Hij zelf. Hij heeft veel meer Fokkers gefotograveerd en ik ga sowieso niet alleenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie heeft je die shoot met RonaldV (en vooral die alleen) aangeboden dan?
dat heb je mooi voor elkaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zelf. Hij heeft veel meer Fokkers gefotograveerd en ik ga sowieso niet alleen
Arme jij! Ruilen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:39 schreef Kreator het volgende:
Oh joy. Drukke dag vandaag.. Dat betekent dat ik maar 2 of 3 uur kan fokken....
Dan mag jij presenteren over Equine nutrition, perseption vs. Factsquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed idee. Mag jij de Beaufort database migreren naar SQL..
jij ook al?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zelf. Hij heeft veel meer Fokkers gefotograveerd en ik ga sowieso niet alleen
Zoals ik tegen Samz ook al zei... dat doet hij bij elke vrouw die een foto plaatst...in het kader van 'professionele foto's maken'. Ik vind het een eng mannetje die volgens mij slechts z'n camera gebruikt om je uit de kleren te praten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
jij ook al?ik ga er niet op in.
Ik zou sowieso niet echt snel dat soort foto's laten maken, je weet nooít waar ze terecht komen, en bij wie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals ik tegen Samz ook al zei... dat doet hij bij elke vrouw die een foto plaatst...in het kader van 'professionele foto's maken'. Ik vind het een eng mannetje die volgens mij slechts z'n camera gebruikt om je uit de kleren te praten.
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jij ook al?ik ga er niet op in.
goedemorgen trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nou, dat soort foto's ging t niet om. Van m'n paardquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet echt snel dat soort foto's laten maken, je weet nooít waar ze terecht komen, en bij wie.
Nee nog niet.quote:
pigs!quote:
Ja nou, ik ken dus mensen die het wel doen, voor portfolio en zo. Vandaar dat ik er geen vraagtekens bij zette. Maar goed, zoals ik zei, zoek wel een prof.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee nog niet.. Hij heeft ze al wel gemaakt voor een aantal fokdames hoor. MLI (Seven) bijvoorbeeld.
Dom gansje niet, hoe moet jij dat nou weten... Ik ken em alleen al een jaar of 5 op die manier.
Je zou je wel kunnen afvragen waarom iemand dat geheel belangeloos zou doen. In de auto stappen, hele middag/dag voor je in de weer, foto's bewerken. Dat is wel veel goodwill voor iemand die het gewoon een hobby noemt.
Ik ben maar een amateur. Al kan ik wel zo even een Nikon D70 dig. spiegelreflex lenen, waarmee je cheyle (ik bedoel mooie) foto's kunt maken. Van je paard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:28 schreef Samzz het volgende:
Ja nou, ik ken dus mensen die het wel doen, voor portfolio en zo. Vandaar dat ik er geen vraagtekens bij zette. Maar goed, zoals ik zei, zoek wel een prof.
Interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |