quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Tja, dat zijn da streetz of Roffa. Yo know wha i'm say'n?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, echt, was echt zwaar wtf moment
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Sowieso Marokkanen![]()
Boh, ik hield mijn hart vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht even dat je het meende.
Met die neus van haar drukt ze het halve toetsenbord in 1 keer inquote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, dat zijn da streetz of Roffa. Yo know wha i'm say'n?!
[..]
Boh, ik hield mijn hart vast.Dacht even dat je het meende.
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezichtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Met die neus van haar drukt ze het halve toetsenbord in 1 keer in
Whehhequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wat een slijmbal ben jijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezicht
Als ware het...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle toetsen deinsden terug voor haar mooie gezicht
2 vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wat een slijmbal ben jijZeliha is al jaren van mij dus back off mister
Klaar. Het is over en uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Als ware het water van de zee dat terug werd getrokken door de zon en maanquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ware het... Vul in, om het nog poëtischer te maken.
Weet niet. Ik vermijd het om een of andere reden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
Neger is niet racistisch in het Nederlands.
Je maakt er een hele natuurramp van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ware het water van de zee dat terug werd getrokken door de zon en maan
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.quote:
Dat is haar gezicht toch ook?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je maakt er een hele natuurramp van.![]()
Waarom ben je altijd zo hard voor me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat beslis ik en niet jij. Doe je burka weer aan en was mijn voeten.
Jullie zijn echt stom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je maakt er een hele natuurramp van.![]()
Maar ik hou wel van je hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo hard voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |