Engelaar heeft vandaag pas weer voor het eerst meegetraind, dus die zal niet vanaf het begin meedoen. Ikzelf zie liever Toivonen, maar ik kan begrijpen dat Rutten toch liever een controlerende speler opstelt, dus Simons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef Greetings het volgende:
Wat denken de PSV-fans over de verwachte opstelling van morgen?
Amrabat zal spelen voor Dzudszak en de keeper, verdediging en aanval blijven verder hetzelfde.
Maar het middenveld, hoe zal dat eruitzien? Met Simons en Engelaar terug, maar Toivonen in zulke vorm kan ik het niet voorspellen. Neem aan dat Afellay en Bakkal sowieso spelen, maar welke 3e man kiest Rutten denken jullie?
Durft hij weer aanvallend te spelen met Toivonen?
Ok, maar wat denk je dat Rutten doet? Of is het echt 50/50 tussen Toivonen en Simons?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Engelaar heeft vandaag pas weer voor het eerst meegetraind, dus die zal niet vanaf het begin meedoen. Ikzelf zie liever Toivonen, maar ik kan begrijpen dat Rutten toch liever een controlerende speler opstelt, dus Simons.
Ik denk een idd 50/50. Toivonen heeft een goede indruk achter gelaten in de pot tegen N.E.C., maar Simons is inderdaad een meer controlerende spelerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar wat denk je dat Rutten doet? Of is het echt 50/50 tussen Toivonen en Simons?
Isakssonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar wat denk je dat Rutten doet? Of is het echt 50/50 tussen Toivonen en Simons?
Dat is zelfmoord tegen het middenveld van feyenoord. Tegen nec kan zo'n middenveld wel maar tegen feyenoord niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Isaksson
Marcellis Ooijer Maza Salcido
Afellay, ToiToi, Bakkal
Lazovic, Koevermans, Amrabat
Als hij geestelijk en lichamelijk aan de gevolgen van zijn verslavingen ten onder gaat....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Zwansen het volgende:
Doodzonde. Zowel voor hem als voor PSV. Denk dat ie zich over een aantal jaren wel voor zn kop kan schieten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef daftme het volgende:
Ben niet voor PSV, en weet er niet alles van. Maar hij heeft de opium wet niet overtreden (?), dus ik denk dat PSV te snel heeft gehandeld. Zo'n talentvolle speler die het net weer een beetje op de rails krijgt zo afschepen.
Waarschijnlijk is het dus al langer gaande en is het een overblijfsel uit de verhuur periode in Brazilie vermoed ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Vandaag een uitgebreid stuk in het AD, PSV wil een verplichte drugstest voor alle spelers gaan invoeren.
Er is op zondag nog een laatste gesprek geweest met Reis met daarbij Reker, Rutten, Van den Hoogenband en Salazar. Duidelijk werd dat het probleem van Reis al langer gaande is en dat PSV dus geluk heeft gehad dat hij nooit een doping cotrolle heeft gehad.
Hij was zeker een half jaar uit competitie gehaald en ze wilden hem dus in die tijd laten af kicken. Reis was er allemaal maar nonchalant onder en zag het niet zitten. Ze konden niet door dringen tot de jongen dus restte er maar één uitkomst.
PSV beraadt zich nog verdere juridische stappen, zoiets als bij Mutu. Daarom is er ook een onafhankelijk test geweest door het nationaal dopinginstituut.
Toi Toiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Isaksson
Marcellis Ooijer Maza Salcido
Afellay, ToiToi, Bakkal
Lazovic, Koevermans, Amrabat
onzin, Afallay en Bakkal kunnen prima controlerend spelen en bij balbezit weten ze bij Feyenoord niet wat ze overkomtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord tegen het middenveld van feyenoord. Tegen nec kan zo'n middenveld wel maar tegen feyenoord niet echt.
Verwacht ook Engelaar of Simons ipv Koevermans en dan Ola in de spits.
Ik hoop het...quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toi Toiprima opstelling
[..]
onzin, Afallay en Bakkal kunnen prima controlerend spelen en bij balbezit weten ze bij Feyenoord niet wat ze overkomt
Mooi nummerquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeeuurelho gomeees
You are the love of my life
I would let you sleep with my wife
Heurelho Gomes i wish i was brazilian toooooooo
Gomes is onderhand een van de favorieten van de fans. Was net bij spurs-fulham en zowat 50%+ ging over Gomes. Terwijl hij bijna niet in actie hoefde te komen. Gomes ook weer direct zwaaien en lachen en meedoen![]()
Ik mis 'm
Als het om cocaïne gaat, heeft ie de Opiumwet wél overtreden hoor. Bovendien moet je als club rekening houden met de beeldvorming en dien je zo'n gast op straat te zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef daftme het volgende:
Ben niet voor PSV, en weet er niet alles van. Maar hij heeft de opium wet niet overtreden (?), dus ik denk dat PSV te snel heeft gehandeld. Zo'n talentvolle speler die het net weer een beetje op de rails krijgt zo afschepen.
We winnen nu veel dus dan moet je het elftal laten staanquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:34 schreef Zapper het volgende:
Engelaar graag in de basis voor Bakkal, wat een wisselvallige voetballer is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |