Belangen. In de VS is het vrij duidelijk dat de politici door het geld aan de macht geholpen worden. Zal hier in NL niet anders zijn, denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tony_clifton- het volgende:
Idd! Ik snap nog steeds niet waarom ze geen bonussen hebben verboden op dat moment. Alle contracten eerst ontbinden of geen centen had wel gewerkt denk ik?
campagnegiften, idd... Vervolgbaantjes daarentegen. Kijk maar eens waar vele politici terecht zijn gekomen. Vooral VVD en PvdA doen het goed in de financiële sector.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Wombcat het volgende:
In NL zijn ze toch ook veel minder afhankelijk van campagnegiften? (En zijn de campagnes ook wel wat goedkoper).
Die ambieert ook geen herverkiezingquote:Wat kan je aan die overheidsschuld doen? In het panel was Frank Barney, een Democratisch parlementslid uit Massachussets, duidelijk: 'we moeten onze militaire uitgaven verlagen. We hebben te lang een president gehad die dacht dat je twee oorlogen kon financieren met vijf belastingverlagingen,' sprak hij met een donderende stem. Ook in landbouwsubsidies en ruimtevaart wil hij het mes zetten.
Geely lijkt mij voor de middellange tot lange termijn nog steeds wel behoorlijk rendabel. Net zoals de meeste grote Chinezen autobedrijven zoals BYD, SAIC etc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gravity, ik heb hem op mn lijstje gezet. Het ziet er interessant uit, maar ik blijf het toch enigszins risicovol vinden. Kleine game ontwikkelaars zijn vaak niet een heel lang leven beschoren of worden overgenomen door de grote jongens. En doen de game ontwikkelaars het eigenlijk op dit moment goed in financiële onstabiele tijden?
Mijn rendabele investering in Geely is ook alweer ten einde. Vandaag gaat er 5% vanaf. Op naar het volgende groei briljantje.
Voor de rest ben ik zoek naar methodes zoals die van Graham, maar dan proberen zelf iets te ontdekken, weet het. Weinig kans beschoren, maar ik doe het dan ook niet van scratch maar jat gewoon de beste onderdelen van verschillende goede ideeën![]()
![]()
Das niet goed, hè...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef RvLaak het volgende:
New Home Sales Cijfer: 342K Verwachting: 372K Vorig cijfer: 370K
CRASH CRASH CRASHquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of juist wel... Al naar gelang je positie. Denk dat Vandergeld er wel blij mee is
Ik heb geely dan ook nog steeds in de portefeuille staan. In verscheidene portefeuilles eigenlijk, maar de laatste die ik gebruikte voor mijn blog staat nu een behoorlijk rood cijfer waar je letterlijk roos van krijgt in je pubic hairquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
Geely lijkt mij voor de middellange tot lange termijn nog steeds wel behoorlijk rendabel. Net zoals de meeste grote Chinezen autobedrijven zoals BYD, SAIC etc.
Hmmm... Wallstreet lijkt te openen rond de stand van gisteren. Saai.
CFD's op het moment. Dat zijn producten die verspringen op basis van indexpunten. Hogere volatiliteit is een snellere swing in de indexpunten is sneller geld voor mij of sneller geld door de plee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Volatiliteit is inderdaad fijn. Zit je in de opties ofzo?
Dit is wettelijk onhaalbaar. Je kunt als overheid niet zo maar even aankloppen bij de bank. Jullie mogen geen bonussen meer geven. Wat gebeurt er dan? Dan gaan alle bankiers van die bank diezelfde dag nog naar een andere bank. Komt nog een keer bij dat je je moet afvragen of je dit soort overheids interventie wenselijk is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:41 schreef tony_clifton- het volgende:
Idd! Ik snap nog steeds niet waarom ze geen bonussen hebben verboden op dat moment. Alle contracten eerst ontbinden of geen centen had wel gewerkt denk ik?
nee, RSI doet ontzettend veel pijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit is typisch zo'n geluks dagje dat intraday traden op basis van de 1 sec RSI werkt
Vertel? RSI is 1 van de meeste slechte TA indicatoren die er is, maar op zeer korte termijn, tussen de 1 sec en de 1 minuut grafiek haal ik er soms wel mijn winst uit. RSI is namelijk zo slecht omdat het totaal niet goed is qua timing. En als we het over CFDs hebben, is timing essentieel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, RSI doet ontzettend veel pijn
Repetitive Strain Injury... Muisarm, zeg maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vertel? RSI is 1 van de meeste slechte TA indicatoren die er is, maar op zeer korte termijn, tussen de 1 sec en de 1 minuut grafiek haal ik er soms wel mijn winst uit. RSI is namelijk zo slecht omdat het totaal niet goed is qua timing. En als we het over CFDs hebben, is timing essentieel.
Oh, ging jij niet trouwen overigens? Gefeliciteerd! Ga je nog een prenup aan of niet? De misses zal het waarschijnlijk niet leuk vinden als je geld verliest op je (RSI) beleggingen.
Haha, jammerquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Repetitive Strain Injury... Muisarm, zeg maar
Dank & ja.. prenup komt er... Maar voornamelijk omdatwel knaken heb
.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank & ja.. prenup komt er... Maar voornamelijk omdatwel knaken heb
.
Puur uit interesse, wat heb je continu open staan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:06 schreef Vandergeld het volgende:
Heerlijk trouwens mijn goede computer met 2 schermen werkt weer na enkele weken mij in de steek te hebben gelaten, wel een verschil met me laptop waarop waarop ik de afgelopen weken heb gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |