Nah, ik heb geen rugklachten, dus op die manier zijn ze niet te zwaar. Maar het is zo godsgruwelijk moeilijk grote borsten stevig te houden zonder plastische chirurgie. En dat laatste wil ik dus niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm, borstverkleining een idee? Ook om rugklachten in de toekomst te voorkomen enzo.

Hm, ze zijn ook niet zo zwaar dat je in de toekomst geen rugklachten zou kunnen krijgen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen rugklachten, dus op die manier zijn ze niet te zwaar. Maar het is zo godsgruwelijk moeilijk grote borsten stevig te houden zonder plastische chirurgie. En dat laatste wil ik dus niet.

Mocht dat gaan gebeuren, dan zou ik PC overwegenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, ze zijn ook niet zo zwaar dat je in de toekomst geen rugklachten zou kunnen krijgen?

Haha, mooizoquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht dat gaan gebeuren, dan zou ik PC overwegenMaar, zover is het nog niet en ik ben nog prima tevreden met m'n meiden

Ja, die staan ook in KPDquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:49 schreef Samzz het volgende:
Nath, staan die foto's ook op KPD? Ik denk dat ik me er ook eens voor aanmeld, word nieuwsgierig

Waarom krijg ik niet zo'n reactie maar de vraag of ik het echt benquote:

Omdat jij er altijd ontzettend op tegen was om je tieten op internet te zettenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom krijg ik niet zo'n reactie maar de vraag of ik het echt ben

Ja, dat is waar... Weet ook niet wat er in me gevaren is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat jij er altijd ontzettend op tegen was om je tieten op internet te zetten
Maar die van jou zijn ook om te!
*save images as...*

quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:21 schreef Samzz het volgende:
Het heeft me wel een fotoshoot opgeleverd

RonaldV, met m'n paardquote:

wie heeft je die shoot met RonaldV (en vooral die alleen) aangeboden dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
RonaldV, met m'n paardmaar ook alleen. Ik wist niet wat ik las
Maar het lijkt me erg leuk om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |