quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb officieel een hekel aan hem. Humorloze personage.. blijft niet lang hoop ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Mirel het volgende:
Shawn is een leuke toevoeging want hij pusht Chuck telkens.
Het is een goede rol (/goed geacteerd), zelden zo'n figuur gezien dat je gewoon wilt slaan als je hem op tv ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef Merkie het volgende:
Puike aflevering. Ik vind Lester wel grappig trouwens.
Ben er ook geen fan van.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb officieel een hekel aan hem. Humorloze personage.. blijft niet lang hoop ik.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
Jammer dat het een beetje soap-achtig wordt soms. Nu weer opeens Casey met een Ring(?)-verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Ik vind eigenlijk elke aflevering dit seizoen zeer sterk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef Jesse_ het volgende:
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Ik had na de afgelopen weken Chuck al bijna afgeschreven.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |