Ik ben altijd wel blij dat zijn broer Paul nooit is doorgebroken. Anders had je A. Ooijer en P. Ooijer in het veld staan....quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel blij dat zijn broer Paul nooit is doorgebroken. Anders had je A. Ooijer en P. Ooijer in het veld staan....
Stand 1866!quote:
quote:
Is hij van het volk van laaf?quote:
Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is hij van het volk van laaf?
Nee! Die werd van wat anders beschuldigd..... maar welquote:
Ja maar die had ook een naam.quote:
Als ik J. Fashanu had getiept was het +1. Justinquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee! Die werd van wat anders beschuldigd..... maar wel
John raakte in opspraak wegens betrokkenheid bij matchfixing samen met Grobbelaar en Hans Segers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ik J. Fashanu had getiept was het +1. Justin
Gordon ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar die had ook een naam.
tomtomaat +1quote:
Zo te merken komt dit hard aan daar in Eindhoven......quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
Duurde lang hè. 39 wedstrijden lang geen smiley om psv kunnen plaatsen.
Ach als Spartaan weet je hoe je met een nederlaag om moet gaan. De keren dat we winnen is het daarom altijd groot feest!quote:
Reginald Dwightquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef tomtomaat het volgende:
Nog zo eentje:
Wat is de echte naam van Elton John?
Dwigt Jones ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef tomtomaat het volgende:
Nog zo eentje:
Wat is de echte naam van Elton John?
quote:
Ik zat er dichterbijquote:
Sparta de grootste loser vanavond.... 0-4 op de broek van Twente......quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Die is ook fijn 1-2 tegen Go Ahead....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |