Dan moet Sjuul binnenkort wel iets zeggen wat compleet buiten de realiteit valt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ga hem eens op twitter lastigvallen Ofyles. Hij staat echt in mijn top-10 van de mediafiguren die ik 't meest haat.
quote:
Stuur maar een mailing tegen die tijd, ik kan niet wachten.quote:
Nog het puntje voor Sjuultjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet Sjuul binnenkort wel iets zeggen wat compleet buiten de realiteit valt.
Het klapstuk volgt deze zomer nog.
Moeten nog 2 woorden achterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Yankee het volgende:
beestenbos?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Tanjaa het volgende:
is boooosss
dat wou ik net zeggen, we keken op de basisschool bij engels altijd hele kleine stukjes van The Animals of Farthing Wood, ik vond het altijd heel leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Ja! Mooie serie was dat. In Nederland uitgezonden als Het Wakkere Woud, in het Engels The Animals of the Fart(h)ing Wood.
Maar het was ook best zielig. Ik keek het als kind altijd maar er gingen ook gewoon dieren dood, die werden opgegeten of aangereden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
dat wou ik net zeggen, we keken op de basisschool bij engels altijd hele kleine stukjes van The Animals of Farthing Wood, ik vond het altijd heel leuk
Dat kan ik me niet meer herinneren, er was in ieder geval een konijn dat ik heel erg leuk vondquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar het was ook best zielig. Ik keek het als kind altijd maar er gingen ook gewoon dieren dood, die werden opgegeten of aangereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |