Usb sticks in China zijn net zo duur als hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:22 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Nergens dus betrouwbaar geheugen uit china? vindt 30 euro hier nog best wel veel voor een 16gb usb stick
misschien dat Jack wat weet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Aangezien er hier mensen zijn met ervaring met het kopen van voetbalshirtjes via TaoBao, vroeg ik me af welke supplier het nieuwe shirt van het Nederlands Elftal al kan leveren met eigen opdruk, en goede kwaliteit.
Deze dus:
[ afbeelding ]
En anders gewoon de "oude". Alvast bedankt.
hoezo dat dan? het wordt daar toch gemaakt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Usb sticks in China zijn net zo duur als hier.
Misschien max 10% goedkoper.
http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.8gb%20u-diskquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:33 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
hoezo dat dan? het wordt daar toch gemaakt?
DE BITCH! Je kan altijd nog fotos van d'r maken en te ruil aanbieden bij Jack. Wel dan ook even zo hosselen dat hij natuurlijk shipping betaalt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Ding-Dong, ja TNT, ik heb een pakketje voor u!![]()
Is het een dekbedovertrek voor mijn moeder
Waarom moeten we die nu weer omzetten -_- Dan zie je niet meer makkelijk dat het een taobao link is, en klik ik hem waarschijnlijk dus niet meer aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er mensen voor een apart Taobao topic?
(tip: zet je Taobao links ff om in een tinyurl!)
Nee, dat gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Goed idee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Deezertje het volgende:
Gaat em niet worden met mijn gewichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef Unreal88 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie gaat deze bestellen?
Opdonderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg deze te kopen, iemand ervaring mee? In Nederland zijn deze dingen echt onbetaalbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
ik klikte heus niet hoor, echt nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik overweeg deze te kopen, iemand ervaring mee? In Nederland zijn deze dingen echt onbetaalbaar!
Tevens tvp, heb al lang niet meer gepost hier.![]()
gek...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Unreal88 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)c820a.jhtml?cm_cat=0
Iemand een idee wat dit is? Het kost heel veel geld, en ik vond het toen ik zocht op 性玩偶
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Volgens mij is exact dezelfde pagina afgelopen topics al 15 keer in een post geplempt. Zal jack onderhand niet simpel worden van het elke keer dezelfde aanvragen behandelen?
Is dit topic nog uitgelegd, je moet ze nu via de linkjes op hun forum kopen volgensmijquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wrm kan ik geen Ervier kaarten voor de ds vinden op DX?
Wordt er eens een link gegeven met meteen de prijs erbij, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tof.![]()
Volgens mij is exact dezelfde pagina afgelopen topics al 15 keer in een post geplempt. Zal jack onderhand niet simpel worden van het elke keer dezelfde aanvragen behandelen?
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bjeurn Booooorg ondergoed ->quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef FrankP het volgende:
[..]
Wordt er eens een link gegeven met meteen de prijs erbij, is het nog niet goed.![]()
Het is Ƈalvin ʞlein ondergoedquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bojrn Brog ondergoed ->
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heel goed. Kunnen we de prijzen vergelijken met de andere 15 personen die prijzen opgevraagd hebben bij Jack van exact dezelfde items. Overigens, Bjorn Borg ondergoed ->
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Sorry mensen
Neo2000 schreef trouwens ook ............
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Lieve schat ik gebruik speciale tekens
ʞʞʞʞʞʞʞʞʞʞv
ƃɹoq uɹoɾqquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
PM Mij eens,quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wrm kan ik geen Ervier kaarten voor de ds vinden op DX?
Wat is de laagste prijs tot nu toe ..?quote:
Dat ligt er denk ik aan hoeveel je er afneemt denk ik zomaar. $3,91 is ook niet echt bijzonder veel dacht ik zo. +/- ¤2,75 ofzo...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat is de laagste prijs tot nu toe ..?
Iedereen gaat natuurlijk Jackque chanteren dat zei ook die prijs willen
laten we het hopen, we zitten nu alweer op pagina 5.. gaat hard..quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef Skiet het volgende:
Is het speelkwartier al eens voorbij of hoe zit het
٩๏̯͡๏)۶quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Lieve schat ik gebruik speciale tekens
ʞʞʞʞʞʞʞʞʞʞv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |