Prachtig liedje ookquote:
Was me niet eens opgevallen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Prachtig liedje ookAstair - Matt Costa
Idd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Johnny Blaze op 11-02-2010 20:42:18 ]
Thanks for letting us knowquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zowel chuck/hannah als sarah/shaw zullen niet lang duren, Volgende ep is al de laatste ep met Kristen Kreuk en paar eps daarna de laatste van Brandon Routh
Gelukkig haalt hij dat ook maar van Wikipedia of imdb of iets dergelijks, en wil het dus alleen maar zeggen dat van verdere afleveringen nog niet de hele castlist bekend isquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig haalt hij dat ook maar van Wikipedia of imdb of iets dergelijks, en wil het dus alleen maar zeggen dat van verdere afleveringen nog niet de hele castlist bekend isOp imdb staat ze inmiddels ook al bij aflevering 9 iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen van Brandon Routh is het nog niet zeker in hoeveel afleveringen hij nog speelt.
En dus niet volgende week zoals je eerder zei. Verder was het punt dat je dit soort dingen in een spoiler moet zetten, niet iedereen wil dit weten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:35 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Van Kristen Kreuk is het al zeker hoor, haar laatste aflevering wordt op 1 maart uitgezonden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
ff goed lezen, ik zei niet volgende week, ik zei volgende ep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, meestal merk ik die verwijzingen niet echt maar nu lag het er wel erg dik bovenopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
Chuck die tegen Hannah zegt dat hij Brandon Rouths karakter maar een "superman type" vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |