waarom is dat, ouwe rammert?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Blame xs.to
Maar enniewee, we staan nachtbaggerreekssen niet meer toe, dus ook geen standaard OP's of genummerde TT's. Hou het spontaan.
Feistquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef TwyLight het volgende:
http://www.lacoste.com/main.html staat nog steeds aan
welterusten.quote:
ik geef het opquote:
Nohhhquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef TwyLight het volgende:
ik ga nu echt ff roken, mn laatste. moet morgen dus de deur eerst uit voordat ik kan roken
Neen. Morgen ben je gedood door een ninjaquote:
kroelen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef Lotte. het volgende:
Trouwens ik heb best zin in cola. en in even kroelen. en in een dutje.
Omdat met een nachtbaggerreeks er gewoon weer een kliekjeslowchat bij is en de rest gewoon nachtbagger blijft openen. Daarom, kaap gewoon een bagger topic (en jullie weten best wel wat bagger is en wat gewoon een goed ONZ-topic) en ga daar je gang.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom is dat, ouwe rammert?
Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef Lotte. het volgende:
Trouwens ik heb best zin in cola. en in even kroelen. en in een dutje.
Dat is dan weer minderquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neen. Morgen ben je gedood door een ninja
aha, duidelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat met een nachtbaggerreeks er gewoon weer een kliekjeslowchat bij is en de rest gewoon nachtbagger blijft openen. Daarom, kaap gewoon een bagger topic (en jullie weten best wel wat bagger is en wat gewoon een goed ONZ-topic) en ga daar je gang.
hihi aww telefoonkroelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja.
ik ga in bed liggen, op m'n iphone, als ik in slaap val..... dan is het twylight z'n schuld![]()
goede zaak, sommige sc users zijn ronduit vervelend tegen anderen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat met een nachtbaggerreeks er gewoon weer een kliekjeslowchat bij is en de rest gewoon nachtbagger blijft openen. Daarom, kaap gewoon een bagger topic (en jullie weten best wel wat bagger is en wat gewoon een goed ONZ-topic) en ga daar je gang.
Eigen schuld dikke pindakaasquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja.
ik ga in bed liggen, op m'n iphone, als ik in slaap val..... dan is het twylight z'n schuld![]()
nou.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]jij bent sms verslaafd, ik niet
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef poqpoq het volgende:
[..]
goede zaak, sommige sc users zijn ronduit vervelend tegen anderen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
kroelen
` kroe - len (kroelde, h. gekroeld) lekker strelend bij elkaar liggen; vrijen
erwtnootboter gelei erwtnootboter gelei erwtnootboter gelei en een basisbalvleermuisquote:
Fijn die link nog, staat hier nu ook al een tijd aan. Ben sowieso verslavingsgevoelig voor loopjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ] let the beat control you now [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Lotte. het volgende:
[..]ja kroelen
vrijen hoeft niet per se, maar wel graag strelend bij elkaar liggen![]()
![]()
all these people talking about you nowquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ] let the beat control you now [ afbeelding ]
watquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
erwtnootboter gelei erwtnootboter gelei erwtnootboter gelei en een basisbalvleermuis
Ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Fijn die link nog, staat hier nu ook al een tijd aan. Ben sowieso verslavingsgevoelig voor loopjes
lepeltje lepeltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Lotte. het volgende:
[..]ja kroelen
vrijen hoeft niet per se, maar wel graag strelend bij elkaar liggen![]()
![]()
eens, zie ook mijn kwaliteitstopic Het Slowchat Onderzoekquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef poqpoq het volgende:
[..]
goede zaak, sommige sc users zijn ronduit vervelend tegen anderen.
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb ook heel vaak als ik zo'n key generator download met een geluidje dat die dan 4 uur lang aanstaat![]()
Maar daar zitten af en toe vette nummers bijquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb ook heel vaak als ik zo'n key generator download met een geluidje dat die dan 4 uur lang aanstaat![]()
Nou dat dan na 10 minutenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is maar 10 minuten fijntegenover elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |