Tsja, QED bezigt conservatieve moralistische praatjes en dweept met Reagan maar komt ook in KPD zie ik in zijn postgeschiedenisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ook. Gewoon een mooie vrouw.
Als je er maar zelf niet heen hoeft en vanuit de societeit lekker kan brallen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds voor de inval in Irak.
Maar ik ben voor terugtrekking uit Afghanistan.
KPD is een conservatief christelijk bolwerk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja, QED bezigt conservatieve moralistische praatjes en dweept met Reagan maar komt ook in KPD zie ik in zijn postgeschiedenis![]()
Het is natuurlijk![]()
De Irakezen hebben het beter nu. Ga er maar heen op vakantie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je er maar zelf niet heen hoeft en vanuit de societeit lekker kan brallen...
Privacy über alles. maar het is geen moeilijke gok.quote:
Bedrijfskunde? Doe je twee studies omdat je ook in dat topic gepost hebt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
KPD is een conservatief christelijk bolwerk.
[..]
De Irakezen hebben het beter nu. Ga er maar heen op vakantie.
[..]
Privacy über alles. maar het is geen moeilijke gok.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja, QED bezigt conservatieve moralistische praatjes en dweept met Reagan maar komt ook in KPD zie ik in zijn postgeschiedenis![]()
Het is natuurlijk![]()
Bakas is een quoter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij verzint het niet zelf allemaal?
Gelukkig niet. Wat een oppervlakkige studie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bedrijfskunde? Doe je twee studies omdat je ook in dat topic gepost hebt?
Rechten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wat een oppervlakkige studie.![]()
Hoe kun je nou ,verliefd op een robot worden?
quote:
Hij lult makkelijk. Wil niet zeggen dat ie slim is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Ringo het volgende:
Hij is toch slim en grappig.
Hij registreert zijn omgeving tot in detail en citeert daar vrijelijk uit. Het is een talent. Misschien ben ik gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Je herkent bepaalde dingen? Van 'hé, dat heb eerder gelezen'?
Zonder slimheid kan je niet makkelijk lullen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij lult makkelijk. Wil niet zeggen dat ie slim is.
Don't ask don't tell.quote:
Ja zij leest boeken ipv met robots te seksen.quote:
Ja, je moet toch maar het talent hebben om uit een breed gebied veel bij te houden in een zo kort mogelijke tijd op een effciente wijze en daar een leuk verbandje aan te geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij registreert zijn omgeving tot in detail en citeert daar vrijelijk uit. Het is een talent. Misschien ben ik gewoon jaloers.
Zo is het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, je moet toch maar het talent hebben om uit een breed gebied veel bij te houden in een zo kort mogelijke tijd op een effciente wijze en daar een leuk verbandje aan te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |