Heel moe, ging vannacht 04:00 naar bed en 08:30 wakker en dat is al maanden zo.quote:
Maar hij antwoordde eerlijk dat hij geen flauw idee had waarom hij die vraag drie keer negeerde.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij had de vraag of ie vlieft op Liesbeth is ook met een lach af kunnen doen, maar het stelselmatig negeren suggereert dus dat er wel degelijk gevoelens zijn. Dit was de enige vraag die hij negeerde.
En wat dacht je van gebrek aan daglicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij krijgt al maanden nauwelijks fatsoenlijk eten.
Het enige wat Alsido niet lust. En wat maakt Elsepels vandaag voor hem?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Ze hebbeb t over mijn vraag over de rode kol...
Met een lekker visje erbijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Ze hebbeb t over mijn vraag over de rode kol...
Om 20:00u, link heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
2:28 nowlive vraagt op de chat: Japieooo vanavond ff bellen live radio?
Dus vanavond weer Live radio
dus vanavond weer radio, weet alleen niet hoelaat en waar die link is gebleven.
Ik weet het niet zeker, maar ik hoorde volgens mij 20.00 uurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Ik bedoel het niet onaardig, maar die radio heeft niets met de COS of de streams of met ons te maken, dat is gewoon van Nowlivequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Maanvis het volgende:
De overtreffende trap van teringbende. voor inspiratie.
Wel als op de chat aan Jaap gevraagd wordt of ie vanavond in de uitzending wil bellen !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig, maar die radio heeft niets met de COS of de streams of met ons te maken, dat is gewoon van Nowlive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |