Je zit er naast, kijk maar goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef Toempf het volgende:
Godver, ik zit zojuist zo die clip van Chinees-Indisch restaurant te kijken, en het viel me op dat Anita al kaal wordtvooral in de eerste minuut draait ze zich een paar keer om en dan kan je het goed zien
heb trouwens aardig wat pils op op dit moment dus het kan best dat ik ernaast zit
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef Jumparound het volgende:
op 2:50... is dat een spiekbriefje op tafel?
kikkerbilletjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef Dirk het volgende:
De kwaliteit van deze clip is hoger maar er staat wel een groot logo in beeld. Ik moet dan steeds denken van: wat zou er achter dat logo zitten..
OH MY GAAAAAAAAAWD!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef Apebeer het volgende:
Speciaal voor Dirk: http://www.dehomies.nl/Anita_Ed-Chinees.Indisch.restaurant.mp4
Betere kwaliteit
Whahahah hoe ze hem heel stiekem weglegt, je eigen tekst niet kunnen onthoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef Jumparound het volgende:
op 2:50... is dat een spiekbriefje op tafel?
Doen we het toch gelijk in ONZ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:33 schreef Dirk het volgende:
Wat doen we trouwens als dit topic vol is?
Ik heb niks meer te klagen namelijk.
Verder in Muziek? Het is tenslotte muziek. Of valt het meer onder 'Geluid'?Neee neeeeee, het is toch echt wel aiiiiii aiiiii aiiiiii aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiI muziek (krijg nu last van Chinees Indisch Latourette, ik krijg steeds de neiging om overal ai ai ai door heen te gaan roepen).
Maar als we een topic in Muziek openen? Wordt het dan niet naarOnzin
gekicked?
Geeft weer een hele nieuwe betekenis aan "Loempia met satesaus"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik bel wel even met Coldhof Sound om het te vragen.
alleen maar gezellig thuis als die kutboom staat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef yvonne het volgende:
Gewoon hier?
Ze laten ons redelijk met rust.
Wel jij deel 2 openen.
Zeg:
dit is wel concurrentie van jullie kerstboom!
Ja, dat was me ook al opgevallen ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef yvonne het volgende:
Gewoon hier?
Wel jij deel 2 openen.
Zeg:
Alle pogingen tot een reeks in KLB die ik heb meegemaakt zijn niet geslaagdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef yvonne het volgende:
Gewoon hier?
Wel jij deel 2 openen.
Zeg:
Ik kreeg trouwens antwoord van Bert Coldhof, dus Coldhof is geen verbastering van Kouwenhoven(oid)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik bel wel even met Coldhof Sound om het te vragen.
Nah, een reeks moet je ook helemaal niet willen. #PeterJouwstraquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef Apebeer het volgende:
Alle pogingen tot een reeks in KLB die ik heb meegemaakt zijn niet geslaagd![]()
quote:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nah, een reeks moet je ook helemaal niet willen. #PeterJouwstra
Uiteindelijk verliest het dan z'n magie.
Maar we kunnen nog wel eeeeeeeeeventjes door, toch?.
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef Apebeer het volgende:
Ja vind ik ook![]()
Verzin dan wel een andere TT
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Oh, ik heb nu ook een mailtje van. Bert.
.
Toen ik het filmpje net bekeek had het nog maar 22 views. Straks zijn dat er natuurlijk tienduizenden, net zoals bij Rinus. En dan is het net alsof wij het samen ontmaagd hebben. Lekker he? Daar kan ik echt op geilen..
Nu al meer dan 200. Als deze groei exponentieel doorzet heeft over 6 uur (voorzichtige schatting) driekwart van de wereldbevolking dit filmpje gezien!!!!!11!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Oh, ik heb nu ook een mailtje van. Bert.
.
Toen ik het filmpje net bekeek had het nog maar 22 views. Straks zijn dat er natuurlijk tienduizenden, net zoals bij Rinus. En dan is het net alsof wij het samen ontmaagd hebben. Lekker he? Daar kan ik echt op geilen..
Maar er staat toch nergens welk restaurant het is? Behalve in dit topic danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:50 schreef Stefan het volgende:
Op de FP had het bericht gisteren 17.000 views. Vandaag ook wel 13.000+
Als er 1000 bezoekers hierdoor vanavond een maandmenu bestellen is dat een omzet van 20.000 euro
Rinus heeft een lichtelijke verstandelijke beperking. Anita & Ed zijn gewoon van die doorsnee piraten artiesten. Behalve dat ze helemaal niet doorsnee, maar juist geweldig zijn. Ik kan ook maar niet beslissen wie het leukst is... Anita, met dat enthousiasme of Ed die er steeds maar een beetje met half dichte ogen naast staat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Apebeer het volgende:
Ja![]()
Alleen zanger rinus was toch wel wat erger
Ed lepelt natuurlijk wel bier uit een glas, baas dat ie isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Rinus heeft een lichtelijke verstandelijke beperking. Anita & Ed zijn gewoon van die doorsnee piraten artiesten. Behalve dat ze helemaal niet doorsnee, maar juist geweldig zijn. Ik kan ook maar niet beslissen wie het leukst is... Anita, met dat enthousiasme of Ed die er steeds maar een beetje met half dichte ogen naast staat.
Ja, precies! Zo wijd als maar mogelijk is je vingers uit elkaar steken en dan je handen draaien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
Ik vind de handjes van Anita zo leuk * wapperdewapper*
Mail Bert Coldhofquote:
Jaaaaaaa!quote:
Giel verneukt het liedjequote:
Ik kan hardly wachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Dirk het volgende:
Ik ben me trouwens toch een OP voor het volgende topic in elkaar aan het klussen!!! You know not what you see!
ai ai ai aiiiiiiii?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef Tahiti het volgende:
Zelfs zonder geluid is dat filmpje, tsja hoe zal ik het zeggen......
Compleet triest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef Tahiti het volgende:
Zelfs zonder geluid is dat filmpje, tsja hoe zal ik het zeggen......
De rest is geschiedenis. Laat deze zich herhalen voor alle haters.quote:Op woensdag 22 mei 2002 13:20 schreef Gboy27 het volgende:
Die Anita en Ed dat vind ik dus helemaal niks.
Ik zeg, het nieuwe waterboarden is gevonden!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef Dirk het volgende:
Standpunt: mensen die irritatie of andere negatieve emoties voelen bij het kijken en/of luisteren naar Anita en Ed (low-res dan wel high-res) hebben geen of te weinig humor, leiden een kutleven en kunnen het beste zelfmoord plegen.
Ik herinner het mij nog als de dag van gisteren:
[..]
De rest is geschiedenis. Laat deze zich herhalen voor alle haters.
Ed kan zo het koor in! Dit geeft het nummer inderdaad meer diepgang, het is nu nog fijner om te luisteren!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef Dirk het volgende:
Ik heb voor het eerst de audio van de nieuwe versie aan op kantoor, maar ook op dat vlak is het filmpje een stuk beter geworden! Tijdens het refrein hoor je nu ineens Ed veel harder. is jullie dat ook opgevallen?Wat een volume heeft die man!
Dit geeft het nummer echt meer diepte. Een hele nieuwe dimensie.
Staat die auto nou serieus op een kar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:11 schreef Addict1337 het volgende:
omg, dit zijn homies van Anita en Ed
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Stefan het volgende:
Overigens is Alle 13 Sjaan met Witte Eend op het Midden van de Weg de nieuwe TV Oranje Kraker
Wel even goed opletten graag, niet zomaar even je eigen draai eraan geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef ne0n het volgende:
met zen alleen naar een chinees indisch restaurant
Geniaal gifje is dat, inclusief tekstquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:37 schreef wise het volgende:
owh deze
Stink hoer, pijp slet, je moeder is een ouwe hoer
Whahahaha!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geniaal gifje is dat, inclusief tekst
Hebben we net Dolby 5.1 TrueHD audio met een vleugje extra Ed, ga jij het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef based het volgende:
met het geluid uit is de clip nog slechter
zit op werkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hebben we net Dolby 5.1 TrueHD audio met een vleugje extra Ed, ga jij het geluid uitzetten..
Welke idioot gaat zo'n restaurant nou weer reviewenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef Tahiti het volgende:
Vraag me af of je er nu nog steeds redelijk kan eten![]()
http://www.bndestem.nl/uit/overdetong/article9377.ece
We hebben het over BN/DeStem jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Welke idioot gaat zo'n restaurant nou weer reviewenHet is gewoon een standaard chinese vreetschuur.
Pardon! Eiland Nieuw Tholen is cultureel erfgoed geworden na die video. Heeft iemand Unesco al gemaild?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Equites het volgende:
Welke idioot gaat zo'n restaurant nou weer reviewenHet is gewoon een standaard chinese vreetschuur.
Ja, het is niet bepaald 'Golden Dragon' ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
Er zal heus overnagedacht zijn hoor, maar die naam
"Nieuw Eiland Tholen"
Kweenie, het is niet zo sinees.
Of "de chinese muur".quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:00 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, het is niet bepaald 'Golden Dragon' ofzo.
Iemand die een declaratie wil inleveren voor die Chinese meuk die hij doordeweeks besteld heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef Equites het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iemand die een declaratie wil inleveren voor die Chinese meuk die hij doordeweeks besteld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |