Ik zou jou ook doen als je zwarte hardware had, maar gelukkig heb je dat niet...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
met gouden hardware zou ik hem doen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Daantke het volgende:
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=120009
dit is echt zo'n verlaten gitaarvind hem zelf wel hondslelijk
Bij KFC zie ik regelmatig mannen lopen met zwarte hardware voor jequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik zou jou ook doen als je zwarte hardware had, maar gelukkig heb je dat niet...
... of wel
dikke zwarte schakelketting om me nek jonge!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik zou jou ook doen als je zwarte hardware had, maar gelukkig heb je dat niet...
... of wel
Kom maar op dan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dikke zwarte schakelketting om me nek jonge!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
met gouden hardware zou ik hem doen
*fap*quote:
Dat is softwarequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook zwarte hardware... of is dat dan software?
Ik heb 'm in de blanke lakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Daantke het volgende:
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=120009
dit is echt zo'n haten of verlaten gitaarvind hem zelf wel vet voor het betere poppunk werk maar sommige anderen vinden hem hondslelijk
Kijk, zo is die wel erg mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de blanke lak![]()
![]()
en ben er nog steeds zeer tevreden mee
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
*fap*
één keer is genoeg
Nieuw onderwerp svp...
[ afbeelding ]
Nice, ik vond hem in zwart ook mooi, maar dit ziet er ook erg goed uit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Buiten het uiterlijk klinkt de Epiphone Es 335 DOT ook nog eens zeer mooi, Al is dat natuurlijk smaakgebonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Nice, ik vond hem in zwart ook mooi, maar dit ziet er ook erg goed uit!
Ik heb er een tijd geleden op eentje gespeeld en ook vergeleken met een Sheraton II. De Sheraton was wel wat beter bespeelbaar en klonk ook een stukje beter maar die rand is een van de redenen dat ik er voorlopig van afgezien heb. Ik vond de hals op zich nog wel meevallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Buiten het uiterlijk klinkt de Epiphone Es 335 DOT ook nog eens zeer mooi, Al is dat natuurlijk smaakgebonden.
De bespeelbaarheid is redelijk ik zou het niet goed noemen omdat de hals vrij fors is en er een hoekige rand om de body zit dat is een nadeel van vele semi's en ook deze dus.
Ik heb de gewone DOT maar daarentegen het blijft hout en er zijn mensen betrokken bij de productie dus is er altijd verschil tussen de instrumenten die van dezelfde semi lopende band af rollen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
Jammer dat die DOT Studio echt een crappy kutgitaar is...
Gewone DOTs daarentegen... die zijn dan weer prima!
want want?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
Jammer dat die DOT Studio echt een crappy kutgitaar is...
Niks want. Als Tele dat zegt dan is dat zo.quote:
Waarom zou je per se dan dat octaaf erbij willen hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef KaMo het volgende:
Ben het gewend van de barré akoorden, daar is het kut om de octaaf en kwint met één vinger te doen
Jij speelt het als 2 noten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou je per se dan dat octaaf erbij willen hebbenik speel hem 9 van de 10 keer niet erbij omdat het er beter uitkomt
Yep die octaaf heeft toch geen enkele extra toevoeging bij de meeste dingenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jij speelt het als 2 noten?
Dat kan ook natuurlijk
Zit wat in, ik ben het zo gewendquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep die octaaf heeft toch geen enkele extra toevoeging bij de meeste dingen
Vind het makkelijke dat als ik hem met wijsvinger en pink pak dat m'n hard als het ware plat op de hals ligt dat je heel snel alleen kan dempenquote:
Waarom zou je in godsnaam op een akkoestische gitaar, powerchords spelen, dat doe ik zelfs nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Daantke het volgende:
Bij akoestisch powerchords spelen hoor je wel goed verschil.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam op een akkoestische gitaar, powerchords spelen, dat doe ik zelfs niet
Dat sla ik er de volgende keer nog wel uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt dan bijzonder lastig thrash spelen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat sla ik er de volgende keer nog wel uit.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Stoere gitaar Dude![]()
Die Homer sloffen![]()
![]()
Homer rulesquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Stoere gitaar Dude![]()
Die Homer sloffen![]()
![]()
poetsen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:08 schreef The_Dean het volgende:
Mooi ding Ares!
Alleen wel binnenkort even poetsen en je fretboard oliën als ik jou was
Nouja, poetsen... even schoonmakenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Homer rules
[..]
poetsen?
fretboards heb ik nog nooit in de olie gezet
Ja, en stelt ook nog eens niks voorquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat sla ik er de volgende keer nog wel uit.
wat moet ik er voor hebben eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, poetsen... even schoonmaken
Nog nooit? Dan zeker eens doen
Een mooier uiterlijk, en het speelt geloof ik net iets fijner.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef Aresdreams het volgende:
en wat is het voordeel van in de olie zetten?
Het is kaal hout, dus na verloop van tijd droogt dat uit [met kans op scheuren], en verkleurt. Door het eens in de zoveel tijd even in de olie te zetten blijft het netjes, beter speelbaar en droogt het niet uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef Aresdreams het volgende:
zoiets? http://www.thomann.de/nl/dunlop_maintenance_kit.htm
maar waar dient dan alles voor?
en wat is het voordeel van in de olie zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |