Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar hele mooie.
Die op dit tijdstip nog niet gepost kunnen worden
Eg niequote:
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er nog een paar hele mooie.
Die op dit tijdstip nog niet gepost kunnen worden
Magget????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan wel hoor
Ik vond er van de week ook nog een paar
ja de rest van de tijd is er zeker iemand thuis..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als er tussen 7:00 en 20:00 maar eens af en toe iemand thuis is, is er nix aan de hand.
Graag gedaan en slaap lekker
Voor ze zekerheid je ogen dicht, en dan kan het heus welquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor ze zekerheid je ogen dicht, en dan kan het heus wel
Had je dat nog niet gezien!!!?quote:
DIRKJE KEU-KEN!quote:
Eeeenige serie was datquote:
Dan is er niets aan de hand; gewoon voldoende voer en vers water en als je thuis bent uiteraard knuffels compenserenquote:
Die is inderdaad mooi!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Dirkje Keuken![]()
Die is echt mooi....laatst was ze bij "Ik hou van Holland"![]()
Nies, Melvin krijgt 2x per dag 4 druppeltjes door een lepeltje blikvoer.
Da's ook de standaarddosering
Ja...erg tochquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi!!!
En weduwe...
Vreselijk hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
Zit ik hier alleen in de kamer laten ze een of andere trailer zien van een thrillerWe hebben geen gordijnen en het is donker buiten joh
Schijtlijster
Van die ene dooie Ragas man ja ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...erg toch![]()
Van de zwager van Dooske toch?
Lulu!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik snapte nooit wie dat nou leuk vond, dat gedoe met Dirkje en die keuken, wat een duffe stomme serie vond ik dat
nou ja ik had hier al geplaatst dat hij graag op het toetsenbord zit en wat dingen typt dus misschien neemt hij de telefoon nog wel op ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon midden in de nacht even bellen, dan weet je of hij niet stiekum feestjes organiseert
Kruip onder de bankquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
Zit ik hier alleen in de kamer laten ze een of andere trailer zien van een thrillerWe hebben geen gordijnen en het is donker buiten joh
Schijtlijster
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
Schijtlijster
Tja, zo goed ken ik de serie nou ook weer niet , ik weet niet eens meer hoe t heette die flauwekulquote:
En, ben je erachter?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:52 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik moest hier even heel diep over nadenken........
Succes en trustuljuhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef nieslief het volgende:
Holy Cow wat gaan jullie hard. Dit hou ik niet bij zo. Ik duik er zo weer in. Dank je wel voor de tips ik ga er morgen mee beginnen. 2 x daags 4 druppels dus.
In de Vlaamsche Potquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, zo goed ken ik de serie nou ook weer niet , ik weet niet eens meer hoe t heette die flauwekul
ja, Roef... Die vond ik ook altijd leuk... En heel plotseling ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...erg toch![]()
Van de zwager van Dooske toch?
Haai Beebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh dus Pokkehandtas is het lief van Elies![]()
Ook wakker?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die dus jaquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vreselijk he![]()
*schijtlijster nr. 2
Zo houwe we de prijze laag, wijffiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Je beesten zijn idd wel errug zielig zeg.
Ik wist het stiekem al een tijdje maar ik wilde echt even Pokkehandtas kunnen zeggenquote:
Dat kwam op dezelfde avondquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
Samsam was ook zo'n leuke serie.
Ik kom net tot de conclusie trouwens dat Chris uit Samsam en de moeder uit Kinderen geen bezwaar dezelfde is.
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Dus je zat al anderhalf uur je momentje af te wachten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist het stiekem al een tijdje maar ik wilde echt even Pokkehandtas kunnen zeggen
Je hebt een lekker wijfquote:
Proestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist het stiekem al een tijdje maar ik wilde echt even Pokkehandtas kunnen zeggen
Ik had nu ff een dood momentje iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je zat al anderhalf uur je momentje af te wachten?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Zo houwe we de prijze laag, wijffie
Feli oh-oh. Geniet van je momentje.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik waarschuw trouwens alvast, ik hoef geen 3 naamtopics op een rij
Nou hebben wij het weer gedaan...terwijl je je gewoon iets te diep hebt laten....quote:
Ja, écht!quote:
Ik boycot FVquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, écht!
Als je deed Farmvillen had je dat allaaaaaang geweten.
Dirty dirty Ing.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou hebben wij het weer gedaan...terwijl je je gewoon iets te diep hebt laten....
Fuck, nog geen half 12
Roz en Daphne!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef JJH het volgende:
Trouwens, over mooie dames gesproken.
[ afbeelding ]
Peri Gilpin
en
[ afbeelding ]
Jane Leeves, beide uit Frasier.
Q is tenminste leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat echt teveel op Q lijken, en dat is niet positief nu.
Takkedinges, pokkehandtas.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
*Ligt nog steeds in een stuip om pokkehandtas.
Is dat erg dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Egwel![]()
En idd ben ik ook de moeder van de miniatuurtjes
I'm with Ing.quote:
Hoeveel miniatuurtjes hebben jullie eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Egwel![]()
En idd ben ik ook de moeder van de miniatuurtjes
Da's te merken. Nu moeten we je álles uitleggen.quote:
Als er ooit de mogelijkheid komt om de naam te veranderen hier, wil ik Mies hetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takkedinges, pokkehandtas.....
Wij zijn niet goed met moeilijke namen.
Wij zijn goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takkedinges, pokkehandtas.....
Wij zijn niet goed met moeilijke namen.
Oh kom op daar ga ik echt niet van aan de du...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou hebben wij het weer gedaan...terwijl je je gewoon iets te diep hebt laten....
Fuck, nog geen half 12
5 poessies en 2 mensepoessies toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel miniatuurtjes hebben jullie eigenlijk?
Ho, twitter niet! Twitter is leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I'm with Ing.
Fuck Facebook en Hyves en Twitter
Wijn in m'n neusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op daar ga ik echt niet van aan de du...
Oh crap![]()
Dat hoeft helemaaaaaaaaaal niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's te merken. Nu moeten we je álles uitleggen.
Beter wijn dan jeweetwel hequote:
Ik fuck het nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I'm with Ing.
Fuck Facebook en Hyves en Twitter
Vies he, wijn in je neus?quote:
Lief he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een bekkie trekt ze op die 2e foto.
Op fuckbook?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar zijn Elies en Pokkedinges ineens?
Koffie zetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar zijn Elies en Pokkedinges ineens?
Maar wie had er ANDERHALF UUR voor nodig om te weten wie pokkedinges was?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaaaaaaaaaal niet.
Farmville en zo mogen jullie echt gerust helemaal beperken tot op Facebook
Oke, ik geloof je maar op je woord in dit gevalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vies he, wijn in je neus?
![]()
Maar goed, trust me, daar ga je heus niet van aan de spetterpoep
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik fuck het niet![]()
maar ik praat er hier ook niet meer over...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Koffie zetten?
Of mekaar in bed aan het drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |