Hadden anderen dat ook?quote:HI!
Sorry for my late reply,I have 3 days off work for relax,hope your understand
http://item.taobao.com/au(...)b33e86327adafaa1.htm
http://item.taobao.com/au(...)139cd5695b5ed41d.htm
For this supplier,recently many Holland customer ask the underwear from him,but this supplier can not provide all of the design,he can only guarantee he can provide the correct size for random design,hope your understand
For 4pcs,the price including shipping and tracking number is:4.62$
Best regards,
Jack
Dat probeerde ik en dit was mijn antwoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Downstar het volgende:
als ik zo lees kan hij niet ALLE modellen leveren
Dus gewoon proberen het design dat je wil in jou maat op te vragen
Laat maar, moest de verzendkosten nog betalen volgens Jack.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb op 16 januari jongstleden iets van Taobao besteld via PBPurchase en er staat nu al een week 'Processing - Contact Us for Details (via AirMail)'. Wat wil dat zeggen? Had eerlijk gezegd wel gehoopt dat het pakketje op weg zou zijn![]()
is dat 4 dollar voor 4 broeken in totaal? (dus 1$ p/s) ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:17 schreef veda het volgende:
[..]
Hadden anderen dat ook?
Kan ik nu wel het model kiezen dan? Of is dat ook random
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef mug89 het volgende:
[..]
is dat 4 dollar voor 4 broeken in totaal? (dus 1$ p/s) ?
ok, dan geef je een stoer antwoord..quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
ok, dan geef je een stoer antwoord..
met die chinezen weet je het maar nooit namelijk..
(toch weer een post erbij op je postcount! hoezee)
Ja, anders had ik het wel weggelatenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol noem je dat een stoer antwoord? Ik vraag gewoon wat je zelf denkt. En mijn postcount boeit me hier echt helemaal niks.
Ja, en ze worden nog genept ook. Bejaarden kunnen heul niet met telefoons met knopjes om gaan! Zelfs niet als je de knopjes groot maakt. Ze moeten gewoon een draaischijf hebben en een hoorn bij hun mobieltje! Suggestie:quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:19 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
De goedkoopste mobiel kost een tientje en dan heb je nog onwijs veel extra functies. En zo een gaar ding vragen ze 10 keer zo veel voor. Arme bejaarden
10 yuan is 1 euro, 1 euro is 1,45 dollar hoe kunnen ze dan 1 dollar per stuk zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het wel weggelaten
leek me een beetje een bijdehand antwoord, tenzei je het natuurlijk serieus bedoelt,
aangezien ik fok wel eens afstruin kom ik veel van zulke nutteloze antwoorden tegen, vandaar.
maar als ik op de link klik staat er 10 yuan, wat neerkomt op 1 euro..
daarom mijn vraag, hoeveel het nou kost.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het wel weggelaten
leek me een beetje een bijdehand antwoord, tenzei je het natuurlijk serieus bedoelt,
aangezien ik fok wel eens afstruin kom ik veel van zulke nutteloze antwoorden tegen, vandaar.
maar als ik op de link klik staat er 10 yuan, wat neerkomt op 1 euro..
daarom mijn vraag, hoeveel het nou kost.
Op dealperfect hebben ze geen leuke met wifi enzoooquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ah, wordt denk ik cancelen voor je en dan gewoon op Dealperfect of iets halen.
Focalprice staat het vol met telefoons. Heb ik er ook eentje vandaan en ben er erg tevreden mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Op dealperfect hebben ze geen leuke met wifi enzooo
Dusjaaa, dan maar even kijken voor wat anders leuks
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef mug89 het volgende:
[..]
enig idee wat ongeveer de verzendkosten zijn voor een tobo?
dan kun je er een beetje rekening mee houden
Hier al vaker in dit topic voor gekomen ; en lijkt me een hele mooie clone van de lphone..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Op dealperfect hebben ze geen leuke met wifi enzooo
Dusjaaa, dan maar even kijken voor wat anders leuks
Da's waar, zat niet helemaal op te letten, had ik moeten wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
De prijs op TB is zoals iedereen (dacht ik ) wel weet exclusief verzendkosten en bemiddelingskosten/winst voor Jack.
Alsof bejaarden een gsm nodig hebben, die zitten toch alleen maar te sjoelbakken in het bejaardenhuis. Zo'n banaan telefoon aan die Alzheimers geven kan trouwens wel leuk zijn, laat de videocamera maar draaienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, en ze worden nog genept ook. Bejaarden kunnen heul niet met telefoons met knopjes om gaan! Zelfs niet als je de knopjes groot maakt. Ze moeten gewoon een draaischijf hebben en een hoorn bij hun mobieltje! Suggestie:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24475
OF voor de GILFS:
http://www.dealextreme.com/details.dx/skuui.24477
Zeker mooie fake, alleen vind ik de prijs 158 dollar wel prijzig voor een fun telefoontje. Want het is zelfs exclusief shippig. En zij doen het natuurlijk met EMS-->Dure kostten + Gegarandeerd Taxquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier al vaker in dit topic voor gekomen ; en lijkt me een hele mooie clone van de lphone..
De Pin phone:
http://www.fastcardtech.c(...)e+TOUCH+screen+.html
vooral ook even de filmpjes op de site/youtube kijken!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb op 16 januari jongstleden iets van Taobao besteld via PBPurchase en er staat nu al een week 'Processing - Contact Us for Details (via AirMail)'. Wat wil dat zeggen? Had eerlijk gezegd wel gehoopt dat het pakketje op weg zou zijn![]()
Volgens mij de eerse keer dat het kind zich ergens op moet concentreren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof bejaarden een gsm nodig hebben, die zitten toch alleen maar te sjoelbakken in het bejaardenhuis. Zo'n banaan telefoon aan die Alzheimers geven kan trouwens wel leuk zijn, laat de videocamera maar draaien![]()
Nog een megaminx besteld, geen idee waarom... Ik vind dit soort puzzels niet leuk maar ze zijn zo mooi![]()
Alsof je aan het poepen bent![]()
[ afbeelding ][
Staat er bij DX ook vaak als status, bijv. als ze de SKU's uit het warehouse aan het halen zijn. Dan kan je ze contacten en gebeurt er vervolgens niets, behalve dat je een paar dagen later de status opeens naar shipped ziet veranderen. De status van orders bij die Chinese systemen slaat eigenlijk helemaal nergens op, dus ik snap zijn/haar vraag wel. Ik bedoel; "Collecting items via tracked airmail" ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol wat denk je nou zelf? Hoe duidelijk moet het er staan? Je moet contact opnemen met PBPurchase.
quote:Hello ,dear friend,
....
Thank you for you patience, best regards
quote:Hello ,dear value buyer ! I'm ebayer seller csy8816888
Congratulations and thank you for purchasing our item New Clear Screen Protector
for Apple iPhone 3G 3GS.
If you are satisfied with the purchase and our total service, your comment
is very
important in our business success. Please take a minute to leave us a positive
feedback
with an overall Detailed Selling Rating (DSR) of 5. especially the shipping
time .
I shipped this item to you within 24 hours after receive your payment ,
It will arrive your country within 7-15 working days ,about 11-25 days .
This is international shipping ,it different with domestic shipping .
Please calculate the shipping time .
I hope you can be more patience .
Once again, thank you and hope you enjoy shopping with us!
Good lucky and Happy every day!
Die gast kan echt geen engelsquote:Dear hapje1463,
Your item has been shipped on 01/12/2010.Do you get it?
Please don't leave negative/neutral feedback and LOW DSR before contact us if you still not receive.we will try our best to satisfy you.
It may delay for these reasons:1.Hong Kong air mail to increase;2.Australia Post strike;3.The United States and Europe, heavy snowfall led to flight delays in cargo.
Please wait for 2-3 days.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |