En blijkbaar heel veel mensen toch die VW (wat ik trouwens ook een overpriced automerk vindquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld (en zelfs wat minder) heb ik liever een Merc. dan een VW
dat begon ik ook mee, met de bewondering uit te spreken hoe ze hun imago van premium brand koesteren, en hoe ze bijna fanatici aan zich weten te binden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef knnth het volgende:
[..]
En blijkbaar heel veel mensen toch die VW (wat ik trouwens ook een overpriced automerk vind) ... slim gezien van Apple
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:39 schreef LXIV het volgende:
Wat was de marketcap van Spyker eigenlijk voordat Saab speelde? 20 miljoen ofzo? Nog riant, dat is 500.000 euro marketcap per geproduceerde auto!
Tja, Apple heeft wat dat betreft een hele goede marketing strategie gehad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat begon ik ook mee, met de bewondering uit te spreken hoe ze hun imago van premium brand koesteren, en hoe ze bijna fanatici aan zich weten te binden.
Zonder kopers uit de creatieve hoek waren ze failliet geweest in de jaren '90, da's wel weer raar om te realiseren.
Aex afgestoten op 38.2 fibo meerdere malen, lijkt nu een nieuwe low onder de 325 te gaan zetten vandaag/morgen.quote:
Er zijn inderdaad marketeers die hun dampende drol aan de Nuon kunnen verkopen, maar de lui van Microsoft hadden met Windows 95 weldegelijk een pareltje in handen... (je moet het wel in een 'revolutionair' perspectief zien)quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, Apple heeft wat dat betreft een hele goede marketing strategie gehad.
Ongeveer hetzelfde, maar dan minder, als de marketing van Microsoft. Windows 95, 98 & ME waren domweg wanproducten. Toch kreeg MS het voor elkaar om deze goed te verkopen.voor beide marketing divisies
Ik zie er ook wel wat in... misschien als ze naar mijn idee uitgezakt zijn en de antwoorden aan VEB in zicht zijn wil ik wel een klein stapje wagen... klein stapje om mee te beginnen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:50 schreef Phlorian het volgende:
En ten aanzien van Spyker; ja er zit een financieringsconstructie achter waardoor de hele bende zomaar zou kunnen versplinteren, maar qua bedrijfsvoering zie ik er wel brood in.
Spyker wilde al langer convectiewagentjes op de markt gooien, maar kreeg door de beperkte schaal niet voor elkaar. Nu ze gewend zijn om efficiënt te ontwikkelen (het is immers een kleine fabrikant geweest) hebben ze het Saab apparaat er mooi bij om te produceren en te verkopen. Ze hoeven bijvoorbeeld ook geen naamsbekendheid meer te vergaren. Ze bouwen een mooie leaseklappert en zijn door naar de volgende ronde.
Daarnaast zie ik de long-term afspraken ten aanzien van opties eerder als speelruimte dan als een strop. Als ze slecht gaan maakt het immers toch geen drol uit...
Precies wat ook achter de kredietcrisis zit, zeg maar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:50 schreef Phlorian het volgende:
er zit een financieringsconstructie achter waardoor de hele bende zomaar zou kunnen versplinteren
Ja, die duik op WS zat precies in de nabeurs van AEX.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Vandergeld het volgende:
En gesloten op year low : 323.95
Gebeurd wel vaker dat een grote beweging net na sluiting Europa plaatsvind, leuk om de Europeanen in de naveiling nog even te pesten denkquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die duik op WS zat precies in de nabeurs van AEX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |