quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef Adames het volgende:
Zijn mensen die 2e klas van biologie hebben gespijbeld.
Niks aan te doen.
[ afbeelding ]
Tevens TS, welke kleur is dit?
Rondquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef Adames het volgende:
Niks aan te doen.
[ afbeelding ]
Geen idee dus, en zie het cijfer/letter/figuurtje erin ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef Adames het volgende:
Niks aan te doen.
[ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Geen idee dus, en zie het cijfer/letter/figuurtje erin ook niet
2quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Geen idee dus, en zie het cijfer/letter/figuurtje erin ook niet
Ook problemen met rood-groen, blauw-paars?quote:
yip. En ook benoemen vind ik lastig. Het zit er gewoon niet inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Ook problemen met rood-groen, blauw-paars?
Ik heb het met groen/bruin en blauw/paars.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Ook problemen met rood-groen, blauw-paars?
Het benoemen is inderdaad het lastige denk ik. Vraag mezelf vaak wel af of ik nou de kleur anders zie dan een ander, of dat ik de juiste naam er niet bij kan geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
yip. En ook benoemen vind ik lastig. Het zit er gewoon niet in
Nee, het gaat niet om het niet kunnen zien van een bepaalde kleur, maar om het slecht onderscheiden ervan. Daarom verlies ik altijd met dit spelletje, vanwege die blauw/turqoise/groen achtige kleuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef denkjedat het volgende:
wat ik mij dan afvraag. kijken jullie dan heel anders tv?
is mij dat ook weer duidelijk!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om het niet kunnen zien van een bepaalde kleur, maar om het slecht onderscheiden ervan. Daarom verlies ik altijd met dit spelletje, vanwege die blauw/turqoise/groen achtige kleuren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:38 schreef denkjedat het volgende:
[..]
is mij dat ook weer duidelijk!
dankjewel!
Ik zie er met moeite een acht in als ik m'n ogen half sluit zegmaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |