wat moet ik er voor hebben eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, poetsen... even schoonmaken
Nog nooit? Dan zeker eens doen
Een mooier uiterlijk, en het speelt geloof ik net iets fijner.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef Aresdreams het volgende:
en wat is het voordeel van in de olie zetten?
Het is kaal hout, dus na verloop van tijd droogt dat uit [met kans op scheuren], en verkleurt. Door het eens in de zoveel tijd even in de olie te zetten blijft het netjes, beter speelbaar en droogt het niet uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef Aresdreams het volgende:
zoiets? http://www.thomann.de/nl/dunlop_maintenance_kit.htm
maar waar dient dan alles voor?
en wat is het voordeel van in de olie zetten?
Geloof me, dat is de moeite soms echt waard. Helemaal strippen, schoonmaken, bewegende delen klein drupje kruipolie op en je hebt weer een supersoepele Floydquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Onmogelijk hoe sommige mensen hun mooie instrumenten laten verstoffen, zeg... Die gitaar die ik toen gekocht heb ook. Heb hem helemaal opgepoetst en in de olie gezet enzo, maar eigenlijk moet hij helemaal uit elkaar om de tuners en de Floyd goed schoon te maken.
Alleen jezelf zekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ook nog nooit iets in de olie gezet...
Ook al een tijdje niet eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks want. Als Tele dat zegt dan is dat zo.
Graag... als daar werk voor me te vinden is... Ben best bereid te verhuizen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Aresdreams het volgende:
dean, kan je niet gewoon in utrecht gaan wonen? kunnen we je makkelijker onze gitaren mee geven en kan jij ze mooi onderhouden, voor een passende vergoeding natuurlijk!
Tip: Voor 9 euro stuur je een gitaar heel NL door.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Aresdreams het volgende:
dean, kan je niet gewoon in utrecht gaan wonen? kunnen we je makkelijker onze gitaren mee geven en kan jij ze mooi onderhouden, voor een passende vergoeding natuurlijk!
Ok. 119,95 dan.quote:
Ik ook niet, en maak mijn gitaren altijd schoon met laminaatreinigerquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ook nog nooit iets in de olie gezet...
Dat voor 60 euro? Je bent knettergek, dan houd je geen cent eraan over!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef The_Dean het volgende:
Voor een Floyd misschien ja... vaste burg kan wel voor de helft
En dat is incl. poetsen, schoon fretboard, kleine reparaties en electronica check. Soort APK dus
Zodra ik wat moet vervangen betalen ze natuurlijk wel het materiaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat voor 60 euro? Je bent knettergek, dan houd je geen cent eraan over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |