Vreselijk hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
Zit ik hier alleen in de kamer laten ze een of andere trailer zien van een thrillerWe hebben geen gordijnen en het is donker buiten joh
Schijtlijster
Van die ene dooie Ragas man ja ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...erg toch![]()
Van de zwager van Dooske toch?
Lulu!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik snapte nooit wie dat nou leuk vond, dat gedoe met Dirkje en die keuken, wat een duffe stomme serie vond ik dat
nou ja ik had hier al geplaatst dat hij graag op het toetsenbord zit en wat dingen typt dus misschien neemt hij de telefoon nog wel op ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon midden in de nacht even bellen, dan weet je of hij niet stiekum feestjes organiseert
Kruip onder de bankquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
Zit ik hier alleen in de kamer laten ze een of andere trailer zien van een thrillerWe hebben geen gordijnen en het is donker buiten joh
Schijtlijster
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
Schijtlijster
Tja, zo goed ken ik de serie nou ook weer niet , ik weet niet eens meer hoe t heette die flauwekulquote:
En, ben je erachter?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:52 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik moest hier even heel diep over nadenken........
Succes en trustuljuhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef nieslief het volgende:
Holy Cow wat gaan jullie hard. Dit hou ik niet bij zo. Ik duik er zo weer in. Dank je wel voor de tips ik ga er morgen mee beginnen. 2 x daags 4 druppels dus.
In de Vlaamsche Potquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, zo goed ken ik de serie nou ook weer niet , ik weet niet eens meer hoe t heette die flauwekul
ja, Roef... Die vond ik ook altijd leuk... En heel plotseling ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...erg toch![]()
Van de zwager van Dooske toch?
Haai Beebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh dus Pokkehandtas is het lief van Elies![]()
Ook wakker?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die dus jaquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vreselijk he![]()
*schijtlijster nr. 2
Zo houwe we de prijze laag, wijffiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Je beesten zijn idd wel errug zielig zeg.
Ik wist het stiekem al een tijdje maar ik wilde echt even Pokkehandtas kunnen zeggenquote:
Dat kwam op dezelfde avondquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
Samsam was ook zo'n leuke serie.
Ik kom net tot de conclusie trouwens dat Chris uit Samsam en de moeder uit Kinderen geen bezwaar dezelfde is.
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |