En daar heb je dan $23.750 aan verdiend?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Alles de deur uitgedaan tegen
[ afbeelding ]
Nee morgen hoop ik , als Azië en Wallstreet wat meer gaan bewegen. Toyota is ook lekker bezig atm...quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Bezit je zelf ook posities op het moment?
Niet slecht weer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Alles de deur uitgedaan tegen
[ afbeelding ]
Nu short voor de speech of the union!
Geloven ze dit zelf, dat de AEX stijgt omdat Apple zo'n prul presenteert? Sinds wanneer maakt Apple onderdeel uit van de AEX...quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX opent donderdag 28 januari 2010 naar verwachting hoger op de presentatie van de iPad van Apple en met de name de als aantrekkelijk ervaren prijsstelling van het apparaat.
misschien gedeeltelijk wel. Het kan zijn dat de reacties op de iPad gisteravond heeft gezorgd voor een positieve einduitslag op WS. Dat loopt over op de AEX...quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Geloven ze dit zelf, dat de AEX stijgt omdat Apple zo'n prul presenteert? Sinds wanneer maakt Apple onderdeel uit van de AEX...
Natuurlijk opent de AEX boven de 330, maar niet daardoor.
Ja, dat geloven ze en dat geloof ik ook. Als iedereen het gelooft dan gebeurt het ook!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Geloven ze dit zelf, dat de AEX stijgt omdat Apple zo'n prul presenteert? Sinds wanneer maakt Apple onderdeel uit van de AEX...
Maar dat komt niet door de iPad. (wat een woord, lijkt toch veel te veel op iPod).quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat geloven ze en dat geloof ik ook. Als iedereen het gelooft dan gebeurt het ook!
De hele beurs is een self-fullfilling profecy.
Het leuke is ook nog eens dat ze uitspraken als de beurs gaat omhoog vanwege de iPad niet eens hard kunnen makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar dat komt niet door de iPad. (wat een woord, lijkt toch veel te veel op iPod).
What's next, Kermit the iFrog ?
Blijkbaar komt het nooit bij de analysten op dat beurzen ook kunnen stijgen of dalen gewoon doordat ze stijgen of dalen. Gewoon door toeval. Er wordt altijd direct een reden aangehangen. Ik vind dat altijd zo vaag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:48 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb wel eens die cursus besteld waarmee je WFT beleggen A kan behalen. Dat is een heel dun mapje met basis onzin. Dat certificaat heeft echt geen waarde als je ziet wat je qua stof moet leren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Hebben mensen hier eigenlijk certiicaten zoals WFT beleggen A in bezit?
Voor de 4e keer in de aanval er op nu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef Vandergeld het volgende:
Stijging van de AEX precies gestopt op 38.2 fibo niveau van daling 20 jan tot 26 jan, mogelijke topvorming dus, vervolg richting 322-323 waarschijnlijk.
qftquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef LXIV het volgende:
Voor mijn gevoel gaan we op de middenlange termijn de uptrend gewoon voortzetten. Er zijn wel wat hickups, uiteraard, maar die zijn extreem moeilijk te timen.
Ze hebben in de nasleep daarvan wel een revolutionair produkt ontworpen... Geen idee of je het apple van voor de ipod mag vergelijken met het apple van erna... Van computerbedrijf naar multimediabedrijf waarbij de computerbusiness publiciteitsgewijs (en qua revenue ws ook?) op de 2e plaats komt...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:20 schreef LXIV het volgende:
Zat ik net naar de koersgrafiek LT van Apple te kijken. Met de ICT-Crash is dat aandeel van 32 naar ongeveer 8 gegaan. Dat komt nooit meer goed! Nu staat het op 200!
Met een behoorlijk aantal bedrijven (KPN Quest, UPC, WOL, om maar te beperken tot de NL voorbeelden) is het ook nooit meer goedgekomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:20 schreef LXIV het volgende:
Zat ik net naar de koersgrafiek LT van Apple te kijken. Met de ICT-Crash is dat aandeel van 32 naar ongeveer 8 gegaan. Dat komt nooit meer goed! Nu staat het op 200!
In KPNqwest valt alleen nog wel te handelen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Met een behoorlijk aantal bedrijven (KPN Quest, UPC, WOL, om maar te beperken tot de NL voorbeelden) is het ook nooit meer goedgekomen
Apple is wel een extreem voorbeeld (en stond in maart gewoon nog op 80 USD, niet te vergeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |