Ik móet het hier even voor Bekkie opnemen hoor....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahaha, ik vind jullie opmerkingen onthullender dan de paints!
Wat zijn de verhalen bij de rest???
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik móet het hier even voor Bekkie opnemen hoor....
Hij was uitgenodigd voor zo'n bevolkingsonderzoek onder jongeren in Rotterdam.
Vandaar
En net toen hij die uitnodiging ontvangen had zaten we hier gezamenlijk een tv programma te kijken waarin zo'n test aan de orde kwam en waarbij ze een staafje in die piem0l jasten en we konden Ll hier wit weg zien trekken zo ongeveer
Ge-niaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik móet het hier even voor Bekkie opnemen hoor....
Hij was uitgenodigd voor zo'n bevolkingsonderzoek onder jongeren in Rotterdam.
Vandaar
En net toen hij die uitnodiging ontvangen had zaten we hier gezamenlijk een tv programma te kijken waarin zo'n test aan de orde kwam en waarbij ze een staafje in die piem0l jasten en we konden Ll hier wit weg zien trekken zo ongeveer
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, echt meesterlijk!!!! Is ie uiteindelijk wel geweest???
Wat denk jequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
een limited edition nokia, zo zie je er niet veelquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snapte het zelf ook niet meer
Ow, en mn nieuwe telefoon
[ afbeelding ]
En toen was het cirkeltje vanavond weer rond.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
Dit is wel mijn beste paint ever:
[ afbeelding ]
Een mooie afsluiter. Want ik wil niet van de andere paints dromen. Ze zijn stuk voor stuk gruwelijk (behalve de tetten van oh-oh natuurlijk).quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef JJH het volgende:
En toen was het cirkeltje vanavond weer rond.
Het was een thuistest setje geloof ik wat je kon aanvragenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
zo inderdaad, je ziet bijna niet meer dat het nick nolte is!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit het nu terug te lezen en het moment dat het op tv komt en de reactie van Ll is echt om te janken zo grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging zoeken en zelfs met teruglezen zie je de angst!
SC #204 - Whatever turns you on!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit het nu terug te lezen en het moment dat het op tv komt en de reactie van Ll is echt om te janken zo grappigZit hardop te hinniken hier weer.
Zou wel heel speciaal en bubbelig wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:Die met dat bed met verstelbaar hoofdeinde viel trouwens onwijs tegen omdat je dr helemaal geen verstelbaar hoofdeinde voor nodig had
![]()
En die van mij en Greys in dat bubbelbad, daar is ze al kweetniehoelang mee bezig![]()
Maak die nu maar niet af, met die buikgriep van me![]()
idd!!! En dan was ik er niet eens bij, maar van dat "wij mannen hebben het makkelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit het nu terug te lezen en het moment dat het op tv komt en de reactie van Ll is echt om te janken zo grappigZit hardop te hinniken hier weer.
*Proest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Die met dat bed met verstelbaar hoofdeinde viel trouwens onwijs tegen omdat je dr helemaal geen verstelbaar hoofdeinde voor nodig had
![]()
En die van mij en Greys in dat bubbelbad, daar is ze al kweetniehoelang mee bezig![]()
Maak die nu maar niet af, met die buikgriep van me![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt?
Ik denk toch echt meteen aan tubgirl
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Elies, misschien moet je de chlamydiatest een beetje dramatiseren in je paint.
Dat ze er een complete bulldozer met onderzoeksteam in rijden ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |