Eentje maar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik vrijdag wel een gaatje voor je heb
Die staat in kaste 5, naast lamon.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik mis phpmystyle nog in het lijstje
Sloebersquote:
Siniti mag wel 2 ja en WD 3.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind em zo goed. Al vind ik dat Siniti en Bobby wel in 2 mogen.
Mag ik dan op haar plaats, Lakidinges? *puppy ogen*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu haal mij er even uit wil je, ik voel me niet verheven of wat dan ook boven de rest. Ik vind zulke lijstjes ook ronduit kinderachtig. Ik wil er niet in staan en ik wil er niks mee te maken hebben. Dank u.
Iedereen doet altijd wat ik wil, ik ben alleen wat subtiel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent gewoon typisch hardwerkend volk met kans op promotie. Ik zie geen geboren leider in je.
Zo serieus moet je het niet nemen manquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
Lakitu haal mij er even uit wil je, ik voel me niet verheven of wat dan ook boven de rest. Ik vind zulke lijstjes ook ronduit kinderachtig. Ik wil er niet in staan en ik wil er niks mee te maken hebben. Dank u.
y so srs?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
waarom zo serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef ynuhh het volgende:
En Chai erin.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties tot nu toe zijn 1 plaats omhoog voor BT, NG, rv, Siniti en BobbyB. En verwijderen van ynuhh omdat die niet van lijstjes houdt.
Doen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind em zo goed. Al vind ik dat Siniti en Bobby wel in 2 mogen.
Te vol man.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Suggesties tot nu toe zijn 1 plaats omhoog voor BT, NG, rv, Siniti en BobbyB. En verwijderen van ynuhh omdat die niet van lijstjes houdt.
Doen?
Foto's of leugens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Mozy het volgende:
Over Emimich gesproken.
Ik woon bij hem in de buurt, dat jullie het weten.
Ah ja. Zij mag in 3 omdat ze niet zo lang hier post.quote:
Dat lijkt er meer op jaquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |