quote:As a pre-Valentine's Day gift, we present Bancho Ratchet: the winning entry from CoroCoro magazine's Japan-exclusive A Crack in Time fan-designed skin contest. Bancho Ratchet was modeled by Insomniac and included in the game as a secret unlockable.
To play as the punked-out, pompadoured Lombax, pause the game and enter the following code:
Up, Right, Down, Left, Triangle, Square, X, Circle, R3
staat ie in de nederlandse store ? Ik kan hem namelijk niet vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef Beach het volgende:
Heavy Rain demo is tof!
Enige minpuntje is de camera met lopen.
Lees ff een paar posts terugquote:Op zondag 7 februari 2010 11:24 schreef janrad het volgende:
[..]
staat ie in de nederlandse store ? Ik kan hem namelijk niet vinden.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Heavy Rain demo beschikbaar (check meteen even de eerste reactie)
Het spel is zo goedquote:Op zondag 7 februari 2010 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer alleen dat het fucking honkbal is.
Is het niet, demo komt binnenkort.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Cheiron het volgende:
Jammer dat het spel mij best saai lijkt want dat MLB ziet er wel erg vet uit.
Alles is beter dan bitmaps die om de 10 cm dezelfde beweging makenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:37 schreef Mindstate het volgende:
Ik kan me wel storen aan het publiek. Om de 10 meter zit hetzelfde gastje precies dezelfde bewegingen te maken
Een 13 in een dozijn rpg? Niets mis met die scoresquote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef rakotto het volgende:
Wtf:') http://www.gamerankings.c(...)l-edition/index.html
Like seriously?
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef rakotto het volgende:
Wtf:') http://www.gamerankings.c(...)l-edition/index.html
Like seriously?
Inderdaad, de eerste keer dat ik beelden zag vond ik het tof.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Helaas is er geen graantje meer van deze schoonheid overgebleven.
Dat is het inderdaad niet, zijn account werkte voorheen wel en ook als ik enkele accounts verwijder werkt het niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 06:13 schreef SToRM81 het volgende:
@Chaos-Zero: die melding komt mij niet bekend voor. Ik dacht eerst aan de limiet van 1 account op 5 PS3's, maar dat zal het ook wel niet zijn...
Ik heb eens snel voor je gegoogled en dit is het eerste wat ik kon vinden:quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dat is het inderdaad niet, zijn account werkte voorheen wel en ook als ik enkele accounts verwijder werkt het niet.
Dus account volledige verwijderen en onder een nieuwe user terug aanmaken, maar dit heb je al gedaan als ik het goed begrijp?quote:Delete the user account you assigned your PSN account to (Make sure you copy save data first) Then assign the PSN account to a new user account and copy your saved data over. =) Hope this helps!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |