh.
Ik was Polish Legion in juni al ontvlucht, onze guildmaster weigerde weg te gaan. Blijkbaar heeft hij zich bedacht
Bagghus & Ifuseemerun zijn nu online van Booze.quote:
Misschien hebben sommige mensen een andere naam want ik ken die nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef Rauw. het volgende:
Bagghus & Ifuseemerun zijn nu online van Booze.
Heb ik zowaar even ge /who'ed
http://www.mmo-champion.c(...)utton-post-results!/quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook een dps chart voor holy priests gevonden
[ afbeelding ]
Ik doe overigens veel meer dmg met holy nova
Hey, ik doe ook ongeveer 1.5k dps met alleen holy nova en dan heal ik ook tussendoor. Soms sta ik boven sommige dsps' ers, en dat is wel een beetje triest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:01 schreef SharQueDo het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)utton-post-results!/
Wrong je kan geen UA en Immo tegelijk op je target hebben en je hebt geen Siphon Life meer..quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Life tap > Shadow Bolt > Haunt > UA > Immo > Siphon Life > Corruption > Curse of Agony.
Paladin tanks zijn altijd goed. Als caster was mijn pref tank al paladin sinds tbc (ondanks iedereen liep te huilen dat paladin tanks zo slecht waren (voornamelijk warrs)).quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel rerollen naar paladin tank, maar helaas heeft de guild al meer dan genoeg tanks (2 warriors en 2 beren).
Dus blijf ik voorlopig maar lekker shadowpriesten.
ik heb liever geen warriors als tank, ze kunnen vaak moeilijk agro houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik als healer vind alle tanks prima. Zolang het maar geen DK is
Warriors moeten even de tijd krijgen om aggro op te bouwen, als sommige dps dan direct los gaat met de hoogste dmg spells (recount whores) dan gaat het we eens mis jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef STING het volgende:
ik heb liever geen warriors als tank, ze kunnen vaak moeilijk agro houden
Multitanken is ook niet echt een warrior ding.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warriors moeten even de tijd krijgen om aggro op te bouwen, als sommige dps dan direct los gaat met de hoogste dmg spells (recount whores) dan gaat het we eens mis ja
Op multitanken zit ik nog wel eens met die Recount whore's.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
De warrior tanks die ik ken doen het ook uitstekend hoor, ik heb nooit problemen met een warrior als tank.
Eruit schoppen dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Katth het volgende:
De warrior tank in onze guild is echt kut, gebruikt nooit zijn cooldowns.
Ik had hem al 20x willen schoppen, maar mijn andere officers denken er anders over.quote:
Ruture? Shiv? Ik zie al dat jij geen rogue speeltquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:21 schreef Ezio het volgende:
Ik kon deze niet vinden![]()
[..]
Ik speel helemaal geen rogue man![]()
Maargoed: Sinister strike, slice & dice, eviscerate/envenom, Rupture, Garotte, Fan of Knives en Shiv.
En dan tel ik dus alleen skills mee die damage doen, dus niet Expose Armor en Tricks of the Trade en Feint enzo.
En hoe kom jij bij een paladin aan 7 skills?
Ik speelde vroeger wel rogue, en Shiv is in sommige gevallen een betere keuze om snel wat CP aan te maken door de lage energy kost, of om poisons snel te applyen voordat je mutilate begint te spammen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ruture? Shiv? Ik zie al dat jij geen rogue speelt![]()
Killing spree is een goeie
Onze warrior tank kun je nooit vervangen met een ander, kent zijn class door en doorquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:
De warrior tanks die ik ken doen het ook uitstekend hoor, ik heb nooit problemen met een warrior als tank.
Ben combat sinds begin 2005..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel rogue, en Shiv is in sommige gevallen een betere keuze om snel wat CP aan te maken door de lage energy kost, of om poisons snel te applyen voordat je mutilate begint te spammen.
En waarom geen Rupture?
Dan ook niet zo de wijsneus uithangenquote:
Ik vermaak me goed als combat. ik hou de 2 muti rogues in mijn guild aardig bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan ook niet zo de wijsneus uithangen
Geen bladefist?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben getransferred! Gister om deze tijd belde Isabeau me om te vertellen dat mijn hele guild ging verhuizen naar een andere server. Omdat het de laatste dag was dat je vanaf Burning Legion een free char migration greg. Maar eigenlijk twijfelde ik al een tijdje of ik bij Isabeau op de server ging spelen. Wat ik nu dus gedaan heb
Ik heb het idee dat mijn guild er nooit iemand uit schopt, maar altijd een soort silent treatment gebruikt om mensen kwijt te raken. Dat houdt in dat ze nooit meer mee gaan naar raids en er gewoon een nieuw iemand voor in de plaats wordt gerecruit. Dus die warrior niet meer meenemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Katth het volgende:
Ik had hem al 20x willen schoppen, maar mijn andere officers denken er anders over.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben getransferred! Gister om deze tijd belde Isabeau me om te vertellen dat mijn hele guild ging verhuizen naar een andere server. Omdat het de laatste dag was dat je vanaf Burning Legion een free char migration greg. Maar eigenlijk twijfelde ik al een tijdje of ik bij Isabeau op de server ging spelen. Wat ik nu dus gedaan heb
De rest van mn guild is naar bladefist. Ik ben naar Haomarush ofzo. Bizarre naam!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:13 schreef Katth het volgende:
Naar welke servers zijn jullie verhuisd?
Kom je nog online vanavond? Voor een guildinvite?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef Leintjeuh het volgende:
De rest van mn guild is naar bladefist. Ik ben naar Haomarush ofzo. Bizarre naam!
PvE is zo tam, ik kan ook niet wachten op Cata waar world PvP een schop krijgt schijnbaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wou dat ze mijn server PvE maakten, ik zou meteen mijn druid levellen.
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Kom je nog online vanavond? Voor een guildinvite?
Rotatie fucked up? Wat is er mis met 1 seconde auto-attacken i.p.v. consecrationquote:Op donderdag 28 januari 2010 06:39 schreef Silmarwen het volgende:
Het enige wat kut is aan een tankadin is Saurfang. Die fucked up je rotation no end door die adds en niet kunen aoe terwijl ze naast je staan.
als je een addon hebt zoals DBM kan je je concecration timen en DS ff stoppen te gebruiken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:30 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren met de guild ICC10 gedaan met alle nieuwe inexperienced spelers (ik ook dus). Tot aan Saurfang ging het goed
Ik was samen met een tank en een andere melee dps'er op saurfang gezet, de overige deden de adds. En er werd duidelijk gezegd door de leader dat ik geen consecration en divine storm mocht gebruiken (zodat de adds in ieder geval niet op ons afkwamen maar door de andere geroot konden worden etcetera). Okee, geen probleem, maar ga dan achteraf als 't niet lukt niet lopen janken dat m'n dps ineens een stuk lager is als ik 2 dingen uit m'n rotation moet halen. (En dan vond ik 3.6K nog best netjes eerlijk gezegd gezien mijn gear).
Na de 3e wipe was er toch maar besloten om er mee te stoppen.
3,6k is niet echt netjes voor Saurfang. En tuurlijk kan je divine storm/consecration gebruiken, als je dat maar niet doet als er adds in de buurt zijn of op het punt staan te spawnen (zie DBM). Als het nog 10 seconden duurt tot de volgende addspawn kan je makkelijk effe een consecration droppen. Divine storm kan je ook zo goed als altijd gebruiken als je een beetje handig met cooldowns omgaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:30 schreef lifeblind het volgende:
Okee, geen probleem, maar ga dan achteraf als 't niet lukt niet lopen janken dat m'n dps ineens een stuk lager is als ik 2 dingen uit m'n rotation moet halen. (En dan vond ik 3.6K nog best netjes eerlijk gezegd gezien mijn gear).
Na de 3e wipe was er toch maar besloten om er mee te stoppen.
Met ICC10 waren we rond 8 uur begonnen, tegen een uur of 10 stopten we er mee. Hier zaten ook wat pauzes bij en wat tactiekuitleg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
Hoelang duurd een icc 10 of 25 ongeveer? En half 5 is een klotetijd inderdaad.
Ligt aan de hoeveelheid bosses die je doet. De eerste 4 (die als eerst beschikbaar waren) heb je wel binnen een uurtje gedaan. Festergut en Rotface zijn ook zo gedaan als je de tactieken weet. Verder ben ik niet gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
Ehm, huggen is niet /hug?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon huggen, op die manier krijgt niemand flames. Dan staat iedereen ook gelijk dicht bij elkaar om spikes aan te pakken.
Dát, ik dacht dat dat een achiefment was als alle members hem gingen /huggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef jagga het volgende:
Heb ik wel eens gedaan in een random HC
Ik was dps (geen zin in tanken) en ik had eigenlijk veel te veel bier op + melige bui.
De tank zegt: Hug the boss! (utgarde keep met die mage en warrior boss)
ik snel macrotje gemaakt:
/hug
Heb het hele gevecht naast de boss gestaan, alleen autoattacken en die macro gespammed
Daarna werd ik gevotekicked
Die tactiek gebruiken wij ook. Simpel. Je moet in zijn hitbox blijven zodat die flames je niet raken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon huggen, op die manier krijgt niemand flames. Dan staat iedereen ook gelijk dicht bij elkaar om spikes aan te pakken.
Ik ben gewoon aan de andere kant gaan staan zodat ik niet in het directe gezichtsveld van de GM was (boss zat ervoor voor hem) en heb lekker verder geknald.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon doen, en je pet niet gebruiken. Dan kom je niet eens voor op de dps list, dus niemand die klaagt
Heerlijk om te zien dat de ware aard van de mens boven komt drijven bij onbekendheid + ontrackbaarheid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Rauw. het volgende:
Wehehe, even weer heerlijk zo'n onbeschofte hond opgefokt:
Was amper aan binnen
Rogue: PRIEST STAM BUFF PLZ!!!!
Ik: Huh?
Rogue: STAM BUFF NOOB
Ik: Does stam makes you hit harder?
Overige 3 groupleden reageren met een Lol.
Rogue: YOU RETARD!
Rogue has left the group.
Ik vind het triest dat sommige mensen zich zo gaan gedragen, onbekend of niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien dat de ware aard van de mens boven komt drijven bij onbekendheid + ontrackbaarheid.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat sommige mensen zich zo gaan gedragen, onbekend of niet.
Welke server wordt PVE?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Sommige mensen in ons guild balen geloof ik een beetje. Een van de most populated servers wordt een pve server was pvp) en ze hebben oa een free migration naar onze server. Nu komen 2 erg goede horde guilds naar onze server, en een van die 2 hoort bij de beste guilds ter wereld. Dag dag beste guild op de server. Eindelijk wat competitie
Klopt, is geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar.Ware aard van de mens komt dan boven, diep van binnen.
Wat denken jullie ? Echt ? Nep ?quote:Greetings,
An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded. As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here:
WoW -> Legal -> End User License Agreement
and Section 8 of the Terms of Use found here:
WoW -> Legal -> Terms of Use
The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the action to be taken against your account. If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can, and will be suspended/closed/or terminated.
In order to keep this from occurring, you should immediately verify that you are the original owner of the account.
To verify your identity please visit the following webpage:
-
Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues. Thank you for your time and attention to this matter, and your continued interest in World of Warcraft.
Sincerely,
Account Administration
Blizzard Entertainment
Nep. En haal die fake link uit de quote.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat denken jullie ? Echt ? Nep ?
Heb mijn account al een jaar niet meer aangeraakt...
Het is alleen echt bij de site www.worldofwarcrafyouraccounthasbeenhackedpleaseenteryouraccountinformationheretobesure.comquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die tactiek gebruiken wij ook. Simpel. Je moet in zijn hitbox blijven zodat die flames je niet raken.
Ook trouwens een actie van mijn guild leader:
GL: ''LUTHLET WHY ARENT YOU HUGGING THE BOSS''
Ik: ''... I'm a hunter''
GL: ''I DONT CARE, HUG THE BOSS''
![]()
En ik werd niet geraakt door de cold flames ofzo, dus hij moet gewoon zijn bek houden
Ontzettend nep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PoS hc, die bow dropt zo fucking veel. Je hebt em zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Wij gebruiken een Halve Hugranged ietjes verder naar buiten maar niet veel. Wij gaan wel altijd voor de Boned Achie (ook al hebben we die al) , maar leaders vinden dat de mensen standaard binnen 8 seconden eruit moeten zijn
.
Hunter nu in 1 dag van 1,5k single target dps naar 2,5k Single target dps gegaannou nog even verdubbelen en het begint ergens op te lijken
. Mja ben nog steeds 80% green/blue lvling gear en een BoA PVP Gun
. GIEF ICC5 Hc voor me Crossbow
Hij is alleen wel tyfuslelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Bryze het volgende:
[..]
PoS hc, die bow dropt zo fucking veel. Je hebt em zo.
Omdat het van een blizzard mailadres af komt...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
Check die URL. Hoe kun je serieus denken dat dit echt is?
Dat lijkt dus alleen maar zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat het van een blizzard mailadres af komt...
Knap gedaan dan, die site zag er ook echt uit.quote:
Natuurlijk. En zie hier, het blijkt nog te werken ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Knap gedaan dan, die site zag er ook echt uit.
Nah want ik heb niets ingevuld verder, maar ik kan me voorstellen dat mensen hierin trappen ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk. En zie hier, het blijkt nog te werken ook.
Omdat wij zeiden dat het nep wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah want ik heb niets ingevuld verder, maar ik kan me voorstellen dat mensen hierin trappen ja.
Oh dan komt de kill vanzelf, als je al op 12% zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef dikke_donder het volgende:
vanavond 25m icc. kijken of we putricide neer krijgen. we wipen tegenwoordig in p3 bij ongeveer 12%![]()
alleen putricide en de queen geven ons problemen. de rest kunnen we goed aan.
we hebben 4 tries gehad op de queen. damn dat is een bitch zeg..zoveel dmg kregen we tijdens de tries, niet normaal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef Bryze het volgende:
[..]
Oh dan komt de kill vanzelf, als je al op 12% zit.
Ik heb hetzelfde. Alles is goed te doen, putricide en blood queen zijn nog niet down
Lekker danquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
we hebben 4 tries gehad op de queen. damn dat is een bitch zeg..zoveel dmg kregen we tijdens de tries, niet normaal.
zal ff duren voordat we dat gevecht onder de knie hebben met het soort spelers wat wij hebben...
sommige proberen nieteens mallable goo te ontwijken...
Alleen met het bekijken van de site stampen ze je PC al vol om je wachtwoord te achterhalen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah want ik heb niets ingevuld verder, maar ik kan me voorstellen dat mensen hierin trappen ja.
Kan goed een keylogger zijn inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Alleen met het bekijken van de site stampen ze je PC al vol om je wachtwoord te achterhalen.
Gisteravond in 1 avond alles doodgemaakt op 25 man, denk zo'n 3 uur?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
Vek'nilashquote:
Low-pop PVP naar PVE. *facepalm*. Merge dan maar gelijk. Sowieso mogen een groot aantal realms wel gemerged worden. Als je onder de 10k zit stel stel eigenlijk niets voor als realm.quote:
Niets, ik ben alleen zo egwend consecration te spammen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:19 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Rotatie fucked up? Wat is er mis met 1 seconde auto-attacken i.p.v. consecrationDaarbij boeit je threat toch geen fuck meer, het gaat alleen maar tussen de twee tanks.
Net 2 tries op Blood Queen verpest omdat een Rogue niet bewoog als hij Pact of the Darkfallen of die Shadow flames hadquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef dikke_donder het volgende:
gvd zojuist wiped op putricide onder de 1%...bijna onze 1e kill geweest
dat is toch de straal dat je naar elkaar moet lopen? aka mirror versie van mother sharaz @ BTquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Net 2 tries op Blood Queen verpest omdat een Rogue niet bewoog als hij Pact of the Darkfallen of die Shadow flames had![]()
En dan zeggen dat hij het wel begrijpt
Ja die ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dat is toch de straal dat je naar elkaar moet lopen? aka mirror versie van mother sharaz @ BT
Congratsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yee, net 80 gedinged ^^, meteen wat items gekocht van emblems en heroic violet hold gedaan en mooie nieuwe hands gewonnenNu eens goed opgearen
RAAAAAAAGEquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:34 schreef Thrilled het volgende:
Wat een bagger telefoonlijn zeg van BlizzardGisteravond van 6 tot 8u savonds continue "Our telephone lines are currently conguested, due to this, we no longer except incoming phone calls.. please try again later"
Dus vanochtend om half 11 weer gebeld.. "due to this..." ARGH!!
Additional phone lines cannot be launched. Please try again later.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:34 schreef Thrilled het volgende:
Wat een bagger telefoonlijn zeg van BlizzardGisteravond van 6 tot 8u savonds continue "Our telephone lines are currently conguested, due to this, we no longer except incoming phone calls.. please try again later"
Dus vanochtend om half 11 weer gebeld.. "due to this..." ARGH!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Additional phone lines cannot be launched. Please try again later.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Additional phone lines cannot be launched. Please try again later.
En jij zit nog op stagequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef Thrilled het volgende:
Hoeiendag dan, hij is al weer klaar met verhuizenDas vlot
quote:
Dit is niksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:14 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig.. klaag ik eerst nog dat ik er waarschijnlijk 5 jaar over doe om van level 28 naar level 80 te gaan, zit ik nu alweer op level 41
Toen blizzard je niet alles in de schoot wierp inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is niks. In de oude tijd, toen je een mount pas op level 40 kreeg, en keihard moest werken om 600g (!) bij elkaar te schrapen voor de level 60 mount. Dat was pas levellen!
Of een run door DM of Stratholme als je een Warlock of Paladin was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is niks. In de oude tijd, toen je een mount pas op level 40 kreeg, en keihard moest werken om 600g (!) bij elkaar te schrapen voor de level 60 mount. Dat was pas levellen!
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bronze drake is stom :<quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gister een goede dag gehad! Ben nu half epic, met allerlei gear van Heroics en vendors in Icecrown en Dalaran. Gaat inderdaad snel! Ook stratholme timed gedaan en meteen eerste run een bronze drake gewonnen. Nu moet ik alleen nog de artisan skill kopen..gaat nog ff duren
ik ben nu bezig met de Explorer Titel op me shaman maar dat vind ik al te veel werkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:39 schreef Blistering het volgende:
* Blistering slaps himself.
Moet me zo godverdomme maar 'ns aanzetten tot het laatste beetje Loremaster. Northrend/Outlands/Eastern Kingdoms af, dan moet ik maar gewoon ff pushen een weekje en Kalimdor ook afmaken.
Leuk is het allang niet meer, maarja
Ik deed dat tijdens het wachten in een BG queue, goed te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben nu bezig met de Explorer Titel op me shaman maar dat vind ik al te veel werk
Ik ook (naja, tijdens het wachten op een random dungeon dan), en dan meestal nog in combinatie met mining (of iedere andere gathering profession die je dan hebt op dat moment en waar je toevallig in een goed gebied voor komt)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik deed dat tijdens het wachten in een BG queue, goed te doen.
Ik doe zo nu en dan een aantal quests, anders is het inderdaad niet leuk meerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:39 schreef Blistering het volgende:
* Blistering slaps himself.
Moet me zo godverdomme maar 'ns aanzetten tot het laatste beetje Loremaster. Northrend/Outlands/Eastern Kingdoms af, dan moet ik maar gewoon ff pushen een weekje en Kalimdor ook afmaken.
Leuk is het allang niet meer, maarja
Naja, heb in 1 week 700 quests in EK gedaan. Dat hakt er wel ff in zeg maar, nu maar stukje bij beetje Kalimdor doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe zo nu en dan een aantal quests, anders is het inderdaad niet leuk meerHet is zoveel.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het spel niet spelen voor de daily heroic, weekly raid etcquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef ufopiloot het volgende:
Als ik ooit zo'n achievement zou willen, huur ik wel een Chinees, of ik laat mijn neefje van 10 wel spelen. Monnikenwerk
+1 spellingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef ufopiloot het volgende:
Als ik ooit zo'n achievement zou willen, huur ik wel een Chinees, of ik laat mijn neefje van 10 wel spelen. Monnikenwerk
Misschienquote:
Sommige achievements zijn echt belachelijk. Zoals die met die 'critters' .. sta je daar eerst dom "[naam] loves cow" om vervolgens de koe te slachtenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef ufopiloot het volgende:
Droog.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sommige achievements zijn echt belachelijk. Zoals die met die 'critters' .. sta je daar eerst dom "[naam] loves cow" om vervolgens de koe te slachten
Die is wel goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef Maraca het volgende:
Ja, het zijn beide achievementsZoveel mogelijk liefde tonen en zoveel mogelijk afslachten
![]()
Zag trouwens ook iemand met een droge guildnaam "IREALLYHOPETHISWILLFI"
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef Maraca het volgende:
Ja, het zijn beide achievementsZoveel mogelijk liefde tonen en zoveel mogelijk afslachten
![]()
Zag trouwens ook iemand met een droge guildnaam "IREALLYHOPETHISWILLFI"
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Pets, mounts, titles collecten houdt WoW juist nog enigszins leuk.
o snapquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Leuk is het allang niet meer, maarja![]()
Noemde ik achievements of quests for that matter? Nee.quote:
Dat is zo leuk om te halenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:08 schreef Ezio het volgende:
Zojuist [We Had It All Along *cough*] behaald.
Premadequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zo leuk om te halenAchievements die van de hele groep afhangen zijn een stuk moeilijker vind ik altijd.
quote:
Dat had je van te voren moeten zien aankomen en langzaam aan gold moeten opbouwen. Nu moet het plots snel en duurt het je te langquote:Op zondag 31 januari 2010 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand een idee om snel 3k gold te farmen voor epic flyer ?
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Net met Death Knight begonnen, omdat ik lvl 55 was op mn main. Moeilijk!
Maar die questlijn in het begin is wel heel erg leuk om te doen hequote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Net met Death Knight begonnen, omdat ik lvl 55 was op mn main. Moeilijk!
quote:
Stoere jongenquote:
Je zult er snel achter komen dat DK echt makkelijk is als je het eenmaal begrijptquote:Op zondag 31 januari 2010 20:12 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Gast. Ik heb alleen nog maar Hunter gespeeld. En die runes enzo zijn dus allemaal nieuw.
Ohw, ik dacht dat het om mij was..quote:Op zondag 31 januari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou er gewoon niet van als iemand uitgelachen wordt
Ik lachte hem niet uit, ik vond het gewoon mooiquote:Op zondag 31 januari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou er gewoon niet van als iemand uitgelachen wordt
Haha ik werd 2x gedood door patchwerk voor die quest daar. Hij enragede en klapte me zo neerquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Bij mij was er een DK quest gebugged. Je moet op een gegeven moment iemand dood maken in dat DK gebouw (jaja, lang geleden) en dan komen ze je helpen. De helpende mannetjes kwamen nietMinstens 10x doodgegaan en toen is het me alleen toch gelukt
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:15 schreef Dynd het volgende:
Mensen, mijn recente verhaal,
Ik heb WoW gespeeld tot ongeveer september 2009, ik heb daarna mijn account bevroren. Nu net belde een nog steeds WoW spelende vriend van me dat ik weer online was gekomen, 450 Herbalism en Mining heb en tegen niemand wat zei. Ikzelf heb WoW niet aangeraakt sinds vandaag, oftewel, gehacked. Ik snel naar password recovery, hebben ze mijn email veranderd. Nu heb ik zo'n formulier ingevuld met mijn ID en alles, alleen zeggen verschillende fora dat dit wel 15 dagen kan duren, in deze tijd kan die hacker mijn hele account verwoesten dus ik ga Blizzard morgen bellen. Mijn vraag, welk nummer moet ik bellen?![]()
Thanks
(Mijn account nu: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&cn=Dynd)
Tot nu toe was 20-22k echt het hoogste, dus dit ging er wel mooi overheenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mooie crit Ezio :p mijn hoogste crit tot nu toe met kill shot is maar 13k :p
Naja naam is ''Dynd'' op Alonsus, daar kun je zien dat 2x 450 en een boel nieuwe achievements vanaf 29 januari.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
File Not Found
This character profile could not be displayed, possibly for one of the following reasons:
* The character has been inactive for an extended period of time.
* The character name was spelled incorrectly.
* The profile is temporarily unavailable while the character is in the midst of a process such as a realm transfer or faction change.
* Characters that have been deleted are no longer available on the Armory.
Trage realm zeg!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Realm First Grand Crusader(ik mocht niet mee deze keer
)
Ik kan dit bevestigen. Guildmember van ons werd gehackt. We zagen dat hij rondliep in Icecrown en diverse spullen van de guildbank had genomen, maar zei geen woord, ook niet in whisper. Ik heb hem toen demote en de beste jongen een sms gezonden. En jawel: gehackt.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Zover ik heb gehoord kunnen ze alles restoren incl. je gold. Is een gerucht tho.
Ik weet het, low populationquote:Op maandag 1 februari 2010 01:09 schreef ufopiloot het volgende:
Trage realm zeg!![]()
Jammer dat je je titel hebt gemist!
Zit een haakje achter zijn naam in de link, als je die weghaalt kom je er wel directquote:Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
File Not Found
This character profile could not be displayed, possibly for one of the following reasons:
* The character has been inactive for an extended period of time.
* The character name was spelled incorrectly.
* The profile is temporarily unavailable while the character is in the midst of a process such as a realm transfer or faction change.
* Characters that have been deleted are no longer available on the Armory.
Zelfde tooltje wat alle debielen gebruiken die 1000 dusts 1 voor 1 op de AH zetten. Jammer dat een handig tooltje toch altijd weer misbruikt wordt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:10 schreef Ferdii het volgende:
ik ben sinds gister bezig de inscription markt over te nemenHeb zo te zien twee of drie concurrenten
Laat die maar op komen met hun prijzen, ik concurreer ze weg
quick actioneer is echt een vriend qua inscription
welke class speel je eigenlijk? en was 20k zonder een speciale boss buff?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tot nu toe was 20-22k echt het hoogste, dus dit ging er wel mooi overheen
Ik heb de authenticator op mijn iPhone, gratis en voor niks. Voor andere mobieltjes die java ondersteunen is het iets van een euro.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:10 schreef ufopiloot het volgende:
Authenticator eindelijk kunnen bestellen (CC). Als ik zo de verhalen steeds weer lees is het ook echt nodig, wat een ramp om alles weer terug te moeten krijgen
Een bekende uit een andere guild was ook pas gehacked, ook een week naakt rondgelopen voordat hij zijn spullen terugkreeg. En vorige week kwam ik een guildmember tegen die in Stormwind mij voor 20g een hele stack aan enchanting mats verkocht.. Hmm.. OP whispers reageerde hij verder niet. Gelijk uit de guild gekicked, en inderdaad, twee dagen laten kwam hij online: Gehacked. Ook wel al zijn spullen teruggekregen, en nog een bonus omdat ik de mats had bewaard
55 cent volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2010 15:07 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik heb de authenticator op mijn iPhone, gratis en voor niks. Voor andere mobieltjes die java ondersteunen is het iets van een euro.
Gratz op je nieuwe mini pet zodadelijk als je het hebt geactiveerd
Hunter, en die 20-22k crits zijn zonder speciale buffs, en die 29k crit ookquote:Op maandag 1 februari 2010 14:21 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
welke class speel je eigenlijk? en was 20k zonder een speciale boss buff?
NERF, QQquote:Op maandag 1 februari 2010 15:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hunter, en die 20-22k crits zijn zonder speciale buffs, en die 29k crit ook
Het is wel Kill Shot he... Execute-style dusquote:
pff..ik mag blij zijn als ik een 17k crit haal met me ret paladinquote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is wel Kill Shot he... Execute-style dus
Ja, dat is wel het risico.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
55 cent volgens mij![]()
Waar je dan wel op moet letten dat het niet een zakelijke telefoon is. Althans op mijn blackberry drraide het altijd netjes zonder problemen. Maar toen ze zijn gaan prutsen met de proxy op de blackberry server werkt hij niet meer.
En dan mag je prutsen om je account weer voor elkaar te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |